
Pärast hädapärast installatsiooni läks mootor laksupealt käima ja võib öelda, et oluliselt ärjemalt.
Kõige mõnusam kogu selle asja juures oli, et isegi kui maailma suurima peenisega mehel oleks äkitselt püksid maha kistud, siis ka ei oleks tal vist niipalju uudistajaid-kõõritajaid-kaelakenutajaid olnud. Sapikas on ikka täiega publikumagnet. Kui karpat kokku lappisin, siis üks suvaline tüüp kargas juurde ja andis lambist kommentaare, üks vanamees rääkis, kuidas ta maanteemuhuga oli hirmsasti ringi kimanud ja ei olnud ühtegi korda kraavi sõitnud, kihistavaid tüdrukuid oli mistahes raadiuses...kohalik bussijuht rääkis linna korstnapühkijast, kellel ka veel kusagil mingi sapikas alles olevat. Võib öelda, et ei olnud igav.
No siis põrutasime Helmesse Joosepile süütepooli tooma. Teel õnnestus meil mööda kimada elu eest ees kiirendavast Nivast. Joosep vist isegi lehvitas hüvastijätuks. Umbes 5 sekundit hiljem hakkas kütusepump jupsima ja kiirus langes järgneva sadakonna meetriga sajalt kolmekümnele. No siis sai Niva jälle mööda minna. Krt ma ei ole jupil ajal niimoodi naerda sanud

Midagist... mootorikate üles, pumbal katus irvakile, siis kinni jälle, käega kütus ülesse ja edasi. Tagasi Tõrva läksime juba Audiga.
Õhtul sai veel korra Tõrvas ära käidud. Pump ilmselgelt kannatab liiga lühikese tõukuri tõttu. Egas midagist, otsin miski pulga, teen parajaks ja vaatab siis seda asja. Igal juhul homme lähen tehnikat vedama juba sapikaga.
968-l võiks olla odomeeter.