Tere!
Soovin osta ZAZ966 bensiinipumpa(korras membraaniga) ja karburaatorit. Samas huvitatud ka kolvist ja rõngastest.
Detaile vaja motoploki Mtz-05 jaoks.
Kait
O: zaz 966 karburaator ja bensiinipump
-
- Posts: 2
- Joined: Thu May 26, 2016 8:28 pm
- Maakond: Valgamaa
- Contact:
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: O: zaz 966 karburaator ja bensiinipump
Kirjutan igaksjuhuks et MTZ-05 originaalkarburaator on K-16, sapakal K-125... Sapaka omaga jääb kindlasti segu rikkaks ja ei usu et see peale sobibki.
Bensiinipump peaks sobima ka 40 hj sapaka ja lada klassiku oma (poes saada), vähemalt 30 hj variant istub 40-se külge, nii et ei näe põhjuks miks vastupidi ei peaks sobima.
Bensiinipump peaks sobima ka 40 hj sapaka ja lada klassiku oma (poes saada), vähemalt 30 hj variant istub 40-se külge, nii et ei näe põhjuks miks vastupidi ei peaks sobima.
-
- Posts: 2
- Joined: Thu May 26, 2016 8:28 pm
- Maakond: Valgamaa
- Contact:
Re: O: zaz 966 karburaator ja bensiinipump
Tere
Karburaatori mark on K16 M. Raamatus kirjutab, et mootori osad on unifitseeritud automootoriga MEM3-966. See ju sapakas!? Või saan ma miskit valesti aru?
Karburaatori mark on K16 M. Raamatus kirjutab, et mootori osad on unifitseeritud automootoriga MEM3-966. See ju sapakas!? Või saan ma miskit valesti aru?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: O: zaz 966 karburaator ja bensiinipump
Karpa on igal juhul erinev. Peale ei istu, kinnitused hoopis teised. Motoplokil meenutab see rohkem tsikkli karpat. Kolb ja silinder peaks sobima 30 Hj omad. Silindripea on erinev. Motoplokil on ju ainult 1 silinder, 30Hj sapakal on ühe poole all 2 silindrit.
Üldiselt on seda motoplokki võimalik käivitada peaaegu et ainult käbist st. trossiga starterist. Jalg starter on üpris lootusetu üritus.
Ma ei tea, kas nii just õige on, aga mul käib käivitamine nii, et tooreklapp з asendisse, natuke ujutada ja samal ajal käsitsi bensiini üles lüüa ning seejärel nööri tirida. Teisest-kolmandast tirimisest tavaliselt piisab. Kuradi ettevaatlik peab ainult olema et käiku sees ei oleks. Korra olen pidanud maru kähku eest ära hüppama kui see punane kits käima läks ja raudratastega üle minu varvaste tahtis sõita.
Üldiselt on seda motoplokki võimalik käivitada peaaegu et ainult käbist st. trossiga starterist. Jalg starter on üpris lootusetu üritus.
Ma ei tea, kas nii just õige on, aga mul käib käivitamine nii, et tooreklapp з asendisse, natuke ujutada ja samal ajal käsitsi bensiini üles lüüa ning seejärel nööri tirida. Teisest-kolmandast tirimisest tavaliselt piisab. Kuradi ettevaatlik peab ainult olema et käiku sees ei oleks. Korra olen pidanud maru kähku eest ära hüppama kui see punane kits käima läks ja raudratastega üle minu varvaste tahtis sõita.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests