Hee... peapõhjus, miks pilt varem üles ei läind, on vist see, et server ei salli kahesõnalisi failinimesid. Viinas pole kunagi küsimus olnd
Aga see gaasihoova kinnitus vedrusüsteemile on jah minus endas ka küsimusi tekitanud. Teoreetiliselt peaks see kapslis vedrujunn ise gaasi alla lükkama. Samas aga tähendab see automaatselt, et siis ei saaks gaasi eriti peale tõmmata.
Aga ilmselt ongi nii, et sapika tehnika juures on poolest liitrist ja mehisest jõminast rohkem kasu... vähemalt kui Jossuga selle karpa ümber askeldasime, siis sellisele järeldusele jõudsime küll
Gaasi reguleerimisest
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: Gaasi reguleerimisest
see viina asi on õige jah, nagu teada vana tõde, et purjus peaga ikka need parimad mõtted tulevad/või siis potil istudes...
aga asja juurde, mul on enda sapikal nii nagu on näidatud punase joonega, ja igaljuhul töötab väga hästi.
enne kui karpa ja mootori omavahel kompromissini sain kulus nii 3-4 karpa laialivõttu jne, igasugu jama, aga tulemus on hea. algul nii 30 sek pean toorega või gaasiga natuke aitama ja siis hakkab korralikult tööle nii et toores maas ja pöörded ei hüppagi eriti(olgem ausad natuke on midagi ikka tunda, aga see tõesti vähe)
aga asja juurde, mul on enda sapikal nii nagu on näidatud punase joonega, ja igaljuhul töötab väga hästi.
enne kui karpa ja mootori omavahel kompromissini sain kulus nii 3-4 karpa laialivõttu jne, igasugu jama, aga tulemus on hea. algul nii 30 sek pean toorega või gaasiga natuke aitama ja siis hakkab korralikult tööle nii et toores maas ja pöörded ei hüppagi eriti(olgem ausad natuke on midagi ikka tunda, aga see tõesti vähe)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests