mure

Siia kõik muu, mis mujale teemadesse ei sobi.
Post Reply
edvin
Posts: 9
Joined: Fri Dec 15, 2006 10:44 pm
Contact:

mure

Post by edvin »

tere mul on siis zaz 968m ja ei tea mis pihtahakada kas orginaaliks v9i tuning v9i mis iganes et palun andke soove äitäh piltit--------->http://www.carrating.org/car.php?12924
Last edited by edvin on Thu Mar 01, 2007 3:20 pm, edited 1 time in total.
zaz project
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: mure

Post by Jossu »

mingid paberit kah on autokohta?nats vale masin tegelt tuunimiseks, zaz originaalsena ilusam ehk, aga no eks iga[hel oma arvamus
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: mure

Post by marek »

Kui sul kõik originaaljupid olemas, auto ise ka veel originaalis, siis mõtekam oirignaal teha, kui masin ümberehitatud või suurem osa juppe puudu oleks vist mõtekam tuunida.
Kõigerohkem loeb see,kuidas endale meeldib ikka ja mis eesmärk masinal on.
Image
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

RE: mure

Post by metsamees »

Minule isiklikult meeldiks kui sa selle täis originaaliks taastaks, paberimajanduse korda teeks ja aegajalt Eesti peal ringreise teeks.... AGA....
see masin tundub et vajab päris paras ports plekitööd + värvimist. Kui auto juppideks võtta, mõlgid välja ajada, kindlasti tuleb välja kohti mis keevitust tahaks, kõik vana värv ja rooste eemaldada (salongist ,pagasnikust ja mootoriruumist kah kõik läikima lüüa) kõik kruntimised värvimised teha nii nagu peab on kõige optimistlikumate arvutuste kohaselt läinud aega umbes pool aastat iga õhtu ja raha õige mitutuhat krooni.
Kui lihtsalt niisama aerosoolist värv selga tõmmata et mõnesaja meetri pealt rõve vaadata ei oleks läheb kah ligi tuhat ära ja poole aasta pärast võid sama tööga uuesti peale hakata.
Esitulesid tundub et on uusi vaja, sirgete stangede hankimisega võib juba päris paras ports aega minna + terved stangeotsad.
Sapaka sumpad uued on näiteks umbes 4-500 eek enda nimele registreermine kui muid jamasid ei tule siis 600 aga registreerimisel tahetakse autot näha (kas auto arki vedamine või 250 raha arki onu koju kutsumine), ülevaatus juurde + mingi aja kindlustus ongi poolteist tuhat veel läinud.
Kindlasti saab ka odavamalt aga mina ostsin viimati zazi piduriklotse 40 eek TÜKK, õlivahetus... kui just päevalilleõli sisse ei pane siis kah vähemalt paarsada, zazi uus esiammort on kah paarsada raha tükk. kui veel juurde panna kummid, korralik aku millepeale loota ka võib, rooliotsad, mootorist õli lekkimise kõrvaldamine(väga paljudel sapakatel on ikka tilk all), igasugused tavotipritsiga määrimised, käigukastiõli vahetus, igasugu pisividinaid tuleb kindlasti veel juurde millepeale
praegu tullagi ei oska.
Kui tuunima hakata niiet teistel kah hea vaadata oleks tuleb kõik eelnev nii või teisiti ära teha + veel lisaks on vaja korralikku kunstiannet + 10 korda rohkem aega ja raha. Makrofleksist ja pahtlist spoilerid, tõmbneetidega külge tõmmatud karbilaiendid ja kapotikõrgendused, musta spreivärvi või kortse täis kileribadega toonitud klaasid, kirvega maha võetud katus, kõrgeks tõstetud tagaotsa, vihmaveetorust sumpaotsad, pool viltu konserviavajaga silmajärgi lõigatud katuseluugid, ninasse lõigatud lisatulede augud ja värvirulliga tõmmatud vaiperi triibud mõjuvad nii mõnelegi selle foorumi lugejale masendavalt ja keegi ei hinda ka sellele "tööle" kulutatud nädalate või lausa kuude tulemust

Kui aga jätta paberimajandus ära, sõita lihtsalt nii nagu masin praegu on üritavad varem või hiljem sinises vormis vanamehed eesti riigi aktsiaid päris valusate tuhandete eest müüa.
Minu soovitus: selle autoga teede peal väga palju mitte liikuda, panna ajalehtedesse järjekindlalt ise kuulutusi et ostad korraliku sapaka, kui ka kohe ei näkka siis kasvõi pool aastat järjest. Paar-kolm tuhat ei ole ültse palju sõitva korras masina eest isegi kui sinna juurde tuleb transport teisest Eesti otsast.
Vahepealse aja võib näiteks ära sisustada autokoolis käimise, Zazi raamatu eestikeelseks tõlkimise või korralikuks zaziks raha kogumisega.
Samas, kui neid pilte vaadata siis toormaterial polegi niivägapaha- kere tundub enamvähem sirge ja läbi ka ei paista, jätkuks sul ainult püsivust masin valmis ehitada

Sorry kui nüüd veidi liiga karmilt sai....
Last edited by metsamees on Mon Dec 18, 2006 12:21 pm, edited 1 time in total.
edvin
Posts: 9
Joined: Fri Dec 15, 2006 10:44 pm
Contact:

RE: mure

Post by edvin »

tänx metsamees ;)
zaz project
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: mure

Post by Jossu »

ja mida otsustasid siis?
kas taastad ilusti või juba tuunid?:)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
krister
Posts: 55
Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
Contact:

RE: mure

Post by krister »

Nõustun täielikult kod. metsamees arvamusega. Lisaks niipalju, et korralikke 968M mudelit on Eestis ikka päris mitu tükki. Sellepärast ei pea põdema, kui mõni neist muutub bagiks või "tuunitakse" jubedalt ära. Eks omanik teab mis teeb.

Seda autot tasub hakata kapitaalselt remontima juhul, kui noort tehnikahuvilist köidab selle protsessi erinevad etapid. Muudel puhkudel tuleks otsida paremat eksemplari.

Üks mõte tuli veel. Siin on mitmes kohas kirjutatud, et korralikke sapikaid pakutakse vähe. Kuidas siis saada häid pakkumisi? Üks variant on kuulutada lehtedes. Teine variant on veel see, et püüad viia selle auto viisakasse sõidukorda ja sellega SÕITA. Siis hakkab levima info, et on tekkinud üks sapaka hull ja nii võidakse sulle teha väga ootamatuid pakkumisi..

Edu
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests