uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
JOALANA BX
Posts: 92
Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by JOALANA BX »

muidugi hea oleks olnud kui taldrik sama jäänud mis teoga koos olid.lõtk peab olema 0,2mm.seda mõõta keeruline
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Prix teadis,et selle 2mm jaoks on olemas spets tööriist.
kust seda saab,seda keegi ei tea,äkki luazi tehases kuskil nurgas tolmu all.:(
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Panin masinale vaz 01 karpa peale,flansi sain siit sapikaklubist.
Image
Image
Last edited by uve6 on Sun Nov 22, 2009 5:06 pm, edited 1 time in total.
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Laup sai masinal karpat peale pandud ja proovitud.
Masinat korralikult käima ei saanud.
Pühap projekt oli masinale sahk ette.
Sai siis mingi ettekujutus tehtud kuidas peaks toimima hakkama.

ülemine osa mis läheb masina raami külge
Image
Kuidagi nii peaks masina külge minema
Image
Image
Image
Image
Image
http://www.luaz969.tk
kelluke100
Posts: 60
Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by kelluke100 »

vahetükk on vägev,karpa on enne mosse peal olnud,sest mossel on pöördhoob,see tähendab ,et ta on 1500cm3,arvestatud,torujupp,millel ring ümber-sinna tuleb õhufiltrist voolik.
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Hea info muideks;)
mossel oli jah peal,ning mosse moto 1500cm3
Aga zaz 40hj ju 1200cm2,et peaks väiksemad düüsid panema??
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Asi suht imelik käigukastis
nimelt taldrik ja tigu.
moto maas juba ja kohe varsti tuleb järgi käigukast mis läheb laua peale lähemalt uurimisele.
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Käigukast Prixi juures ära käinud.
Panime õige taldriku sisse ja sättisime lõtkud paika.
Nüüd peaks kast ok olema:)
vähemalt seda probleemi enam pole mis ennem oli.B)
http://www.luaz969.tk
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by Sapi-Vana »

Mõlgutasin siin mõtteid sinu saha osas. Ma arvan, et peaksid sahale panema veel ühed diagonaalsed toed saha alumise otsa ja sahatelgede külge. Sahk on piisavalt suur, et koorikuga iseennast edasi lükkamisel alla ära väänata. Ilmselt sul seda vidinat see aasta väga vaja küll ei lähe... aga ikkagi.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

tänud info eest:)
Loodame et läheb vajaB)
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Masin nii kaugel,et läksid uuema moto kolvid sisse.
Vaz-i 76,4 rõngad viilisin parajaks zazi kolvile(1-2mm)
tihendid uued.
Ühe õlirõnga lõhkusin ära,läks zazi vana tagasi.
Klapikambrist tagasi voolu toru ja ploki vaheline tihend läks kuidagi lõhki ja sealt tuleb vahel õli.
Ja esimese silindri ja kaane vahelt tuleb vahel mingi vedeliku mull,kas tahab pingutamist,või vale silinder.

Aga masin käib ja proovi ringid on ära teinud ~1km
esisilla diffri blokk ka toimib,vähemalt põhja alt lülitades.

*Hoova tegemine hetkel käsil,et salongist saaks juhtida sisse/välja esisilda.
*Tulemas lisatuled katusel.
*Ja kurikuulus sahk ette.(puuduvad jagaja ja hüdraulika torud)
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Esisilla lülitus olemas ja toimib täiesti.
Proovi ring ka tehtud ja kõva sõna,et esisilda saab sisse lülitada.
Sõitsin suure lumevalli ette ja lasin vaikselt rattad ringi ja kõik neli käisid korraga ringi.:D
http://www.luaz969.tk
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

Täna oli tihend veel ok,suht pannkook oli seal vahel :p
Kaan läks peale 20Nm siis 40Nm ja lõpp 50Nm
Reedel mootori proov,kuidas tihend on ja uued düüsid karpas ja siis saha teema läheb edasi,lund väga palju ja sahk peab tagasi teenima end B)
http://www.luaz969.tk
prix
Posts: 66
Joined: Sat Sep 27, 2008 12:02 pm
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by prix »

Jaa-jah,eks Luaziga teenib,valla teed hoiab vabalt lahti:D
Vihkan roostet.
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: uve6 Luaz 969M 80a Roheline

Post by uve6 »

prix kirjutas:
Jaa-jah,eks Luaziga teenib,valla teed hoiab vabalt lahti:D
Ega Sinu ärile peab ka konkurent olema,kaua sa lund lükkad(murutraktoriga)B):D
http://www.luaz969.tk
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests