Viimased kaks kuud on spido järjest rohkem streikima hakanud. Vahepeal ei liigu odomeetri näit edasi. Eile oli natuke rohkem aega ja kiskusin asja lahti. Nagu arvata võis, oli üks plastmassist hammasratas seal sees kulunud. Mul on olemas ka täitsa uus näidikuteplokk, aga las see ootab veel paremat aega. Riiulis oli ka kasutatud 968M-i oma. Sealt seest sain vajaliku hammasratta. Tagasi kokku pannes selgus proovisõidul, et nüüd spido seier näitab 15km. rohkem kui tegelik kiirus on. Õnneks on see regullitav. Seal taga on üks hoob, mida saab liigutada. Sellega muutub vedru pingsus. Teepeal sai siis gepsu järgi seier jälle õigesti näitama sätitud.
Aga muidu liigub sapikas hästi. Täna sai Viljandis kahe uue rehvi järgi käidud.
Kui aga seier peaks sõidu ajal "värisema", siis saab seda eest regullida. Seieri all on mutter, mis tuleb natuke lahti keerata ja siis peene kruvikeerajaga keskelt keerata. Seda aga tuleb üsna vähe keerata, muidu poob seieri täitsa kinni. Oma eelmisel sapikal tegin seda.
Nüüd jääb üle veel kütusenäidik tööle saada. Seal peaks viga olema paagi anduris, kuigi see andur on eelmine aasta uus pandud.Sapikafänni ZAZ968 1975a.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Sapikafänni ZAZ968 1975a.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Sapikafänni ZAZ968 1975a.
Häbi tunnistada, aga üle nädala sõitsin sapikaga ilma ülevaatuseta. Lõpuks sai seal ära käidud. Seekord ei leitud ühtegi viga. Kuna auto seisis päris mitu kuud, siis aastane läbisõit seekord tagasihoidlik-4200km.
Enne ülevaatusele minekut kontrollisin tööjuures piduristendis pidurid üle. Ja siis seisupidurit kontrollides läks tross katki. Õnneks juhtus see õigel ajal ja õiges kohas. Kodus on mul mitu uut trossi. Võtsin uue trossi kaasa ja tahtsin külge panna. Siis aga selgus, et trossi pikkus vale. Siit siis küsimus targematele. Kas 968M-il ja 968-l trossid erineva pikkusega? Oma eelmisel sapikal vahetasin ka selle trossi ära ja siis pikkus sobis.
Eile sain lõpuks ka kütuisenäidiku tööle. Viga oli näidikus endas. Massi klemm ei andnud ühendust.
Enne ülevaatusele minekut kontrollisin tööjuures piduristendis pidurid üle. Ja siis seisupidurit kontrollides läks tross katki. Õnneks juhtus see õigel ajal ja õiges kohas. Kodus on mul mitu uut trossi. Võtsin uue trossi kaasa ja tahtsin külge panna. Siis aga selgus, et trossi pikkus vale. Siit siis küsimus targematele. Kas 968M-il ja 968-l trossid erineva pikkusega? Oma eelmisel sapikal vahetasin ka selle trossi ära ja siis pikkus sobis.
Eile sain lõpuks ka kütuisenäidiku tööle. Viga oli näidikus endas. Massi klemm ei andnud ühendust.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Sapikafänni ZAZ968 1975a.
Detaili kood algab 966-ga nii et see tross vast juba esimese seebikarbi aegadest muutumatu Link. Küll aga on klotside vahelisel metalltoel (966-3508201-Б, Link), mis käsipiduriga klotse laiali lükkab mitu erinevat asendit, et saaks erineva pidurikatte paksusega (uus vs. kulunud) käsipidurit kasutada. Kui sealt ei anna trossi pikkuse jaoks sobivat hoova asendit õigeks panna, siis on tegu lihtsalt vene varuosa kvaliteedinäitega.sapikafänn wrote:Häbi tunnistada, aga üle nädala sõitsin sapikaga ilma ülevaatuseta. Lõpuks sai seal ära käidud. Seekord ei leitud ühtegi viga. Kuna auto seisis päris mitu kuud, siis aastane läbisõit seekord tagasihoidlik-4200km.
Enne ülevaatusele minekut kontrollisin tööjuures piduristendis pidurid üle. Ja siis seisupidurit kontrollides läks tross katki. Õnneks juhtus see õigel ajal ja õiges kohas. Kodus on mul mitu uut trossi. Võtsin uue trossi kaasa ja tahtsin külge panna. Siis aga selgus, et trossi pikkus vale. Siit siis küsimus targematele. Kas 968M-il ja 968-l trossid erineva pikkusega? Oma eelmisel sapikal vahetasin ka selle trossi ära ja siis pikkus sobis.
Eile sain lõpuks ka kütuisenäidiku tööle. Viga oli näidikus endas. Massi klemm ei andnud ühendust.
Edu masinaga!
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Sapikafänni ZAZ968 1975a.
Vaatan et masin müüki jõudnud:
https://osta-ee.postimees.ee/zaz-968-19 ... 20702.html
Mõistliku hinna eest kellegile väga hea auto. Eriti kui mootori kallal nähtud aega ja vaeva silmas pidada
https://osta-ee.postimees.ee/zaz-968-19 ... 20702.html
Mõistliku hinna eest kellegile väga hea auto. Eriti kui mootori kallal nähtud aega ja vaeva silmas pidada
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Sapikafänni ZAZ968 1975a.
Masin müügis, kuna uued projektid ootavad. Hetkel tegelen ühe 1971aasta 966 paberitega. Lootust on sellel kuul paberid kätte saada ja siis on kaua oodatud sapikas mul olemas. Samuti lõpetan 968M 45hp mootori kokku panemist. See vaja varsti sõitma saada.
Müügis olevast sapikast niipalju, et see läks müüki originaal mootoriga. Panin peale ühe teise mootori. Tuunitud mootori tõstin maha ja ootab uut autot. Kuulutuses pole ka kirjas, et "tuunitud" mootor.
Kui oleks kuskil sooja ruumi, siis ei müüks ka seda sinist maha. Õues talv läbi ka hoida ei taha. Loodan, et uus omanik värvib auto ilusti üle ja hakkab ikka sõitma.
Müügis olevast sapikast niipalju, et see läks müüki originaal mootoriga. Panin peale ühe teise mootori. Tuunitud mootori tõstin maha ja ootab uut autot. Kuulutuses pole ka kirjas, et "tuunitud" mootor.
Kui oleks kuskil sooja ruumi, siis ei müüks ka seda sinist maha. Õues talv läbi ka hoida ei taha. Loodan, et uus omanik värvib auto ilusti üle ja hakkab ikka sõitma.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 0 guests