Sai siis 2009 aastal ostetud endale ka Kurikuulus zaz.
sõbraga kahepeale soetades tegime ta ka korda. Vahetatud said kõik muksid ja kaitsekummid auto läbis tehnilise ylevaatuse teisel korral kuna esimenekord jäid pidurid natuke liiga nõrgaks kuigi kõik sai eelnevalt puhastatud ja kordatehtud.
Mõtlesin, et lisan enne sellelehooajale vastuminemist ka meie zazi siia lehele ja mõned pildid temast. Masinal on siiani originaal värv. ja jäetud nii originaaliks kui vähegi võimalik.
Minumeelest 1983 aasta zazikohta näeb ta suht hea välja.. sedaenam, et tegu origvärviga ja yleüldse 100% orig pilliga. Värvi on erinevate vahadega ja puhastusainetega lihtsalt toetatud aga orig ikkagi:)
Sai siis veedetud kaks päeva ÜV punktis:) Mureks jäi siis seekord heitgaasid...Käisime mehejutul kes on täielik pro karpadealal ja ei saanud temagi sealt midagi head kätte..
Mured hakkasi laabuma, kui õhtul vahetasime karbussi..kuigi nende numbrid olid samad aga väliselt väike erinevus. Tulemuseks oli seesama õhtu kohe 1km peale 110 km/h eelmisega läks nibinnabin 90. Hommikul uuele katsele minnes ei olnud ikkagi veel piisav.. masin käis ka ebayhtlaselt. Läksime uuesti remontima:) Meie parim mehaanik ütles et vaataksime klapivahed üle , et kui need liiga väiksed siis hakkab tyhikäik puterdama. nii see oligi. Lisaks pani ta ka õhutüüsi poolenisti kinni ja masin käis nagu kellavärk, natuke veel karpa timmimist temapoolt ja ülevaatuspunktis saime kohe lõõgile asi korras:) Heameel oli kohe, et saime need jaanid võtta supperauto seltsis vastu:)