Nii et kui sama mure painab, võite proovida lahenduse sellist moodust.
Gaasi reguleerimisest
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Gaasi reguleerimisest
Tegin täna just seda, mida mulle paljud inimesed (Joosep kaasa arvatud, suured tänud abi eest ikkagi
) on öelnud et ära tee... Nimelt panin karburaatori gaasihoovale 3cm pikenduse ning vastavad vedrud siis selle külge. Avastasin nimelt, et gaasitrossi normaalsel positsioonil tekib gaasitrossi sirge kulgemise asemel nürinurk, mis hakkab ise gaasihooba peale tõmbama. Ehk siis võidki pöördeid reguleerima jääda - pärast salongist gaasipedaali vajutamist on kõik jälle teisiti. Nüüd on siis gaasihoob 3 cm pikem ning trossi kulgemisel on nürinurga suund nüüd ülesse, ehk siis tross hakkab nüüd normaalpositsioonil ise gaasi maha suruma. Said pöörded paika ja jäidki paika. Ei saa varjata, et oli hea meel.
Nii et kui sama mure painab, võite proovida lahenduse sellist moodust.
Nii et kui sama mure painab, võite proovida lahenduse sellist moodust.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
metsamees
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
Asjalik 
Teoreetiliselt mõjub mootorile ka väga hästi- sõidurõõmu arvelt.
Kui gaasipedaali käik samaks jäi, st. ka trossi käik jäi muutumatuks, gaasihoova pikkus muutus siis teoreetiliselt ei suuda pikem hoob enam segusiibrit samapalju avada.
Teisest küljest jälle sapikas ja füüsika põhitõed ei taha alati kokku minna, alati on mingi x faktor juures, võibolla isegi ei kaota lõppkiiruses praktiliselt midagi, ja kui oluline see kõigesuurem number milleni spidomeetri seier suudab minna sapika juures ikka on.
Samas on teada juhuseid kus on ette võetud teistpidi rats- gaasipedaali ümber tegemine et trossi käiku pikemaks saada kuna originaal gaasipedaaliga lihtsalt ei ole võimalik pedaali põhja vajutades karpa segusiibrit täielikult avada.
Teoreetiliselt mõjub mootorile ka väga hästi- sõidurõõmu arvelt.
Kui gaasipedaali käik samaks jäi, st. ka trossi käik jäi muutumatuks, gaasihoova pikkus muutus siis teoreetiliselt ei suuda pikem hoob enam segusiibrit samapalju avada.
Teisest küljest jälle sapikas ja füüsika põhitõed ei taha alati kokku minna, alati on mingi x faktor juures, võibolla isegi ei kaota lõppkiiruses praktiliselt midagi, ja kui oluline see kõigesuurem number milleni spidomeetri seier suudab minna sapika juures ikka on.
Samas on teada juhuseid kus on ette võetud teistpidi rats- gaasipedaali ümber tegemine et trossi käiku pikemaks saada kuna originaal gaasipedaaliga lihtsalt ei ole võimalik pedaali põhja vajutades karpa segusiibrit täielikult avada.
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
Asi ongi selles, et loodusseadused ja sapikas ei ühti mitte alati. Kolme sentimeetri võrra pikem gaasihoob virutab pöörded endiselt lakke. Vähemalt oma masina mootori juures see lahendus töötab väga hästi.
Täna peaksin kõigi eelduste kohaselt teise karpa ka saama, siis hakkab aretamine jälle otsast peale. Lihtsalt selle teise karbussi omanik kiidab antud karpat taevani ning juhuslikult on see ka 30 hobueesli veojõuga mootori oma.
Tundub nii, et kiirematel pööretel mingis vahestaadiumis ei saa karpa päris hästi kütet kätte. Mingi hetkeline jõuetuse moment on vahel.
Täna peaksin kõigi eelduste kohaselt teise karpa ka saama, siis hakkab aretamine jälle otsast peale. Lihtsalt selle teise karbussi omanik kiidab antud karpat taevani ning juhuslikult on see ka 30 hobueesli veojõuga mootori oma.
Tundub nii, et kiirematel pööretel mingis vahestaadiumis ei saa karpa päris hästi kütet kätte. Mingi hetkeline jõuetuse moment on vahel.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
Tegin täna oma gaasilahendusest pildi ka. Et siis vaadake ja imestage 
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
pladi hell... on pilt .jpg formaadis, suurust 56kilo... aga üles ei lae.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
Jossu
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
Korras-
Sapi-Vana, lisan sulle skeemi, kus näed tagarattalaagri eemaldust... võibolal said juba tehtud aga ikkagi...
Sapi-Vana, lisan sulle skeemi, kus näed tagarattalaagri eemaldust... võibolal said juba tehtud aga ikkagi...
Last edited by Jossu on Sun Nov 16, 2008 7:52 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Hee... prooviks veel seda pilti
Paistab, et Jossu on siiski nati miskit teind... vähemalt avatari sain käima... vast siis ka pildi ülespanekuga
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
edisin natuke oma arvutit... olen juba ühe pildi oma masinast üles saanud. Äkki siis saab nüüd ka selle pildi gaasitrossist...
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
Sapi-Vana
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
naljamiiz
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
kui juba esimene katse oleks olnud viinane, siis oleks pilt ammu olemas
-
metsamees
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
Peast nüüd ei ütle kumb see tehas ja kumb nõukogude inimese oma mõttetöö on aga mina olen näinud sapika gaasitrossi ja karpa ühendamist kahel erineval viisil.
1. tross läheb läbi kahest agugust, (sellest mis otse karpa küljes ja tagumisest mille alla ta poldiga kinni keeratakse)
2. tross otse kõrist tagumise kinnituse juurde poldi alla.
Sealt kus sinu pildil lilla noole algus on gaasitross läbi ei jooksegi. see on lihtsalt seibi ja splindiga karpa hoova küljes.
See viimane ühendusviis on alati kuidagi imelik tundunud aga kui nüüd jõudude suundade peale mõelda siis äkki on hoopis see õige.
1. tross läheb läbi kahest agugust, (sellest mis otse karpa küljes ja tagumisest mille alla ta poldiga kinni keeratakse)
2. tross otse kõrist tagumise kinnituse juurde poldi alla.
Sealt kus sinu pildil lilla noole algus on gaasitross läbi ei jooksegi. see on lihtsalt seibi ja splindiga karpa hoova küljes.
See viimane ühendusviis on alati kuidagi imelik tundunud aga kui nüüd jõudude suundade peale mõelda siis äkki on hoopis see õige.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
