Kuidas/mis väntvõlli asendis tuleb ikkagi klappe reguleerida?
Kõigepealt ise regullisin vasaku poole kõik klapid mõlema silindri ÜSS-i ajal, aga klõbisesid ikka, siis parema poole regullisin nii ,et teine sama silndri klapp oli täiesti avatud regulli hetkel- sealtpoolt enam isegi häält ei tule.
Siis lugesin raamatust ,et tuleb regullida täspelt +1 tiir avatud klapi asendist, vasaku poole tegin siis nii ära ja külmana olid vahed normis, aga lasin mootori soojaks ja vahed läksid 0,3 mm-ni ning hakkasin julmalt klõbisema.
Milline see kõige õigem regullimise asend on?
Alguses, enne igasugust regulli klõbises ainult üks klapp vasakul pool, mille vahe oli 0,3 mm, teised 0,1-0,2, oleks võindki nii jätta;)
Klappide regull.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests