Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

Võit võiduks, mina kalkuleerisin aga hindu. Blokikaane lihvimine läheb 50-100 krooni vaid ning tihend ca 150, ehk siis ettevõtmise asi vaid. Kui aga peost ükskord toibun siis saab ka asja ette võtta ehk...lisaks veel üks huvitav tähelepanek. Nimelt oskab keegi seletada sellist nähtust-
Kui bena hakkab otsa saama, siis mootor hakkab praksuma, tagasi lööma, sumbutajast leegi väljatulek pole isegi väga harv nähtus. Justkui oleks süüde äkki vale aga kallan siis bena juurde ja asi toimib korralikult...
Last edited by Jossu on Tue Mar 17, 2009 2:47 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

Täna lammuasin siis bloki laiali. Tihend väga korralik, jälgi kusagilt et vesi satuks silindrisse pole. Mis aga hoopis vett võib silindrisse lasta on sisselaske kollektori tihend, mis oli kaunis ribadeks ja jäljed vee läbimisest ka olid olemas. Tellisin uue tihendi, homseks lubati seda. Loodan homme ka asja kokku laduda...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Sapi-Vana »

Selle praksumise ja muu sellise kohta pakun välja, et suurelt jaolt tühja paagi korral hakkab pump süsteemi toitma juba seguga, mis koosneb põhiosas vedelast kütusest kuid mille sees dispersioonlahusena on juba ka gaasimulle. Bensiiniaurud teadupärast on oluliselt suurema põlemistemperatuuri ja -energiaga. No ja siis hakkabki süsteem tööle ebaühtlaselt, sest kütuse energia ei ole enam lahuses ühesugune.

Mina kui keemik, füüsik ja looduse uurija väidan nii.

Varsti saan tervise niikaugele, et saan üle pika aja ka töökotta mindud. Kui siis sapika lõpuks normkorda saab, siis järgmine projekt on see masin, mis hoobilt paekivist sealiha teeb. Kuuemeetrine roostevaba toru on juba olemas.
Last edited by Sapi-Vana on Wed Mar 25, 2009 10:51 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

Tihendid käes, blokk pestud, hakkasin siis polte pingutama.
Alguses lasin vaid 50nm(kuigi esimene nõks peaks ca 70nm) niisis kolmas polt ja prõks, polt ploki sees pooleks.
Niipalju siis sellest:)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
kelluke100
Posts: 60
Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by kelluke100 »

ära heida meelt ,ikka juhtub,eelmisel või eelmistel kordadel on ehk üle pingutatud,kahju ainult ,et aeg raisku läks.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

nojah, aga mida teha?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
naljamiiz
Posts: 115
Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by naljamiiz »

Jossu kirjutas:
nojah, aga mida teha?
puurid algul mingi 3mm puuriga poldile augu, siis 6mm ja siis muukviiliga kruvikeeraja jaoks kaks soont ja siis keerad kruvikeerajaga välja, väga hästi toiminud selline asi, siis uued poldid ja uuele katsele siis :)
Last edited by naljamiiz on Wed Mar 25, 2009 8:07 pm, edited 1 time in total.
V4 veab mõnuga
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

hmm... aga polt ei purnud vertikaalselt ära, vaid pool diagonaali, maru raske on otse puurida
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
naljamiiz
Posts: 115
Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by naljamiiz »

Jossu kirjutas:
hmm... aga polt ei purnud vertikaalselt ära, vaid pool diagonaali, maru raske on otse puurida
eks tavaliselt ongi natuke kuhugipoole viltu, aga algust hakkadki puurima ka viltu, vb paar puuri pead ohverdama, kui nii viltu selle esimese täkke sisse saab, siis hakkab ka otse puurides minema
Last edited by naljamiiz on Wed Mar 25, 2009 9:59 pm, edited 1 time in total.
V4 veab mõnuga
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Sapi-Vana »

Oot... kas sa panid tagasi needsamad poldid, mis enne olid või ostsid ikka uued? Vanade taaskasutamisel ikka juhtub.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

vanad, kuna jaapanlasele uusi polnd võimalik autopoest tellida, poldipoodemööda ei viitsind töllata...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
krister
Posts: 55
Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by krister »

Jossu kirjutas:
hmm... aga polt ei purnud vertikaalselt ära, vaid pool diagonaali, maru raske on otse puurida
Mul juhtus analoogne lugu. Plokikaane polt pooleks ja ka pisut diagonaalis. Tänu selle diagonaalile õnnestus mul ta ploki august kruvikeerajaga ka välja õngitseda. Surusin kruvikeeraja lihtasalt nende ebatasasuste vahele ja proovisin keerata ning hakkaski tulema.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

käis endalgi sama mõte läbi, ehku veel suruda sama kaktkine polt jõuga otsa ja siis keerata...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
kelluke100
Posts: 60
Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by kelluke100 »

eemalt on raske õpetada,mina veenduksin esmalt ,et polt ei ole põhja kinni keeratud:keerad terve poldi kõrvalasuvasse auku põhjani ,erilist jõudu rakendamata,paned katkise poldi murdunud kohta ja võrdled poldipea kõrgusi,kui katkise poldi pea on kõrgemal ,siis ei ole põhjas kinni ja murdunud juppi hoiab ainult keere,kruvika või mõne teise teraviku asetad katkise poldi mingi serva taha ja haamriga piki raadiust toksides peaks vaevaliselt tulema hakkama.kui kasutad puuri ,siis katsu metallipuru august kätte saada ,muidu läheb see keerme vahele ja kiilub kinni.Arvatavasti tegid ikka poldi augud enne korralikult puhtaks ,nii õlist kui vedelikust ,mis tavaliselt neisse võib valguda.Edu.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Jossu 968M '80 aka "Mummu"

Post by Jossu »

Tänud nõu ja jõu eest kaasarääkijatele, sain poldi üsna lihtsa vaevaga kätte. Surusin vana murdund poldi sisse, hodsin jõuga vastas ja nii ta väljapoole tulema hakkaski .Nüüd vaja vaid uued leida kuskilt.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests