mootorite kubatuur

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

mootorite kubatuur

Post by mati »

Nii küsimus on siis selline mitme kuubikulisi sapikaid on olemas ja siis millistele mudelitele miski kuulub.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

Seebikatele on paigaldatud järgmisi mootoreid:
Memz 966A 30 hj 887 cm3 1966(ls 75 k km)
Memz 968 36hj ja 40 hj 1197 cm3 1968(ls 100 k km)
Memz 968 40 hj 1197 cm3 1975(ls suurenes 125 k km-i)
Memz 968G 45(48) hj 1197 cm3 1977(ls. 125 k km, DAAZ karbuss)
Memz 968B 50 hj 1197 cm3 1978(ls. 125 k km, erinevusi ei tea)

Kindlal kerel kindlat mootorit polnudki, üldiselt 966 kered oli 30 ja 40 hj, 968 kere 40 hj ning 968A & 968M 40-50 hj.
Image
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

Generaator-ventilaatori korpuse paremal küljel allosas on kirjas mootori mark ja seerianumber.
Image
meelis
Posts: 101
Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by meelis »

marek kirjutas:
Seebikatele on paigaldatud järgmisi mootoreid:
Memz 966A 30 hj 887 cm3 1966(ls 75 k km)
Memz 968 36hj ja 40 hj 1197 cm3 1968(ls 100 k km)
Memz 968 40 hj 1197 cm3 1975(ls suurenes 125 k km-i)
Memz 968G 45(48) hj 1197 cm3 1977(ls. 125 k km, DAAZ karbuss)
Memz 968B 50 hj 1197 cm3 1978(ls. 125 k km, erinevusi ei tea)

Kindlal kerel kindlat mootorit polnudki, üldiselt 966 kered oli 30 ja 40 hj, 968 kere 40 hj ning 968A & 968M 40-50 hj.
selline natuke imelik küsimus, et kas nende läbisõitude all on mõeldud mootori vastupidavust? et pmst vene ajal oli nii, et ostad zaz-i, sõidad ca 100000 ja sis hakkad uut autot otsima,sest mootor nii kulunud, et ei kannata sõita enam?

meelis
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

Sellise läbisõidu pealt soovitati ttha esimene kapitaal remont. Tegelikult 40 hj mootorid olevat 140-150t km välja vedanud enne surma ilma kap. remondita. Kõik oleneb ju juhi sõitmisharjumustest.
Image
taats
Posts: 106
Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by taats »

minu teada on ka möndadel 968m idel 30 hobuseline mootor
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

taats kirjutas:
minu teada on ka möndadel 968m idel 30 hobuseline mootor
On, aga invaliidivariantidel.
Image
taats
Posts: 106
Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by taats »

hmm... kui ma aasta tagasi kangesti sapakat otsisi siis leidsin ühe sapaka millel oli soendus sees mingisugue imelik asi. salongis oli mingi asi armatuur laua all ja taga mootori körval oli selle teine osa, ei tea mis soendus see kõll oli kas ise pandud vöi ei tea aga sel oli küll 30 hobuseline mootor ja invaliidi oma see kah polnd
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

taats kirjutas:
hmm... kui ma aasta tagasi kangesti sapakat otsisi siis leidsin ühe sapaka millel oli soendus sees mingisugue imelik asi. salongis oli mingi asi armatuur laua all ja taga mootori körval oli selle teine osa, ei tea mis soendus see kõll oli kas ise pandud vöi ei tea aga sel oli küll 30 hobuseline mootor ja invaliidi oma see kah polnd
Võimalik, et osad partiid pandi kokku 40 hj puudumisel 30-ste mootoritega. Seda süütesüsteemi annab ümber ehitada nt. maz süütepooli ja tavalise küünla peale. Endal ka halllil tehtud nii ja üks tagavara soojendus, mis kuskil garaažis seisab on ka ümberehitatud. Originaal see spiraal pidavat jubedalt voolu võtma soojenemiseks/bensu süütamiseks.
Image
taats
Posts: 106
Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by taats »

see sapikas millel see 30 hobust oli oli soendus mitte tavaline, tavaliselt ju soendus mootor ju ninas aga sel oli perses ja oopis teistmoodi oli oopis moodsam nägi välja, ja see osa mis salongis oli oli kah kahe istme vahel armatuuri all , selles oli kaks auku kah millest siis puhus öhku
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

mati kirjutas:
Mis karburaatoriga on siis Memz 968G.
Üleval kirjas ju ,et Daaz karbuss!
Image
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by mati »

ups ma tahtsin teada 968B karburaatori kohta
juliusw
Posts: 141
Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by juliusw »

aga minu sapperil on mootori juures oleva plekitükil (seal all paremal pool mootori kõrval) kirjas memz-968n (MEM3-968H) kui mu silmad ei peta......:o
zaz 968M
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by marek »

Need mootorid ,mis seal üleval olid kuni seisuga 1977/8. Uuemaid ei tea.
Image
mati
Posts: 191
Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
Contact:

RE: mootorite kubatuur

Post by mati »

raamatus on kirjas et on veel zaz968B2,zaz968AB,zaz968AB2 ja zaz968P,mis mootorid neil on ja millised need üldse on
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 22 guests