Küünlad märjad.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Küünlad märjad.
Mul zazi konega selline probleem siis ,et külmalt läheb ilusti käima jne, aga kui soojaks käib siis tahab välja surra ja küünlad tahmased ning pritsib bensuseks. Samuti benapumba vahelt pressib bensiini välja. Kas viga selles ,et pump sellele võllile, mis mootorist pumpab liiga lähedal? Ja kas üleujutab mootori ka seepärast või nõelklapp karbussis peaks ikka bensu kinni hoidma?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
Ma pole küll mingi spetsialist aga minu tagasihoidlik arvamus on selline et nõelklapp koostöös ujukiga võiks ikka karpa ujukikambris mingit kindlat taset hoida. kui võimalust on proovi uut nõelklappi.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
Nõelklappi kontrollisin nii ,et karbussi kaan maha ja siis vajutasin klapi kinni ningi benavoolikuaugust sisse puhudes õhk läbi ei läinud, igaksjuhuks väänasin ujukit ka juba allapoole, et klapp kõrgemal oleks. Kasu polnd midagi.
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
Ujukinõela peab kinni panema ujuki enda raskus. Kaane keerad tagurpidi ja puhudes bensutorusse ei tohi midagi läbi tulla. Midagi vajutada ei ole vaja. Kui siis kinni ei jää on nõelklapp jama. Peab veel jälgima, et nõel oma pesas kinni ei kiiluks, vaid saab vabalt liikuda. Ujuki asend pane nii nagu raamatus.marek kirjutas:
Nõelklappi kontrollisin nii ,et karbussi kaan maha ja siis vajutasin klapi kinni ningi benavoolikuaugust sisse puhudes õhk läbi ei läinud, igaksjuhuks väänasin ujukit ka juba allapoole, et klapp kõrgemal oleks. Kasu polnd midagi.
Kui olukord ei parane, siis proovi teist nõela.
Karbuss võib veel olla must, või jääb kuidagi toore klapp peale. Või on ujukis auk?
Bensupumbast bensiini välja ajamine ei ole seotud karburaatori nõelaga. Kas õli "juurde" ei teki? Bensupump tuleks ikka üle vaadata. Vajadusel vaheta membraanid. Bensupumba ajami käik millimeetrites on kindlasti kuskil raamatus olemas.
Tegelikult ei tea ma midagi ja postitus on kirjutatud hommikuse kohvitassi kõrvalt..
-
- Posts: 101
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
ujukit katsu ikka üles poole väänata. kui alla poole väänad siis saabki rohkem kätte.
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
Tänud, eks ma üritan siis mõnipäev nõela ja ujukiga maid jagada. Tooreklapp on korras ja bensupumba membraanid on vahetatud.krister kirjutas:
Ujukinõela peab kinni panema ujuki enda raskus. Kaane keerad tagurpidi ja puhudes bensutorusse ei tohi midagi läbi tulla. Midagi vajutada ei ole vaja. Kui siis kinni ei jää on nõelklapp jama. Peab veel jälgima, et nõel oma pesas kinni ei kiiluks, vaid saab vabalt liikuda. Ujuki asend pane nii nagu raamatus.
Kui olukord ei parane, siis proovi teist nõela.
Karbuss võib veel olla must, või jääb kuidagi toore klapp peale. Või on ujukis auk?
Bensupumbast bensiini välja ajamine ei ole seotud karburaatori nõelaga. Kas õli "juurde" ei teki? Bensupump tuleks ikka üle vaadata. Vajadusel vaheta membraanid. Bensupumba ajami käik millimeetrites on kindlasti kuskil raamatus olemas.
Tegelikult ei tea ma midagi ja postitus on kirjutatud hommikuse kohvitassi kõrvalt..
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
Vahetasin karpa ülemise osa koos nõela ja ujukiga ära ning ikka sama jama. Mootor paugub ja ujukikambri tihendi vahelt peksab bensu jagajale. Ise järeldan,et viga ikkagi pumbas, vaja mõni tihend veel vahele teha.
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: Küünlad märjad.
Ujukinõel peab pidama kinni bensupumbast tuleneva liigse bensu. Seega, kui karbussikaane tihendivahelt tuleb bensiini, siis ujutab üle ja viga võib ikkagi olla ujukinõelas. Näiteks kiilub nõel kuidagi kinni vms.marek kirjutas:
Vahetasin karpa ülemise osa koos nõela ja ujukiga ära ning ikka sama jama. Mootor paugub ja ujukikambri tihendi vahelt peksab bensu jagajale. Ise järeldan,et viga ikkagi pumbas, vaja mõni tihend veel vahele teha.
Tihendi vahelt bensiini tulemine viitab ka kaane kõverusele, seega võib ka sealt kaudu kuskilt lisa bensiini saada, igaljuhul ei saa kõvera kaanega karburaator normaalselt töötada.
Proovi kaan ja karbuss sobitada ilma tihendita, ja vaata kas jäävad suured vahed? Mul oli (teisel autol küll) sama jama - karbussi kaaned-jalad kõverad. Võtsin lihtsalt jämeda liivapaberi ja hõõrusin siledal pinnal niikaua, kuni pind sai tasaseks. Pärast puhastasin metallipurust. Karburaatorit kokkupannes ei tohi kruvisid jõuga keerata - pinnad lähevad taas kõveraks. Tihend katsu uus hankida.
Bensiinipumbas vaata üle klappide töö. Kas need saavad vabalt liikuda?
Edu!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests