K: Kuidas teada saada

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

K: Kuidas teada saada

Post by Myrka00 »

Kuidas oleks võimalik teada saada kas mootor on 45hj või mitte? kas äkki on mingi kindel mootori number?
ZAZ 968M ja Luaz 969m
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Jossu »

45 v 50hj motodel oli peal juba tehasest siksi karpa, muud olulist muutust polnud... ise sellist mootorit kohanud pole.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Myrka00 »

no idee poolest aint karpast nagu natuke vähe. mul tuli nyyd luazide ostmisega üks mootor mis omanik oli ostnud et 45 hj. a sellel sisselase küll täpselt sama
ZAZ 968M ja Luaz 969m
nymmik
Posts: 71
Joined: Wed May 23, 2007 10:09 am
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by nymmik »

Ei ole vähe, sisselase kolle oli jah siksi karpa jaoks + siksi karpa + kuiv filter. Surveaste minu mäletamist mööda oli sama.
ZAZ 965AE
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Myrka00 »

ise mõtlesin et nuka tõus äkki?
ZAZ 968M ja Luaz 969m
krister
Posts: 55
Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
Contact:

RE: K: 40 ja 45hj mootorite vahe

Post by krister »

1975. a. venekeelse raamatu järgi oli 40hj ja 45hj vahe kasutatavas bensiinis. Ehk siis 40hj - A76 ja 45hj - AI93, samuti olid erinevad surveastmed: 8,4 ja 7.2

Peale väikest internetikeskkonnas olevat varuosakataloogi sirvimist tundub, et erinevus on plokikaanes.
968A-1003015-B 45hj (sulghäälik, mitte ladina V)
968-1003015 40hj

vt ka:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =6&atype=0
Last edited by krister on Wed Jul 02, 2008 10:13 am, edited 1 time in total.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Jossu »

Aga minuteada tulid 45hj mootorid alles 968M-idel mida hakati tootma seitsmekümnendate lõpul. Peale jõudis see kaheksakümnendate lõpul. Kuidas sai info olla sellekohta 75a raamatus...hmm...:o
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
jack
Posts: 15
Joined: Wed Dec 05, 2007 12:13 am
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by jack »

Vanal Vene ajal näitas üks asjapulk, et vahe on klapikambrites.
40hj mootoril on klapi nookurite võllil vaid 2 kinnituspolti, 45hj mootoril on neid 4. Lihtsaim viis selgusele jõuda on kiskuda maha klapikambri kaas ja vaadata järgi mitme poldiga võll on kinnitatud.
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Myrka00 »

nii paigaldasin tna pärast päevast aretamist sigullli karpa ja 100% kindlalt tuli hobuseid ikka oma jagu juurde on tunda kuidas masin liigub kohe
ZAZ 968M ja Luaz 969m
Icy
Posts: 18
Joined: Mon May 05, 2008 3:14 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Icy »

Ja millise sixi oma täpsemalt? :P
[img]http://static1.nagi.ee/i/p/254/79/0636997338bda0_o.jpg[/img]
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Myrka00 »

ausalt öeldes ma täpselt ei teagi see on mul mosse pealt võetud.
ZAZ 968M ja Luaz 969m
tambets
Posts: 90
Joined: Tue Dec 19, 2006 9:24 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by tambets »

01 omasid on pandud...
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Icy
Posts: 18
Joined: Mon May 05, 2008 3:14 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Icy »

tänan :)

aga tegelt võiks off topicu lõpetada :D
[img]http://static1.nagi.ee/i/p/254/79/0636997338bda0_o.jpg[/img]
Andri
Posts: 74
Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Andri »

myrka, kaua timmisid et karbuss tööle hakkaks õieti?
Myrka00
Posts: 48
Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
Contact:

RE: K: Kuidas teada saada

Post by Myrka00 »

timmimisega ei olnud probleeme algul oli probleem lisa õhu võtmisega, mis tuli sellest et oli vaja karbussi kõrgemale saada ja selleks sai kasutada sigulli karpa jalgasid
ZAZ 968M ja Luaz 969m
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 4 guests