madis1080 zaz 968m
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Kõvasti jauratud mootoriga veel. Mootorit puhastatud jne. Karterituulutusest ja klapikambrikaane alt sain oma 0,5kg kiviajast pärit õli möginat kätte Nüüd peaks enam vähem rahuldav olema seisukord seal sees. Mootor aka Tomat sai üle ka võõbatud. Aga mis ma siin mögisen- pilti kah
Alguses oli midagi sellist siis(enne täieliku puhastamist ka).
Ja peale natukest aega mökerdamist;
Ja teinepool:
Homme ehk saab hääle ka sisse.Muidugi tuleb veel osasid detaile puhastada ja värvida, aga üldjoones hakkab looma juba.
Alguses oli midagi sellist siis(enne täieliku puhastamist ka).
Ja peale natukest aega mökerdamist;
Ja teinepool:
Homme ehk saab hääle ka sisse.Muidugi tuleb veel osasid detaile puhastada ja värvida, aga üldjoones hakkab looma juba.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Meil siin Tõrvas üks mees tegeles ka mootorivahetusega. Üks sigulli mootor jooksis kokku ja selle asemele läks teine. Kõik oli kena kuni ülla hetkeni, mil jahutussüsteemi tosool sisse valati - mikropragusid oli ühenduskohtades nii palju, et mootor ilusti kuivaks sirises. Seega kui omal hakkad samaga katsetama, siis ennemalt kõik ühendused vaata piinlikult üle.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 101
- Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
kas sa saaksid õelda sigulli hooratta läbimõõdu ja starteri ava läbimõõdu ka vaheplaadil.
mul on vaheplaadist need mõõdud puudu
mul on vaheplaadist need mõõdud puudu
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Lasime treialil puksid teha siis:
Peale mõnda tundi mõõtmis,lõikamist ja puurimis.
Plaan jaanipäevaks mootor peale panna ja sõita ka ehk . Põhi asjadest on veel puudu generaator.
Puksiga seoses on selline probleem, et käpp surub laagri vastu seda puksi kinni, ajasin küll käpa neid kohtasid kust kinni hoiab laagrit, aga see ikka ei aidanud. Peaks veidi veel käiama? või on mõni muu lahendus veel?
Peale mõnda tundi mõõtmis,lõikamist ja puurimis.
Plaan jaanipäevaks mootor peale panna ja sõita ka ehk . Põhi asjadest on veel puudu generaator.
Puksiga seoses on selline probleem, et käpp surub laagri vastu seda puksi kinni, ajasin küll käpa neid kohtasid kust kinni hoiab laagrit, aga see ikka ei aidanud. Peaks veidi veel käiama? või on mõni muu lahendus veel?
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Ja ongi peal lõpuks. Mingi 3-4 korda sai maha tõstetud ja uuesti peale pandud, kuni lõpuks kõik paika sai. Järgmine nädal ehk saab tuuri teha juba. Kuna üks siduri toru pooleks otsast, siis tuleb sinna uus koonus keerata ja mutter panna...
Aga pilte ka:
Tagant vajus ikka päris palju alla
Aga pilte ka:
Tagant vajus ikka päris palju alla
-
- Posts: 187
- Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Minuarust tundub see normaalne kõrgus olevat..
Äkki lihtsalt tundub, et vajus alla kuna olid harjunud, et mootorit pole:)
Aga päris viks ja viisakas tundub, hea töö!
Äkki lihtsalt tundub, et vajus alla kuna olid harjunud, et mootorit pole:)
Aga päris viks ja viisakas tundub, hea töö!
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Ford Focus 05'
Goped 03'
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Tänud hea lugeda,et teistele ka meeldib.plekkvelg wrote:Minuarust tundub see normaalne kõrgus olevat..
Äkki lihtsalt tundub, et vajus alla kuna olid harjunud, et mootorit pole:)
Aga päris viks ja viisakas tundub, hea töö!
Aga lisaks:
Vaikselt on nokitsetud, ja asi nii kaugel,et sidur lahutab ja gaas tõmbab salongist.
Gaasi lahendasin väha viisakalt, vähemalt enda arust, kõik istus väga kergelt paika ka, ainult natuke pidi keevitama.Pilti kah-
Vaikselt on ka radikas endale koha leidnud, 2 põlve veel puudu siis saab ühendada kokku radika ja mootori- panin radika tagavara ratta kohapeale. Aku vean ka taha, niikuinii originaal kohast pole midagi alles
Vaikselt olen ka teinud pleki lappe, et saaks kiiresti peale keevitada kui keevituse välja vean.
Ainuke asi mis siiamaani natuke härib on välja tolknev karteripõhi:
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Ja peal ta ongi, Panin veidike kaldu, nüüd läheb mootoriluuk ka kinni ilusti ja kõik toimib nagu vaja. Sidurit ja mootorit proovima ei jõudnud- aku oli liiga tühi ja genekat pole peal, säde vist jäi liiga nõrgaks. Homme laseb peeneks Soojenduse pime on ka omaette teema(pildil näha ka).
Radikas nii siis.
Tagumisest kinnitusest ka pilt:
Põhjus miks aku taha tahan panna:
Ja väike rooste kolle veel:
Kui kedagi huvitab siis keevitan sellise asjaga:
Radika torud tuleb kindlat üle ka värvida, või kuskilt kroomitud/roostevaba/alumiinum sellises mõõdus toru sebida.
Radikas nii siis.
Tagumisest kinnitusest ka pilt:
Põhjus miks aku taha tahan panna:
Ja väike rooste kolle veel:
Kui kedagi huvitab siis keevitan sellise asjaga:
Radika torud tuleb kindlat üle ka värvida, või kuskilt kroomitud/roostevaba/alumiinum sellises mõõdus toru sebida.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Sai tagaluuk valmis tehtud, nüüd kõik ilusti täis keevitatud, mitte pole enam punktitud.
Sai siis 1.6 ilusaks tehtud. Ise olen mootori välimuse ja tulemusega väga rahul . Õhufiltrina sapika peal kasutan originaali, oli vaja see mootori luugi raam ära lõigata ühest kohast, aga jäi natuke vedel see luuk, peab latt raua toeks keevitama.
Aga pilte ka:
Ja kõik selle auto mootori koos:
Teise mootori võtsin maha kuna poolass oli väljas käinud ja oma pesast paigast ära+ üks poolassi kumm tahab vahetust- juhipoolne. (vihje- kui kellegi poolassiga koos vedelemas seda jubinat võtaks ära)
Ja 06 pealt ''ilusti'' parandatud väljalaskekolle:
Mootori peale panin 1.2 mootori kolde- täpselt sama. Peaks üldse torukolde kunagi tulevikus panema.
Plaan paigaldada ka stabikas ja teha ette madaldus, mida saab reguleerida.
Sai siis 1.6 ilusaks tehtud. Ise olen mootori välimuse ja tulemusega väga rahul . Õhufiltrina sapika peal kasutan originaali, oli vaja see mootori luugi raam ära lõigata ühest kohast, aga jäi natuke vedel see luuk, peab latt raua toeks keevitama.
Aga pilte ka:
Ja kõik selle auto mootori koos:
Teise mootori võtsin maha kuna poolass oli väljas käinud ja oma pesast paigast ära+ üks poolassi kumm tahab vahetust- juhipoolne. (vihje- kui kellegi poolassiga koos vedelemas seda jubinat võtaks ära)
Ja 06 pealt ''ilusti'' parandatud väljalaskekolle:
Mootori peale panin 1.2 mootori kolde- täpselt sama. Peaks üldse torukolde kunagi tulevikus panema.
Plaan paigaldada ka stabikas ja teha ette madaldus, mida saab reguleerida.
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Kas vaheplaadi joonised kuskil saadaval, või parem küsida kas sellist kellegil kuskil ei vedele?
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Vaheplaadi tegi siit foorumist kasutaja inc966.
Paar uuemat pilti ka..
Paar uuemat pilti ka..
-
- Posts: 16
- Joined: Sat Jan 12, 2013 7:06 pm
- Maakond: Tartumaa
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Tere!
Väga edev ehitus pooleli, kiidan.!
Küsimus aga, et kuidas ARK uute jõuallikasse suhtub? Kas saab probleemideta arvele/andmeid muuta?
Väga edev ehitus pooleli, kiidan.!
Küsimus aga, et kuidas ARK uute jõuallikasse suhtub? Kas saab probleemideta arvele/andmeid muuta?
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Tänud!
ARKi kohta ei oska öelda, pole otseselt mõelnud veel sellele
ARKi kohta ei oska öelda, pole otseselt mõelnud veel sellele
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Sai lõpuks talveunest ärgatud ja midagi kasuliku tehtud. Nüüdsest peaks olema eesiosa kõrgus täielikult regullitav. Nüüd vaja alla panna ja proovida.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: madis1080 zaz 968m 1985
Täna sai Golf 1 Gti lisa paika lõigutud.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests