Kalle 3A3-966B 72'

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by AhtiH »

tuust wrote:Mul tekkis täpselt sama küsimus :D . Ilmselt rihma pingutus?
Pingutamiseks oleks vaja ju generaatorit lükata mitte tõmmata.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

sipelgas wrote:
tuust wrote:Mul tekkis täpselt sama küsimus :D . Ilmselt rihma pingutus?
Pingutamiseks oleks vaja ju generaatorit lükata mitte tõmmata.
Õhtust! :D
nalja kah jap, seda ma arvasin, et küsimusi geneka "nõõri" kohta tuleb ;)
Paigaldasin sapikale lisageneka, kuna originaal ei anna laadimiseks piisavalt voolu, kuid keevitustöö jäi ajapuuduse tõttu pooleli - tegelikult oleks genekale veel kolmandat kinnitust tarvis, mis takistaks teda pöördumast ja pingutab piisavalt geneka/jahutustiiviku rihma. Asja ajab praegu ära kapronnöörijupp. :D Lähiajal teen ka pingutuskinnituse genekale. :)
Ja oleneb ju geneka kinnitusest, kas on teda vaja lükata või tõmmata ;) Minu oma on vaja jahutustiiviku poole tõmmata rihma pingutamiseks. :)
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by AhtiH »

Zoom abil vaadates julgen aimata, et võib niipidi olla jah. Minumeelest on muidugi see nurk hetkel ülihalb ja hea oleks kasutada lühemat rihma ja generaatori pingutamist lükkamise meetodil.

Aga eks sa ise tead kuidas parem.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

sipelgas wrote:Zoom abil vaadates julgen aimata, et võib niipidi olla jah. Minumeelest on muidugi see nurk hetkel ülihalb ja hea oleks kasutada lühemat rihma ja generaatori pingutamist lükkamise meetodil.

Aga eks sa ise tead kuidas parem.
Geneka kinnitus sai tehtud hetkeajendil ja ma väga ei arvutanud..mõõtnud seal midagi muud, kui ainult, et rihm ideaalselt jooksma hakkaks ja viltu ei jää.
Kasutajal Metsamees on selline lahendus, mis on ka päris hea. Temal ongi lükkamise meetod - pole nii pikka rihma vaja. :) http://fotoalbum.ee/photos/viruvalge/33960341/

*foto võetud Mardi albumist, kõik autoriõigused kuuluvad talle*
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by AhtiH »

Mul on ka ajutiselt kiiruga tehtud variant aga töötab ja pole olnud olnud tungivat vajadust ümber teha. Metsamehel on kinnitus ülevaltpoolt ja pingutus altpoolt. Sul samamoodi nagu mul ehk siis kinnitus all ja pingutus üleval.

Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

sipelgas wrote:Mul on ka ajutiselt kiiruga tehtud variant aga töötab ja pole olnud olnud tungivat vajadust ümber teha. Metsamehel on kinnitus ülevaltpoolt ja pingutus altpoolt. Sul samamoodi nagu mul ehk siis kinnitus all ja pingutus üleval.

Image
Sul on väga hea kinnitus lisagenekal, originaalgeneraatori poltide küljes :) kas su sapika genekas ka voolu väntab ja on nad sul kokku ühendatud(Lisageneka + ja originaali + juhtmed) ? ;) mul on selline plaan. Lisa amprid on alati teretulnud, sest mul on sapikas soojendusega esiistmed, ja palju teisi elektrilisasid-tagaistujate jalgade juurde tulevad 2x200w kõlarid ja lisaks veel 500 W võimendi koos subwooferiga, mis läheb ette pagasnikusse. :)
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Kas keegi saaks nõu anda, miks mul käigukast sõidu ajal "laulab"? :D selline vilin kostub sealt, mitte väga tugev aga piisavalt. Heli tugevus suureneb kiiruse kasvades. Kas differentsiaal valesti sees?
Image
Image
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by Nongrata »

Mul umbes sama teema, sõites kostub selline vilin või heli nagu oleks laager kuival vms. Kui lasta gaas lahti ja vabajookusga veereda, siis kaob heli ära.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by tuust »

Sapikal ulub differ juba uuest peast (olen kuulnud jutte), aga eriti hulluks läheb see siis, kui käiguvarda leevenduspuks tuleb liimist lahti ja see taas poltidega ühendada.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by AhtiH »

pooltelg4 wrote: Sul on väga hea kinnitus lisagenekal, originaalgeneraatori poltide küljes :) kas su sapika genekas ka voolu väntab ja on nad sul kokku ühendatud(Lisageneka + ja originaali + juhtmed) ? ;) mul on selline plaan. Lisa amprid on alati teretulnud, sest mul on sapikas soojendusega esiistmed, ja palju teisi elektrilisasid-tagaistujate jalgade juurde tulevad 2x200w kõlarid ja lisaks veel 500 W võimendi koos subwooferiga, mis läheb ette pagasnikusse. :)
Juhul kui kasutada sellist kinnitust nagu mul siis tuleb ära vahetada need tikkpoldid pikemate vastu. Mul on originaalid ja on liiga lühikesed, napilt hoiab kinni.

Originaalgeneraatori on lahti ühendatud ja põle mõtet neid mõlemat töös hoida. Teine generaator on mul ka vist 120A kui mitte rohkem ehk ühesõnaga rohkem kui küll. 1400W on ilmselt sapika jaoks piisavalt.
pooltelg4 wrote:Kas keegi saaks nõu anda, miks mul käigukast sõidu ajal "laulab"? :D selline vilin kostub sealt, mitte väga tugev aga piisavalt. Heli tugevus suureneb kiiruse kasvades. Kas differentsiaal valesti sees?
Ilmselt väljundvõlli hambad kulunud ja seetõttu hambuvus vale. Mul lahtivõetud kastil need paar mm julgelt kulunud. Laagrid võivad ka muidugi rolli mängida. Mul eelmine kast vilises ikka hullult aga praegune on parem kuigi hakkab ka valjenema.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Ega originaal generaator midagi eriti ei tooda jah, maksimum oli vist 350W.
Peab siis leppima selle undava käigukastiga, igaksjuhuks on mul veel paar kasti varuks olemas, kui peaks laiali minema. Kuid mis ikka juhtuda saab kui kvaliteetne õli sees korralikult ja ei kihuta ka, vaevalt ma sapikaga üle 80km/h sõitma hakkan ;)

Homme plaanis ära teha:
*Bensiinivoolikud! Mul on ajutise lahendusena bensureserviks 5 liitrine kanister peale ja tagasivooluga. Tahaks nüüd suure bensiinipaagi järele ühendada ja selle bensiini täis võtta.
*Juhtmed korda. Need on mul juba aasta aega rippunud siin...seal, lihtsalt ikka vaja sõita koguaeg aga masina eest hoolitseda ei saa :D
*Kummimatid salongi sisse ja istmed kinnitada, hetkel need niisama sisse tõstetud. Tegin ka uued istmekinnitused ja tugevdusplaadid Mazda 626 kupee esiistmete jaoks.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Eile õhtul, unetud nagu me oleme vahel koos tüdrukuga, otsustasime sapikaga sõitma minna.
Polnudki nii õhtu enam, kell 12 sõitsime hoovist välja ja läbisime 4 liitri bensiiniga 30 kilomeetrit, metsavahe ja kruusateid. 13 liitrit 100km kohta on küll palju aga sõitsime madalate käikudega pidevalt, niiet peaks normaalne olema, mootor ka enam üle ei kuumene peale selle remonti ja õlivahetust.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Sapperile sai paigaldatud teine karpa, vana oli kahest kokku tehtud ja miski ei sobinud seal, rikastas liigselt küttesegu. Tase ujukiruumis sai mõõdetud ja paika pandud - tulemus, tühipööretel tahm summutist ja kütusekulu väga suur.
Uus kasutatud karburaator on K133 A. Sellel tuli vahetada ujukinõela kummiseib, korpusetihendid ja puhastasin täielikult kõik kanalid ja düüsid. Mootor sai peale karburaatori eelhäälestamise käivitatud. Peale tühipöörete paika saamist käis auto kenasti, ~900 pööret minutis ja tegin ka puhtusekontrolli: valge lapp summuti ette 20 sekundiks ja see jäi täiesti puhtaks.

Aga miski teema on peapihustiga - kütet ei tule piisavalt, sõidu ajal mootor jukerdab(segu läheb lahjaks).
Last edited by pooltelg4 on Wed Sep 12, 2012 7:35 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by pooltelg4 »

Asi areneb, tühipaljas mõte hakkab reaalseks käega katsutavaks projektiks saama ;)

Image Image Image

Image

Image

Image

Image

Image

Täpsustan siis, et tegemist on pritsesüsteemiga, mis juba pea kaks aastat mu peas on keerlenud, aga oli vaja vaid käsile võtta ja üks pool on juba valmis. Homme paigaldan ka teised kaks pihustit sisselaskekollektori külge. Ülejäänud vajaminevad seadmed samuti olemas(õhulugeja, optiliste anduritega jagaja, temp. sensor ja muu kraam).
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Kalle 3A3-966B 72'

Post by AhtiH »

Ai kurja, peab enda oma ka liigutama hakkama. Aga kuidas plaanid ülemise jahutuspleki panna kui pihustid ees?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests