Õpetus: soojendus

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
katk
Posts: 213
Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
Contact:

Õpetus: soojendus

Post by katk »

Enne ahju kasutamist veendu, et Sul on kättesaadavas kohas olemas töökorras tulekustuti!

Ahi töötab järgmisel põhimõttel:
* tõmbad lüliti esimesse asendisse - armatuuris sütib tuluke ja tööle läheb ahju süüteküünal (auto tuled võivad selle protsessi käigus tublisti tumedamaks muutuda kuna küünal tarbib meeletult voolu, seetõttu võiks samal ajal ka mootor töötada), tööle hakkab ka ventilaator
* u 45-60sek peale sisselülimist tõmbad lüliti teise asendisse - tööle hakkab bensiinipump ja küünlale pihustatakse bensiini ning ahi hakkab väikse mühinaga tööle. Armatuuris põleb endiselt roheline tuluke.
* max 1min peale lüliti teise asendisse panekut peaks armatuuris roheline tuluke kustuma, ahi on saavutanud oma normaalse töötemperatuuri ja süüteküünal lülitatakse välja (auto tuled peaks taas normaalselt valgustama) ka ventilaator hakkab kiiremini puhuma
ahju väljalülimine
* ahju väljalülimiseks viia lüliti taas algasendisse - peatatakse bensiini pealeandmine, ventilaatorid töötavad edasi
* u 5min (võib ka varem) jooksul peale väljalülimist peaks seisma jääma ventilaatorid, kui ventilaatorid ei jää ka peale 10min töötamist seisma on ahju regulleerimine vale.

Üldine seadistamine toimub kahes faasis:
* talitada nii nagu eelpool juhendis kirjutatud, kui 2min peale sisselülimist (1min teise asendisse tõmbamisest) tuluke ära ei kustu tuleb ahju juures olevat regulleerimiskruvi keerata päripäeva (oli vist) seni kuni tuluke kustub (kuulda peaks ka olema et lüliti teeb väikse plõksu) - väga oluline on mitte keerata rohkem.
* teine regulleerimise etapp on väljalülimisel - kui peale kümmet minutit tööd ventilaator endiselt pole seisma jäänud keerata regulleerimiskruvi seni kuni ventilaator jääb seisma
* korrata tegevust kuni ahi on normaalselt töökorras

Esimestel kordadel võib seadistamine võtta päris palju aega, aga mõningase katsetamise tulemusel leiate autoga ühise keele :)
NB! regulleerimiskruvil on ka mutrid, mis tuleks enne seadistamist vabastada (kruvi ei anna muidu keerata)
veka
Posts: 249
Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
Contact:

RE: Õpetus: soojendus

Post by veka »

Väga hea et siia midagi sellist ülesse tuli!!!!!See tuunitud sapikas(sõbra oma) mis ma postitasin tuuningu alla,sellel oli ehitatud ümber ahi töötama diisli pealt;)
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests