Marek Zaz 968A 1977
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Täna TÜV tehtud, ja u. 30 km linnas/rannas tiirutatud. Ainuke jama on selles, et vahepeal saab straterit võtmest anda, aga kui mootor soe ja mõnda aega sõidetud tuleb otse kruvveriga anda.
Tühikäigu pöörded ka natuke liiga madalad- sooja mootoriga hakkab õlirõhu tuli põlema, ju tuleb peale keerata.
Vasaku poole pidurid ikka vist natuke peal, sest sõidust tulles olid päris kuumad- vesi aurustus kohe trumli pealt ära.
Tühikäigu pöörded ka natuke liiga madalad- sooja mootoriga hakkab õlirõhu tuli põlema, ju tuleb peale keerata.
Vasaku poole pidurid ikka vist natuke peal, sest sõidust tulles olid päris kuumad- vesi aurustus kohe trumli pealt ära.
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Õlirõhu tuli võib tühikäigul vilkuda. Nii on raamatus kirjas.
Dioodid lähevad kohe läbi, kui töötaval mootoril näiteks aku eemaldada.
Dioodid lähevad kohe läbi, kui töötaval mootoril näiteks aku eemaldada.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Tänud info eest!
Üks hiljutine pildike ka:

EDIT: Avastasin, et üks tagapidur jääb ikka peale ning leidsin, et trummel vist ovaalseks kulunud, sest pool tiiru jääb kinni ja pool ei jää. Huvitav kas see ongi pealejäämise põhjus? Peaks laskma trumli üle treida.
Üks hiljutine pildike ka:

EDIT: Avastasin, et üks tagapidur jääb ikka peale ning leidsin, et trummel vist ovaalseks kulunud, sest pool tiiru jääb kinni ja pool ei jää. Huvitav kas see ongi pealejäämise põhjus? Peaks laskma trumli üle treida.
Last edited by marek on Tue Jun 02, 2009 2:42 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Tagapiduri pealejäämisest siis:)
Lasin täna ühe ratta tagurpidi rummuga all 100 km/h ringi ja raspliga käiasin kõrgemat pi nda maha. Siis proovisin trumlit peale, käis vabalt ringi. Vajutasin pidurit mõned korrad ja trummel jälle vastu klotse. Loksutasin trumli maha ning uuesti peale- trummel käis jälle vabalt ringi. Seejärel panin ülespoole ühe pidurivedru asemele 2 ja mõlemad 1 augu võrra edasi ning nüüd tulid klotsid vedru jõul piisavalt kokku juba.
Sai siis proovisõit tehtud ja oh imet, auto liigub palju paremini edasi ja veereb kah vabamalt. Pärast sõitu vaatasin järgi, et nüüd olid hoopis teised pidurid kuumad ja see topeltvedruga jahe. Ju siis vana vedru oli ikkagi väsinud.
Sai proovitud, et 1 v. 2 vedru pidurdamisel midagi märgatavalt ei mõjuta. Pidurdades pidurdas see pool, kus taga 2 vedru ikka paremini kui teine. Ju siis pidurdamisel mõjuv jõud nii suur, et ei anna tundagi kas 1 v. 2 vedru.
Lasin täna ühe ratta tagurpidi rummuga all 100 km/h ringi ja raspliga käiasin kõrgemat pi nda maha. Siis proovisin trumlit peale, käis vabalt ringi. Vajutasin pidurit mõned korrad ja trummel jälle vastu klotse. Loksutasin trumli maha ning uuesti peale- trummel käis jälle vabalt ringi. Seejärel panin ülespoole ühe pidurivedru asemele 2 ja mõlemad 1 augu võrra edasi ning nüüd tulid klotsid vedru jõul piisavalt kokku juba.
Sai siis proovisõit tehtud ja oh imet, auto liigub palju paremini edasi ja veereb kah vabamalt. Pärast sõitu vaatasin järgi, et nüüd olid hoopis teised pidurid kuumad ja see topeltvedruga jahe. Ju siis vana vedru oli ikkagi väsinud.
Sai proovitud, et 1 v. 2 vedru pidurdamisel midagi märgatavalt ei mõjuta. Pidurdades pidurdas see pool, kus taga 2 vedru ikka paremini kui teine. Ju siis pidurdamisel mõjuv jõud nii suur, et ei anna tundagi kas 1 v. 2 vedru.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
issand, su sapikas on niiiiiiiiiiiiii ilus 

[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 38
- Joined: Wed Jun 03, 2009 10:51 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
päris ilus teine, tubli töö:)
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Tänud:)
See muidugi ilusam külg ka, teispool on pragunev pahtel. Täna sai jälle sõidetud linnas ringi, inimestel jääb ikka karp lahti:D
Nüüd on suured kilbid ka peal.
See muidugi ilusam külg ka, teispool on pragunev pahtel. Täna sai jälle sõidetud linnas ringi, inimestel jääb ikka karp lahti:D
Nüüd on suured kilbid ka peal.
Last edited by marek on Thu Jun 04, 2009 10:06 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Täna lagunes vähemalt differ/kkast ära, tuleb mootor maha võtta ja uus kast alla panna.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Tuli välja, et hoopis vasakpoolne kardaan oli pooleks murdunud, sest rattalaager oli segi jooksnud.
Nüüd tuleb sildadele kap. remont, et edaspidi sellist asja vältida.
Nüüd tuleb sildadele kap. remont, et edaspidi sellist asja vältida.
-
- Posts: 38
- Joined: Wed Jun 03, 2009 10:51 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
see kuidas inimesed vaatavad see on tõesti lahe, hea tunne tuleb kohe sisse kui keegi käppa viskab või siis filmib mööda sõites:D
ma tulin oma sapikaga Tapalt Kohtla-Järvele ja terve selle aja mul oli mõnus tunne sees, pildistati, filmiti, karjuti, visati näppu ja lihtsalt kõik vahtisid hambad irevil:D
ma tulin oma sapikaga Tapalt Kohtla-Järvele ja terve selle aja mul oli mõnus tunne sees, pildistati, filmiti, karjuti, visati näppu ja lihtsalt kõik vahtisid hambad irevil:D
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Nii ta on jah, kõik vaatavad, signaalitavad, ükskord näitas terve bussitäis inimesi pöialt. Kõik sõbrad/tuttavad tahavad sõitu saada ja on nõus kütet panema.
Nüüd sai esisillas ära vahetatud loksuvad kapronkausid ja munakad, mõned hoovad, tagasilda said uued ristid ja rattalaagrid/simmerlingid. Üks esimene teeb ka veel häält ja vahetan juba siis mõlemad ära. Nüüd siis sapper jälle sõidus.
Nüüd sai esisillas ära vahetatud loksuvad kapronkausid ja munakad, mõned hoovad, tagasilda said uued ristid ja rattalaagrid/simmerlingid. Üks esimene teeb ka veel häält ja vahetan juba siis mõlemad ära. Nüüd siis sapper jälle sõidus.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
hahaha, eile ma sain teada, et enamus soomlasi ei tea mis zaz on. mossedest ja sigullidest on nad pigem rohkem kuulnudmarek kirjutas:
Nii ta on jah, kõik vaatavad, signaalitavad, ükskord näitas terve bussitäis inimesi pöialt. Kõik sõbrad/tuttavad tahavad sõitu saada ja on nõus kütet panema.
Nüüd sai esisillas ära vahetatud loksuvad kapronkausid ja munakad, mõned hoovad, tagasilda said uued ristid ja rattalaagrid/simmerlingid. Üks esimene teeb ka veel häält ja vahetan juba siis mõlemad ära. Nüüd siis sapper jälle sõidus.

[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 71
- Joined: Wed May 23, 2007 10:09 am
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Kas see põhjustaski Pärnus Lustisõidu katkestamise?marek kirjutas:
Tuli välja, et hoopis vasakpoolne kardaan oli pooleks murdunud, sest rattalaager oli segi jooksnud.
Nüüd tuleb sildadele kap. remont, et edaspidi sellist asja vältida.
ZAZ 965AE
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Jah just see. Endla teatri esine parkla pole just zazi sõbralik koht- 31. mail läks ühel kollasel muhul siduri survelaager? samas kohas ja 14. juuni läks minu omal see kardaan... ei tea mis ja millisel sapikal järgmine kuu ära laguneb...nymmik kirjutas:Kas see põhjustaski Pärnus Lustisõidu katkestamise?marek kirjutas:
Tuli välja, et hoopis vasakpoolne kardaan oli pooleks murdunud, sest rattalaager oli segi jooksnud.
Nüüd tuleb sildadele kap. remont, et edaspidi sellist asja vältida.

-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Täna tuli odomeetrile ette 90 000 km, kokku olen alates TÜV-i tegemisest (01.06) läbinud 433 km. Ainuke asi mis on juhtund oli see kardaan ja üks tagatuli kustus vahepeal ära...
Meeldivat suve sapikatega chillimiseks!:D
Meeldivat suve sapikatega chillimiseks!:D
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest