Kalle 3A3-966B 72'
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
püttide tegemise ajal käiski peast mõte läbi sinna viia torud(raudtorud oleks pannud ja kinni keevitanud, otsa väikesed flantsid). Kuid talvel temaga sõitma ei hakka ja suvel on rohkem vaja mõelda salongi jahutamise peale, niiet said harilikud summutid ja praegu on ainus probleem ühe silindri kõrvaga, kuhu sumpa kinni käib - silindripoolne keermestatud auk on ilma keermeta, maha keeratud arvatavasti ja teiselpool oleva poldi keermestatud osa samuti ei hoia mutrit enam, popsub läbi sealt kahe silindri heitgaas ja teeb müra. Tuleb sinna miski spets klamber teha.
Mootor käib rõõmsalt peale üle poole aasta seismist, algul tühipöörded tõrkusid aga siis lasin sisselaskesse supilusikatäie vett ja ajasin mootori pöördesse paariks sekundiks. Mootor hakkas ühtlaselt ja rahulikult tööle ja kui soojaks läheb, käib 800 pöörde juures kenasti.
Nüüd veel probleem karpaga: Kunagi peale mootori kokku panemist avastasin et kiirenduspump ei tööta. Võtsime karburaatori lahti ja selgus et ei saagi töötada - pumba hoova küljest oli üks mutter puudu. Panin selle tagasi, ja näe imet - kiirenduspump pritsis bensiini nagu ei kunagi varem, ja igal gaasisiibri avanemisel aga peale karbussi paigaldamist mootorile, miskipärast tahab mootor ikka surra kui äkilisemalt gaasi vajutada, milles problem võib olla?
Sujuvalt pöördesse ajades jääb käima ja siis kui pöörded juba 1200 ja enam, annab ka pumpamine tulemusi, tuuritab ägedalt.
Mootor käib rõõmsalt peale üle poole aasta seismist, algul tühipöörded tõrkusid aga siis lasin sisselaskesse supilusikatäie vett ja ajasin mootori pöördesse paariks sekundiks. Mootor hakkas ühtlaselt ja rahulikult tööle ja kui soojaks läheb, käib 800 pöörde juures kenasti.
Nüüd veel probleem karpaga: Kunagi peale mootori kokku panemist avastasin et kiirenduspump ei tööta. Võtsime karburaatori lahti ja selgus et ei saagi töötada - pumba hoova küljest oli üks mutter puudu. Panin selle tagasi, ja näe imet - kiirenduspump pritsis bensiini nagu ei kunagi varem, ja igal gaasisiibri avanemisel aga peale karbussi paigaldamist mootorile, miskipärast tahab mootor ikka surra kui äkilisemalt gaasi vajutada, milles problem võib olla?
Sujuvalt pöördesse ajades jääb käima ja siis kui pöörded juba 1200 ja enam, annab ka pumpamine tulemusi, tuuritab ägedalt.
Last edited by pooltelg4 on Sat Jun 26, 2010 12:58 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 101
- Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
Jossu ütles et .Klaasriie sulab ja põleb, ei pea see teps mitte kaua seal vastu.
kohe kindlasti ei juhtu klaasriidega seal midagi.mul mitu aastat vedeleb lõkke hunnikus paras tükk klaasriiet,ei ole sellega midagi juhtund aga lõket on ikka korralikult tehtud:)
kohe kindlasti ei juhtu klaasriidega seal midagi.mul mitu aastat vedeleb lõkke hunnikus paras tükk klaasriiet,ei ole sellega midagi juhtund aga lõket on ikka korralikult tehtud:)
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
Üks asi on lõke, teine auto väljalaske süsteem. Seal valitseb kuumus, nagu põrgus klaasriie ikka sulab ja isegi põleb, proovitud täiesti. samas, natuke huumorit - mul lõkkeplatsil, seisab ..KIIKTOOL juba päris kaua, lõket on mitu korda tehtud ja kiiktool on ühes tükis täiesti. Polster jms põles küll kohe ära, aga ta ise ei põle, ja sellest ei ole keegi aru saanud, miks.
On vast materjal, või immutusvahend, maitea
On vast materjal, või immutusvahend, maitea
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
Vahepeal on lemmikuga edasi tegeletud iga päev natuke, ja tulemused siis sellised:
Otsustasin, et kui juba teha, siis korralikult. Uisapäisa eelmine aasta peale "visatud" kruntvärv oli vahepeal piisavalt niiskust imanud endasse, ja lõpliku paugu pani suvine apsakas, sõber sõitis sapaka garaazist korraks välja, et teist autot remontida, ja just siis, peale mitut päeva põuda, hakkas eitea kustkohast tihedat vihma sadama. Teadagi, mis juhtub autokerega, millel ainult õhuke kruntvärvi kiht ja puuduvad klaasid. Kõik oli roostetäppe täis.
Seestki oli kere hukas, minu "targa" peakesega eelmisel aastal paigaldatud mürasummutuse-süsteem ei jäänud vett pidama n.ö.
Vesi jooksis igalepoole bituumenmastiksi alla.
Lootus hakkas juba kaduma, et ma kunagi seda aparaati valmis saan, sest aega ka polnud, koguaeg töö töö ja õhtuks polnud tuju ka sapaka kallal nokitseda.
Nüüdseks on aga hulka tänamatut tööd tehtud ja garaaazis helgib haljas Zaporozets. Paljas nagu porgand, mõned kohad on veel lõpetada, relakaga vaja üle käia kuid enamus autost on seest ja väljast kõigest ülearusest puhas ja pool roostemuundajaga töödeldud. Ka see pigi mis seal salongis oli, sai kõik välja kraabitud.
Homme õhtuks, kui kõik hästi läheb saab kere korraliku kruntvärvi alla ja nädalalõpu poole ka kattevärvi.
Värvi veel ei avalda, tuleb midagi ilusat. Loodame et õnnestub seekord!
Ja siis ka pildid.
Otsustasin, et kui juba teha, siis korralikult. Uisapäisa eelmine aasta peale "visatud" kruntvärv oli vahepeal piisavalt niiskust imanud endasse, ja lõpliku paugu pani suvine apsakas, sõber sõitis sapaka garaazist korraks välja, et teist autot remontida, ja just siis, peale mitut päeva põuda, hakkas eitea kustkohast tihedat vihma sadama. Teadagi, mis juhtub autokerega, millel ainult õhuke kruntvärvi kiht ja puuduvad klaasid. Kõik oli roostetäppe täis.
Seestki oli kere hukas, minu "targa" peakesega eelmisel aastal paigaldatud mürasummutuse-süsteem ei jäänud vett pidama n.ö.
Vesi jooksis igalepoole bituumenmastiksi alla.
Lootus hakkas juba kaduma, et ma kunagi seda aparaati valmis saan, sest aega ka polnud, koguaeg töö töö ja õhtuks polnud tuju ka sapaka kallal nokitseda.
Nüüdseks on aga hulka tänamatut tööd tehtud ja garaaazis helgib haljas Zaporozets. Paljas nagu porgand, mõned kohad on veel lõpetada, relakaga vaja üle käia kuid enamus autost on seest ja väljast kõigest ülearusest puhas ja pool roostemuundajaga töödeldud. Ka see pigi mis seal salongis oli, sai kõik välja kraabitud.
Homme õhtuks, kui kõik hästi läheb saab kere korraliku kruntvärvi alla ja nädalalõpu poole ka kattevärvi.
Värvi veel ei avalda, tuleb midagi ilusat. Loodame et õnnestub seekord!
Ja siis ka pildid.
Last edited by pooltelg4 on Tue Aug 10, 2010 1:08 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
Tänaseni on kõik kenasti sujunud, oleks päevad ainult pikemad hommikul vara sai garaazi mindud, keevitasin istmete kinnitusi paika, Mazda 626 kupee istmed istuvad ilusti sisse(mugavad, istmesoendused ja peatugi on olemas). Kõrvalt oli vaja veel sõbra M-72 elektrisüsteemi teha, aeg läks linnulennul. Kruntvärvi pole veel ikka peal, ehk uuel nädalal jõuab sellega ka ühele poole.
Täna õhtul sai siis paar tiiru linnaääres tehtud, võrratu masin ikka, ei tahtnudki koju tagasi tulla Pimeduse saabudes vaatasime kapoti alla , ja avanes sädelev vaatepilt - küünlajuhtmetest lööb säde läbi, kõik juhtmed helendasid eredalt mootori käimise ajal. Tuleb siis need ära vahetada, kuigi mootor käib niigi hästi. Homme Joosepile külla, Mummut vaatama.
Klubilistele Päikest!
Täna õhtul sai siis paar tiiru linnaääres tehtud, võrratu masin ikka, ei tahtnudki koju tagasi tulla Pimeduse saabudes vaatasime kapoti alla , ja avanes sädelev vaatepilt - küünlajuhtmetest lööb säde läbi, kõik juhtmed helendasid eredalt mootori käimise ajal. Tuleb siis need ära vahetada, kuigi mootor käib niigi hästi. Homme Joosepile külla, Mummut vaatama.
Klubilistele Päikest!
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
Tre lugupeetud klubilised!
kuna varsti tuleb Zaporozetsi arvele võtmine, kerkis esile üks probleem - kerenumbrid. Kuna mul on teise 966B dokumendid, ja kerel esipõll vahetatud(parandatud), siis pole seal enam numbreid. Need oleks vaja lüüa sinna numbripulkadega.
Mul oli kerel esipõlle ülevalosas kaks numbrit, üks kerenumber, teine alusvankri või sassii number. Kas keegi saaks oma passi vaadata, ja öelda mulle , kumb number kummale poole käib? Äkki kui vahetusse lähevad, hakkavad ARKi vennad ütlema midagi. Tänud juba ette !
kuna varsti tuleb Zaporozetsi arvele võtmine, kerkis esile üks probleem - kerenumbrid. Kuna mul on teise 966B dokumendid, ja kerel esipõll vahetatud(parandatud), siis pole seal enam numbreid. Need oleks vaja lüüa sinna numbripulkadega.
Mul oli kerel esipõlle ülevalosas kaks numbrit, üks kerenumber, teine alusvankri või sassii number. Kas keegi saaks oma passi vaadata, ja öelda mulle , kumb number kummale poole käib? Äkki kui vahetusse lähevad, hakkavad ARKi vennad ütlema midagi. Tänud juba ette !
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Kalle 3A3-966B 72'
Alusvankri number peaks minema eest vaadates vasakule poole ja kerenumber paremale.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Auto värvitud, klaasid-uksed ees, sõidab. Sai paigaldad SOLEX-Pieburg 1B karburaator. Aga mootor upub ära, jookseb täis lihtsalt. Karburaatori nõel kontrollitud, peab ja tase normis ujukikambris. Õhuklapp kinni on siis käib normaalselt, avatud õhuklapiga tõusevad pöörded lakke ja vahepeal lööb leegi ka välja, aru ei saa mis toimub. Järgmine nädal proovime teist samasugust karpat aga arvatavasti käib vana sapika orig. tagasi.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Pilte suvistest tegemistest, progresseeruvas järjekorras:
vana värv sai värvieemaldajaga maha võetud(Läti toode, suhteliselt kange kraam), ja kere veel relaka ketasharjaga läikima aetud. Seejärel roostemuundaja(mingi Vene oma, tanniiniga). Metall tõmbas ühtlaselt matiks ja seejärel kõva pesu et happejäägid maha saaks ja neutraliseeritud.
Esimene krunt peal ja vahepealsed pahteldused pooleli:
Teine kiht krunti.
Ja hiljem sai sapikas kattevärvi peale.
Nii nagu lubatud, sai vana k125 karburaator autole peale tagasi ja solex riiulile paremaid aegu ootama. Süüde oli masinal täiesti vale, seetõttu jõudu polnud väga palju(hiline süüde). Nüüd oleks vaja ainult dokumendid veel korda saada...ja sisustuses veel mõned pisiasjad, armatuur, uksepolstrid ja istmed nahatada.. nahk olemas btw.
vana värv sai värvieemaldajaga maha võetud(Läti toode, suhteliselt kange kraam), ja kere veel relaka ketasharjaga läikima aetud. Seejärel roostemuundaja(mingi Vene oma, tanniiniga). Metall tõmbas ühtlaselt matiks ja seejärel kõva pesu et happejäägid maha saaks ja neutraliseeritud.
Esimene krunt peal ja vahepealsed pahteldused pooleli:
Teine kiht krunti.
Ja hiljem sai sapikas kattevärvi peale.
Nii nagu lubatud, sai vana k125 karburaator autole peale tagasi ja solex riiulile paremaid aegu ootama. Süüde oli masinal täiesti vale, seetõttu jõudu polnud väga palju(hiline süüde). Nüüd oleks vaja ainult dokumendid veel korda saada...ja sisustuses veel mõned pisiasjad, armatuur, uksepolstrid ja istmed nahatada.. nahk olemas btw.
Last edited by pooltelg4 on Thu Oct 04, 2012 9:56 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Hea töö ära tehtud. Pahteldasid esitiibade ja kerevahelised kohad sirgeks?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
puhastasin ära ja keevitasin kinni. Siis pahtel. Siiani pole pragusid löönud sinna.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Kinni keevitades ei löö jah pragusid. Aga värv on küll sobilik sellele masinale
-
- Posts: 35
- Joined: Tue Jul 01, 2008 10:55 am
- Contact:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Eile sai mootori juurde BOSH-i 1,2kW generaator paigaldatud. Eeskujuks võtsin Metsamehe konstruktsiooni, võrratult tugev sai, väga hea idee teda vana generaatori/ventilaatori korpuse külge istutada. Täna ostsin uue rihma, aga natuke liiga pikk sai, homme tuleb see välja vahetada, pingutamiseks jäi mõni cm liiga pikaks.
Vahepeal soetatud 7meetrit 5millimeetrist vasktoru, Ziguli pidurite peasilinder(piduripump), Ziguli pidurite töösilindrid, niplid millega torud külge keerata ja painduvad pidurivoolikud. Plaan see kõik oma Sapikale külge panna. Eelmine omanik oli originaal-pidurisüsteemi ära lõikanud, ainult silindrid on rattatrumlite sees alles. Need aga vanad ja omadega läbi, ei hakka taastamisega vaeva nägema. Kõik need ziguli jupid on Made in Germany ja peaks väga kvaliteetsed olema. Pidurid ju väga väga tähtsad auto juures ja ei taha mingeid trikitamisi.
Lähiajal lähevad vahetusse sharniiri poldid, messing-kausid ja kummikatted, ostetud Viljandi AutoMoto poest, kus on veel hulgaliselt sellele võrratule autole igasugu juppe saada. Teenindus on ka väga asjalik ja hinnad soodsad. Soovitan kindlasti klubilistel, kellel võimalus, läbi astuda.
Sapika uus mootor on saanud juba üle 60kilomeetri sissesõitu ja tunda on , et jõudu hakkab juurde tulema.
Nüüd suure külma tõttu jääb tegemine natukene tahaplaanile, järgmiseks nädalaks lubas 30 kraadi.
Vahepeal soetatud 7meetrit 5millimeetrist vasktoru, Ziguli pidurite peasilinder(piduripump), Ziguli pidurite töösilindrid, niplid millega torud külge keerata ja painduvad pidurivoolikud. Plaan see kõik oma Sapikale külge panna. Eelmine omanik oli originaal-pidurisüsteemi ära lõikanud, ainult silindrid on rattatrumlite sees alles. Need aga vanad ja omadega läbi, ei hakka taastamisega vaeva nägema. Kõik need ziguli jupid on Made in Germany ja peaks väga kvaliteetsed olema. Pidurid ju väga väga tähtsad auto juures ja ei taha mingeid trikitamisi.
Lähiajal lähevad vahetusse sharniiri poldid, messing-kausid ja kummikatted, ostetud Viljandi AutoMoto poest, kus on veel hulgaliselt sellele võrratule autole igasugu juppe saada. Teenindus on ka väga asjalik ja hinnad soodsad. Soovitan kindlasti klubilistel, kellel võimalus, läbi astuda.
Sapika uus mootor on saanud juba üle 60kilomeetri sissesõitu ja tunda on , et jõudu hakkab juurde tulema.
Nüüd suure külma tõttu jääb tegemine natukene tahaplaanile, järgmiseks nädalaks lubas 30 kraadi.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
vahepeal palju pilte tehtud, aga ei saa neid fotokast kätte(juhe kadunud). Varsti siis peaks tulema suurem kogus pilte tegemistest ja sõitudest.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests