Algselt oli mõttes küll see masin rauda viia, kuna esmapilt oli kohutav.
Hakkasin, aga nende stangede ja uksepolstrite pärast masinat lähemalt uurima ja avastasin selle tõelise olemuse.
Õnneks on masinale uus põhi tehtud, uued esiporitiivad ja esimesed sise rattakoopad, samal ajal paigaldati arvatavasti ka 40 hj mootor. Tänu sellele vast masin siiani säilind ongi.
Põhi kohati parem, kui hallil:D
Läbi on tagavararatta alune plekk, tagaistuja tooli alune plekk ning üks küljekarp, ustest tahapoole jääv osa on autol ühtlaselt hõre, kuni tagapaneelini, mida enam põhimõtselt pole.
Hetkel plaanis auto viia samale platsile kus on hall masin ning seal mootor laiali tõmmata->rauda viia, ning siis kere konserveerida niipalju, kui annab. Uus tagapaneel on olemas, aga tiivaäärte ja muude kohtade jaoks tarvis vist doonor sebida.
PS. Vahepeal on hall masin sõidukorda saadud ning nüüd hakkan punase pidureid tegema.