Ja ongi siis nii:D Sai siis täna ostetud selline masin.
AGA teate ma ei oskagi eriti selle auto kohta rääkida. Sapikas nagu sapikas ikka... Ilma dokudeta hetkel, aga pole hullu. Teisipäeval lähen arki- Valetan, petan ja nii ma loodan dokud jonksu saada
Eks Jossu oskab rohkem tarka panna:D
ps! Jossu...Liti pildid kah
Tarmo89 Zaz 968 75a.
-
- Posts: 31
- Joined: Sun Mar 04, 2007 4:55 pm
- Contact:
Tarmo89 Zaz 968 75a.
Last edited by Tarmo89 on Sun Jun 03, 2007 1:00 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 Zaz 968 75a.
Räägin siis nats toomisest...
Laupäeva hommikul nii 8-9 jõudsime leiukohta...auto oli esmapilgul väga muhe, kuigi tegemist ta vajab nagu iga teinegi sapikas...sidur võttis põhjast, pidurdas ainult üks esimene ratas, nööriotsas tulime pea läti piiriäärest Tartusse...Tarts jobu littis boxeriga ees 90nega ning ma üritasin taga lohiseda sapperiga...sõit oli nagu libedal jääl ühest teeäärest teise...eriti kui ta veel järsku pidurdada tahtis...
aga sõit kulges suuremate viperusteta...ainult et kuskile suutsime ohukolmnurga ära kaotada mis meid tagant valgustas...
Eile õhtul sai Tarts veel auto käima ja käisime tiirutamas, käigud on tagurpidi mida tarts õieti tunnistada ei tahtnud, peamised probleemid olid et genekas ei laadind(viga kas siis genekas või lahtistes juhtmetes) ning sidur libises, arvatavasti mingi väntvõlli otsa tihend mis õli läbi ajas kuna alguses ei libisend, alles peale väikest sõitu hakkas ...
läbisõit oli 33k, omaniku jutujärgi pidi olema esimene ring(loe õige läbisõit)
mootor pidi olema puhtalt 10k läbi sõitnud, moto välimuselt võis seda täheldada küll...Dokumendid ainsad suuremad probleemid praegust, vene nr ja omanikul põles vana pass majja ära...aga suur tõenäosus et need saab korda...
mõned pildid ka siis
vahepeal tuli nats rehve pumbata...
Tanklas...
Õnnelikult kodus...
Tegime Tartsiga diili et ta nädal otsa autot sõrme otsaga ka ei puudu...(4pack-i peale) kaua ta suutis suud siis vahutada autokõrval...nii umbes 10-15 minti ja olingi 4 pack-i võrra rikkam:):P
Laupäeva hommikul nii 8-9 jõudsime leiukohta...auto oli esmapilgul väga muhe, kuigi tegemist ta vajab nagu iga teinegi sapikas...sidur võttis põhjast, pidurdas ainult üks esimene ratas, nööriotsas tulime pea läti piiriäärest Tartusse...Tarts jobu littis boxeriga ees 90nega ning ma üritasin taga lohiseda sapperiga...sõit oli nagu libedal jääl ühest teeäärest teise...eriti kui ta veel järsku pidurdada tahtis...
aga sõit kulges suuremate viperusteta...ainult et kuskile suutsime ohukolmnurga ära kaotada mis meid tagant valgustas...
Eile õhtul sai Tarts veel auto käima ja käisime tiirutamas, käigud on tagurpidi mida tarts õieti tunnistada ei tahtnud, peamised probleemid olid et genekas ei laadind(viga kas siis genekas või lahtistes juhtmetes) ning sidur libises, arvatavasti mingi väntvõlli otsa tihend mis õli läbi ajas kuna alguses ei libisend, alles peale väikest sõitu hakkas ...
läbisõit oli 33k, omaniku jutujärgi pidi olema esimene ring(loe õige läbisõit)
mootor pidi olema puhtalt 10k läbi sõitnud, moto välimuselt võis seda täheldada küll...Dokumendid ainsad suuremad probleemid praegust, vene nr ja omanikul põles vana pass majja ära...aga suur tõenäosus et need saab korda...
mõned pildid ka siis
vahepeal tuli nats rehve pumbata...
Tanklas...
Õnnelikult kodus...
Tegime Tartsiga diili et ta nädal otsa autot sõrme otsaga ka ei puudu...(4pack-i peale) kaua ta suutis suud siis vahutada autokõrval...nii umbes 10-15 minti ja olingi 4 pack-i võrra rikkam:):P
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 249
- Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 Zaz 968 75a.
****x kõva
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: Tarmo89 Zaz 968 75a.
Elus omanik tuleb ARKi talutada. Siis saab kindlalt arvele ja midagi valetada ja petta ei ole vaja. Vana reg. number lihtsustab ARK töötajatel arhiivist andmeid täpsustada ja kõik saab korda.Jossu kirjutas:
...Dokumendid ainsad suuremad probleemid praegust, vene nr ja omanikul põles vana pass majja ära...aga suur tõenäosus et need saab korda...
Ilus sapikas! Kas mootoriruumi kapoti all kirjas, et õli tuleb vahetada iga 6000 km? Paberilipakas värvikoodiga? Tööriistakomplekt?
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 Zaz 968 75a.
viimaseid nimetatuis pole ühtki...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 31
- Joined: Sun Mar 04, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 Zaz 968 75a.
see õlivahetuse silt on täitsa olemasB)krister kirjutas:
Elus omanik tuleb ARKi talutada. Siis saab kindlalt arvele ja midagi valetada ja petta ei ole vaja. Vana reg. number lihtsustab ARK töötajatel arhiivist andmeid täpsustada ja kõik saab korda.
Ilus sapikas! Kas mootoriruumi kapoti all kirjas, et õli tuleb vahetada iga 6000 km? Paberilipakas värvikoodiga? Tööriistakomplekt?
"Kujutage nüüd endale ette, et remondime ülivana ZAZ-i , naudime kehva ilma ning õliseid sõrmi".
-
- Posts: 31
- Joined: Sun Mar 04, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 Zaz 968 75a.
Noooniiii:D Nüüd sai siis see auto kah arvele... 02 ZIZ on siis nummer
"Kujutage nüüd endale ette, et remondime ülivana ZAZ-i , naudime kehva ilma ning õliseid sõrmi".
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest