Karburaatori tihendid.

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

Karburaatori tihendid.

Post by marek »

Selline jama nüüd, et nii karbussikaane alune ja karbussi ja karbussi talla/gaasiklapi alune tihend lasevad mõlemad bensiini ja õhku läbi. Mõlemad sellised punasest materjalist tihendid.

Huvitaks ,et mis materjalist sinna uued tihendid teha? Peab olema piisavalt kokkusrutav materjal.

Samas olemas uus karpa kaane alune tihend, teab keegi, kas seda peab enne mingis lahuses/lahustis immutama, et pehmeks läheks? Praegu täiesti tahke.
Image
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Karburaatori tihendid.

Post by Sapi-Vana »

See "punane materjal" on termostabiilne kumm. Seda peaks muuseas poes täitsa müügil olema. Samas ei tõuse karpa temperatuur nii kõrgeks... põhimõtteliselt peaks sisekummist lõigatud tihend ka toimima.

Seda karpaalust tihendit võid algatuseks lihtsalt sooja veega mõjutada. Ega ta muuseas eriti painduvaks ei lähegi.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
kelluke100
Posts: 60
Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
Contact:

RE: Karburaatori tihendid.

Post by kelluke100 »

ei ole vaja midagi leotada,paned paika ja keerad kinni.esmalt veendu ,et oleks ikka 1:1,et augukesed klapiksid.ära väga ülepinguta,pärast on karbussikaan kõver ,kui juba ei olegi .kummist lõigatud tihend ei kõlba,sest juba bens.aurud muudavad selle rabedaks,need tihendid on ikkagi mittevenivast materjalist.Hädapärast võid proovida hambaorgiga mootori hermeetikut(silikooni) välisservadesse panna,üks veneaja spetsialist ütles kord,et karburaatori juures silikooni ei tohi kasutada ,sest hiljem ei või teada kuhu need üleääre läinud tükikesed võivad ette minna ja siis otsi nõela heinakuhjast.Olen näinud lada rem.komplekte ,mis on varustatud papitihenditega,samas olidki ladal kasutusel nö.papist tihendid,ei tea kas sinul need vastu peaksi aga vähemalt peaks nad olema ~sama paksust materjalist kui vanad.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Karburaatori tihendid.

Post by marek »

Tänud kõigile vastamast, aga hetkel see probleem enam päevakorras ei ole, kuid pole võimalik, et tuleb ikka see sama karpa mingiaeg korda teha.
Kuidagi pehmeks on vaja kohe kindlasti saada, sest kui vaadata vana tihendit on kaan tihendi sisse suht. sügavalt oma struktuuri jätnud, uus tihend nii kõva, et mignit jälge ei jää peale kui kinni keerata.
Image
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Karburaatori tihendid.

Post by marek »

On keegi kunagi K-133 karbussi timminud?`Teab keegi milline seal tühikäigu õhu ja bensukruvi?
Image
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests