mootorid !

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
Andri
Posts: 74
Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
Contact:

mootorid !

Post by Andri »

Tahaks teada siis mis on vahet sapika mootoritel et kas mõnel tüübil on sama mootor ka peal või kõigil üks sama, kuigi ma tean et hp-d on teised osadel , küsimus siis 966,966b,968,968a,968m kohta, 969 on luazi oma, see peaks vist kõige võimsam olema, küsin seda sellepärast et ma lapin enda vanadest juppidest ühte mootori kokku, aga mootorid on ei tea kust tulnud, ja ma ei taha valedest juppidest ka kokku panna:)
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Jossu »

966- 40hj
966B- 30hj
968- 40hj
968a-40hj
968m - 40hj
invakatel enamasti 30hj
luazil tavapärane 40hj
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Andri
Posts: 74
Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Andri »

jah ma leidsin selle linkide alt ka tehnilistest andmetest, aga jossu või keegi äkki teab, nukkvõllid on ka erinevad või ei, mul igaljuhul ühest mootorit tuli välja selline nukk millel keskmine raamlaager mingi soonega ja mingi 4,5 cm lai, aga teistest mootoritest tuli selline nukk millel keskmisel raamil mingit soont ei olnud ja laius ainult mingi kolm vms, muidi plokid ja kõik samad, õlikanalid mootori plokkidel samad, et mis neil nukkidel vahet huvitav on?
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Jossu »

30hj ja 40hj nukad on erinevad, veel on ka miski erinevus 40hj uuema ja vanema põlvkonna mootorite tõukurvarraste pikkusel...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
kelluke100
Posts: 60
Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by kelluke100 »

966 peaks olema 30hj,kellel kataloog see saab vaadata,et detailid on markeeringuge965-......,968 ,968A ja 968M on 40,45,50hj ja neil on markeering 968-.... enamus detaile samad samad ,erinevus on plokikaantes ja tõukurivarraste pikkuses.Kui kellelegi on kasvõi 968M kataloog ,siis sealt saab ka detailinumbrite järgi erinevuse teada ,kuna käsijuhtimisega variantidele pandi ka nõrgemad mootorid.Kusjuures neil 50hj. olid tehasest juba 2101 karburaatorid.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Jossu »

966 on 40 hj, see on kindel!
45 ja 50hj masinaid Eestis praegu meile teadaolevalt säilind õieti polegi...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Andri
Posts: 74
Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Andri »

aga mis plokikaantel siis erinev on, tõukurvarrastest saab aru et 30 on siis lühemad jah
ses selle on kolvi käik ka lühem
Andri
Posts: 74
Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Andri »

ja see ka et kuidas ma peale vaadates aru saan tegu oleks selle 40 hp mootoriga mitte 30 kas sellel 30-el on jagaja nagu muhul mootori külje peal v? või on ikka nagu õige et mootori otsas istub
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: mootorid !

Post by Jossu »

30nesel jagaja bensupumba juures, 40nesel karpa taga
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests