EDIT: Teema korda!
Auto omanik: J6rx
Auto mark ja mudel: ZAZ 968m
Auto väljalaske aasta: 1987
Antud isend on siis meeldiva meresinise värviga kaetud, mis kindlasti vajab värskendust, kuna praegune värvkate väga kulunud ja matistunud. Auto kere olukord on plusside ja miinustega, plussideks on õlitatud põrand seestpoolt, mis on hetkel ilma igasuguse roosteta ning veel plussiks vähesed roostekahjustused. Miinuseks kere juures ongi need vähesed roostekahjustused, mille likvideerimisel on kõige õigem vahetada mõlemad küljekarbid ja esimesed tiivad. Vanu keevitusega lappida poleks mingi probleem, aga kuuldes, mis nende uute hinnad on siis mõtekam juba uued panna.
Sisu on tumepruun, hetkel veel tolmukorra all. Õnneks on aga kõik polstrid terved ilma aukudeta (vähemalt ühtegi silma ei jäänud). Istmed tulevad seest kindlasti välja ning läbivad korraliku spaa noorenduskuuri e. saavad korraliku pesu. Keegi on armatuuri alla sahtli ehitanud, mis polegi väga koledasti teostatud. Vineerplaat on mõõtu lõigatud ning kaetud musta kunstnahaga ning vinklitega kinnitatud. Küll aga polnud see kunstnahaga katmine kohati väga õnnestunud, kui näpuga järge ajada. Seega saab see sahtel endale uue katte, kui vana kohendada ei anna. Salongi vaieldamatu pilgupüüdja on raadio, mis võibolla on isegi zaz-i originaal, selline väike musta värvi. Kahjuks pole pilti. Küll sai aga proovitud, et mingeid raadiojaamu see välja peilis, kuid sellest millalgi hiljem ja täpsemalt koos piltidega, kuid see raadio ise peaks kindlasti alles jääma.
Ostmisel jäi suht kohe silma vesi armatuuri peal, mille süüdlaseks lekkiv aknatihend. Aga samas see väga muret ei tekita, kuna aknad peavad korra vähemalt kõik eest ära käima, kui värvkatet uuendada.
Sai vahepeal ka mootor pöördesse aetud. Hetkel on siis tegemist kolmepütalisega. Põhjus teadmata. Arvatavasti süütesüsteem. Mootori pikema töötamise peale lükkas kolmas silinder lõpuks sinna kogunenud kütte sellise leegi ja plahvatusega mootorist välja, et terve küla kajas. Pool meetrit tulejutti oli autol taga. Nalja sai. Aga samuti ei valmista ka see muret, kuna mootor läheb niikuinii korra pulkadeks ja kõik vajalik saab korda tehtud. Nurruv sapaka V4 on midagi ilusat kõrvale - tuleb sinnapoole ka püüelda.
Piduritega muret pole, kuna pidureid pole.
Põhimõtteliselt tahab auto värskendust saada väikse remondi näol, et oleks sel nägu ja tegu. Paikka on veel ainult panemata, mis järjekorras, mis tööd ette võtta. Kuna suvi on juba uksetaga, siis kange tahtmine seda suve nautida zaz-iga sõites, mitte seda remontides. Samas oleks jälle hea aeg töötegemiseks. Eks ole näha mis saab.


