WaZ, ZaZ 968m, 1983

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
WaZ
Posts: 16
Joined: Thu Jul 28, 2011 2:27 pm
Contact:

WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by WaZ »

Tervist,
Selle sappari sain ma täiesti juhuslikult. Onu, kelle suvilas ma tihti suvel tööd teen, oli endale saanud naabri käest selle samuse zazi. Eks ma olin ammu ka vaadanud, et oo lahe vana auto ja saigi onuga räägitud, et juhuslikult tuleb mul suvel sünnipäev ja load on kohe kohe käes, et mis sa ikka selle sappariga teed kingi mulle :) Ja nii ta minu omaks saigi.

Suvel sai teda siit ja sealt näpitud, värvisin ta sellest keskmisest liistust allapoole ära, kuna küljed alt olid väheke roostes. Ega muudki ei teinudki, peale rehvide vahetuse ja lihtsalt korrastamine ja puhastamine.
Hetke seisuga on täitsa tublisti vastu pidanud ja oma 2000km on ka juba kukkunud spidokale juurde.

Puhkusel jääb ta oktoobri lõpul, kuna siis kindlustus lõppeb ja läheb garaazi, et talveb siis magab ilusti talveund. Plaanis teha talvel siis, pidurid väheke paremaks sättida makk ilusti sisse ja ka kõlarid. Praegu ainult üks pilt üldiselt, kuid varsti saab ka salongist ja teistest asjadest pildid.

Image
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by tuust »

Tere, kas on ka plaanis 10. nov Retro Night Race starti tulla nagu eelmisel kogunemisel lubatud?
Auto sul igati vinks vonks ja ilus.
WaZ
Posts: 16
Joined: Thu Jul 28, 2011 2:27 pm
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by WaZ »

Lubasin tulla jah järgmisele orienteerumisele, kuid arvasin et see siis järgmine aasta. Seekord jääb ka tulemata, kuna 24 oktoober lõppeb kindlustus ja ei hakka tegema endale veel kuuks ajaks, kuna talvel nkn sappar garaazis seisab.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by AhtiH »

Hooaega saab ju alati pikendada. Aga muidu viisakas masin.
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by metsamees »

Sapik sul sama vana kui mina, aga välja näeb nagu oleks eile tehase väravast välja veerend.
Ainult ees otsas "968m" on juhi poolt kõrvalistuja poole üle kolinud.
WaZ
Posts: 16
Joined: Thu Jul 28, 2011 2:27 pm
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by WaZ »

Nostalgia .

Image
WaZ
Posts: 16
Joined: Thu Jul 28, 2011 2:27 pm
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by WaZ »

Polegi ammu kirjutanud aga foorumi lugemine on igapäevane tegevus.
Mis siis mu sapparist on saanud. Hulga aega olen jamanud piduritega, kord kisuvad ühele poole, kord teisele ja kolmandal korral võtavad kõik. Läheb aega mööda ja sama jänt hakkab pihta. Vahepeal ka siduri töösilinder kiilus kinni, sai siis see ära puhastatud ja uuesti külge pantud. Seoses keskkooli lõpetamisega, lõi üks mu hea tuttav sappari läikima väljast. Pesi puhtaks ja pani mingisuguse vaha kihi peale. Ülevaatust ei jõudnud teha aga ma lihtsalt pidin minema sellega lõpetamisele. :)

Nüüd kool läbi ja pikk suvi ees jõuab seda sapparit teha veel ja veel ja veel.

Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by AhtiH »

Piduritega midagi teinud ka? Süsteem tühjaks ja puhtaks pesta, uued mansetid sisse ning töösilindri paika reguleerida siis võiks olla hea.
WaZ
Posts: 16
Joined: Thu Jul 28, 2011 2:27 pm
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by WaZ »

Ette panin uued mansetid ja õhutanud neid. Pidurdasid kõik ühtlaselt kuni mingi hetkeni kiskuma hakkas. Õli välja kuskilt ei aja. Ju siis mingi silinder on ühel rattal kinni kiilunud. Peabki need ära puhastama.
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by metsamees »

Igaksjuhuks natuke meeldetuletusi pidurite teemal:


Mansette vanetades keera kolb kinni ja siis pool pööret tagasi.

Piduripedaalil peab olema väike lõtk. Kui liiga peale keerata hakkab kuumenedes õli paisuma, pedaali poolt kuhugi minna ei ole ja tõmbabki rõõmsalt klotsid peale.


Lõpetuseks veel igivana erinevate õlide segamise teema. Pikka aega PSK või BSK õliga töötanud mansetid paistetavad DOT-4 saades üles ja hakkavad lekkima.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: WaZ, ZaZ 968m, 1983

Post by AhtiH »

Väike spioonikas:
Image

Et mis siis täna head ära tegid?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests