Alles hiljuti sain omale siis sapika, mis algselt kuulus mu vanaisale. Hetkel teeme autot paari sõbraga korda. Sapikas ise on seisnud üpriski kaua garaazis ning kogunud tolmu. Täna pumpasime kummid täis ja lükkasime auto päikese kätte. Värv on sellel kirsipunane, mõnest kohast natuke tuhmunud ja kogunud roostet. Kõik jupid on täiesti originaalid, mõni ka paratamatult katki ja seega parandamisel. Võti on kadunud ja lõhkusime ka roolivarda ära, kui kangutasime roolilukku katki :p Tahaks siis teada, kuidas seda parandada, kui see varras läks sellelt kohast katki, kus need vindid ja sakid on. Mõtlesime augu puurida läbi selle varda ja poldiga kinni. On see hea mõte muidu? Aga kui kellelgi on müüa roolivarrast siis ostaks ära. Peaasi, et oleks Tallinna lähistel. Pilte lisan ka varsti!
Akut oleks ka vaja, kui kellelgi pakkuda.
Kuuluudi ZAZ 968M
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Mar 07, 2009 5:33 pm
- Contact:
Kuuluudi ZAZ 968M
Last edited by Kuuluud on Sat Mar 07, 2009 8:12 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Mar 07, 2009 5:33 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Üks küsimus, et kui me valasime bensupaaki bensiini, siis tuli salongi hull benahais. Millest see tingitud on? Kuskilt alt ka ei leki, ega midagi.
Last edited by Kuuluud on Sun Mar 08, 2009 6:20 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
No võib ju ka nii olla, et paak on kõri kohalt läbi roostetanud. Või siis on näiteks paagi väljajooks pragune. Kui masin on "üpriski kaua" seisnud, siis soovitan sul kõigepealt kõik kummiosad välja vahetada. Samuti võta maha bensiinipump ja vaata, kas seal kõik asjad toimivad. Näiteks võib pumbal lõdvalt "üpriski kauase" seismise tulemusena alumises osas olev vedru (mis membraani üles lükkab) katki roostetanud olla. Samuti ei pruugi membraanid enam toimida.
Bensiinijaamast või kusagilt osta purk karburaatoripuhastusspreid ja kasuta seda sihtotstarbeliselt.
Proovi vändaga mootorit ringi ajada. Iseenesest oleks hea kui see õnnestuks. Kui see ei õnnestu, siis vaata siin müügikuulutusi... ehk saad mootori, mis käib ringi.
Roolivarrast aukudega parandada ei ole väga kandev idee. Pigem investeeri natuke aega keevitusvõimaluse otsimisse ja juppide lahtiühendamisse ja tee asi üks kord korralikult ära.
Paagi suhtes soovitan mõelda selle peale, kas see metallpaak on enam mõttekas. Omal mul kogu aeg muud ei ole kui et paagist tuleb uut saasta filtritesse. Äkki on märksa enam toimivam idee minna lammarisse ja tänapäevane plastpaak ära osta.
Bensiinijaamast või kusagilt osta purk karburaatoripuhastusspreid ja kasuta seda sihtotstarbeliselt.
Proovi vändaga mootorit ringi ajada. Iseenesest oleks hea kui see õnnestuks. Kui see ei õnnestu, siis vaata siin müügikuulutusi... ehk saad mootori, mis käib ringi.
Roolivarrast aukudega parandada ei ole väga kandev idee. Pigem investeeri natuke aega keevitusvõimaluse otsimisse ja juppide lahtiühendamisse ja tee asi üks kord korralikult ära.
Paagi suhtes soovitan mõelda selle peale, kas see metallpaak on enam mõttekas. Omal mul kogu aeg muud ei ole kui et paagist tuleb uut saasta filtritesse. Äkki on märksa enam toimivam idee minna lammarisse ja tänapäevane plastpaak ära osta.
Last edited by Sapi-Vana on Mon Mar 09, 2009 11:13 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Salongi bensiinihaisu kohapealt:
bensiinipaak asubki salongis, tagumise istme seljatoe taga. et juba alt tilkuma hakkaks peaks lisaks bensiinipaagile ka auto põhi suht sõel olema.
bensiinipaak asubki salongis, tagumise istme seljatoe taga. et juba alt tilkuma hakkaks peaks lisaks bensiinipaagile ka auto põhi suht sõel olema.
-
- Posts: 45
- Joined: Mon Mar 02, 2009 12:40 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Pildid ei teeks kah paha ju..
[b]ZAZ 968M '87 "Romantika"[/b]
[url]http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=964[/url]
[url]http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=964[/url]
-
- Posts: 84
- Joined: Thu Sep 18, 2008 4:44 pm
- Location: Tallinn
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
On täiesti olemas roolivarras, sai just soetatud endale doonor, ning seal on täiesti töökorras roolivarras, ainus asi see, et ei tea millal auto lammutamiseks läheb, ning asuba ka Tallinna lähedal, põhimõtteliselt kui maha keeran siis saab ta ka nädala sees eelnevalt kokkuleppides kätte. Kui huvi siis pane mulle PM.Kuuluud kirjutas:Aga kui kellelgi on müüa roolivarrast siis ostaks ära. Peaasi, et oleks Tallinna lähistel.
Aga jääme siis ka huviga pilte ootama.
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Mar 07, 2009 5:33 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Kui me tagaistmed ära võtsime siis paak ei lekkinud. Nädalavahetusel võtame siis selle välja ning uurime, mis viga oli. Kavatseme siis ka uue moodsama paagi osta nagu Sapi Vana soovitas Muidu roolivardast oleks küll huvitatud. Selle esiotsa pildi peal on see vasak ots koos selle tulega katki. See nüüd korras. Varsti teen ehk uuemad pildid ning parema kvaliteediga. Hetkel oli ainult telefon käepärast.
Pilte siis ka:
http://img5.imageshack.us/gal.php?g=sapper013.jpg
Pilte siis ka:
http://img5.imageshack.us/gal.php?g=sapper013.jpg
Last edited by Kuuluud on Mon Mar 09, 2009 6:49 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Mar 07, 2009 5:33 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Nüüd suvi käes ja tahaks ikkagi sapperi töökorda saada. Kahjuks on ilmunud mõned probleemid. Sidur on arvatavasti katki, sest jookseb tühja, kui vajutada. Nagu pedaal käiks lihtsalt üles-alla, mingit survet pole. Kuidas seda parandada. Uue süütelukuga on ka jamad lood. See ei pruugi üldse sobida sinna ning ma ise ei oska seda õigesti kinnitada, kui see ka oleks sobiv lukk. Suhteliselt jama seis on, kuna ma ei jaga eriti autodest.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Ne padatj duhom Miks sa arvad, et just SIDUR on katki? Võibolla see surve ei jõuagi sidurini? Kas kuivalt käigud lähevad sisse? vastavasse potsikusse (eest vaadates parem vist) õli on sisse pandud? Võta potsikute all olev katteplekk maha ja vaata, mis seal all on ja mis konditsioonis.
Süütelukuga on nii, et vana parandamiseks on vaja tegelikult ainult ühte lülitit ja kahte juppi juhet. Teise süüteluku panemisel (näiteks VW Sharani oma) tekib ilmselt arusaamatus klemmide arvukuse erinevuse ja funktsionaalsuse äraaimamise teemal. Variant on ka, et võtad süütelukul esimese otsa maha ja kasutad ainult seda tagumist klemmide oma. Ma oma Audil olin sunnitud vastava süsteemi leiutama, sest süütelukku sellist saada ei ole. Keevitasin ettepoole torujupi, kuhu panin sisse käima vedru otsas midagi kruvikeerajataolist. Pulga pea on süsteemist väljas ja selle otsas on munakas, mille keeramisel auto käivitub. Nö statsionaarne huijoobina. Ega sa autot inimese eest nagunii ei kaitse, lukud on loomade jaoks...
Süütelukuga on nii, et vana parandamiseks on vaja tegelikult ainult ühte lülitit ja kahte juppi juhet. Teise süüteluku panemisel (näiteks VW Sharani oma) tekib ilmselt arusaamatus klemmide arvukuse erinevuse ja funktsionaalsuse äraaimamise teemal. Variant on ka, et võtad süütelukul esimese otsa maha ja kasutad ainult seda tagumist klemmide oma. Ma oma Audil olin sunnitud vastava süsteemi leiutama, sest süütelukku sellist saada ei ole. Keevitasin ettepoole torujupi, kuhu panin sisse käima vedru otsas midagi kruvikeerajataolist. Pulga pea on süsteemist väljas ja selle otsas on munakas, mille keeramisel auto käivitub. Nö statsionaarne huijoobina. Ega sa autot inimese eest nagunii ei kaitse, lukud on loomade jaoks...
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 5
- Joined: Sat Mar 07, 2009 5:33 pm
- Contact:
RE: Kuuluudi ZAZ 968M
Kui ma vaid saaksin aru ka sellest ja oskaksin midagi teha seal. Nojah, eks ma siis kuidagi nuputan ja anna siis teile ka teada.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest