Rudolf ZAZ968A 1976
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Täna sai siis maha võetud piduri peasilinder ning korralikult puhtaks küüritud, sama teen ka silindritega + hoonimine vajadusel. Korralik pahn oli sinna aastatega kogunenud.
Muud juttu rohkem polegi
Muud juttu rohkem polegi
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Siduri silinder oli päris timm, veidi puhastust siiski vajas, kõik jupid korralikult õigesti sees ja kogu muusika. Suurpuhastus jätkub silindrite ja torustiku läbikäimisega. Peale seda veel timmimist ja saab kunagi legaalselt masina liikuma.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Jah, tohutult pikk seisak on olnud siin vahepeal... juhtub
Üleeile sai see siduri töösilinder ära õhutatud. Läks päris pikalt, kuna ei teadnud, et peasilindrit oli ka vaja õhutada .
Nüüd on probleem piduri peasilindriga. Potsikust tuleb toru silindrisse ning selle keerme vahelt lekib ülimalt minimaalselt, ent pidevalt õli. Eeldan, et see on ka probleem, miks teisest otsast ei hakka õli tulema. Ehk siis saab koguaeg mingi väga väikese koguse õhku vahele sealt lekke kohast. Eks saab selle asja ka lähiajal lahendatud.
Probleem veel selline, et ükski suunatuli ei funka, milles võib olla probleem?
Üleeile sai see siduri töösilinder ära õhutatud. Läks päris pikalt, kuna ei teadnud, et peasilindrit oli ka vaja õhutada .
Nüüd on probleem piduri peasilindriga. Potsikust tuleb toru silindrisse ning selle keerme vahelt lekib ülimalt minimaalselt, ent pidevalt õli. Eeldan, et see on ka probleem, miks teisest otsast ei hakka õli tulema. Ehk siis saab koguaeg mingi väga väikese koguse õhku vahele sealt lekke kohast. Eks saab selle asja ka lähiajal lahendatud.
Probleem veel selline, et ükski suunatuli ei funka, milles võib olla probleem?
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Auto pukkidel, täis pidurisüsteemi loputus, ja silindrite vahetus. Nipet näpet veel timmitud, esitule pirnid, taga nr tule pirnid, esiklaasi pesur, ukse tihendid normaalseks venitatud. Juhi istme nahk on natuke katki, toda peab veits lappima. Suunatule relee vajab vahetamist, ükski suunatuli ei funka. Geneka tuli põles, midagi tuleb sellega ette võtta.
Veermikus iseenesest ühtegi loksu pole, kõik on väga heas seisukorras.
Minu postitusele varuosade teema all lisaks, vajan kroom peeglit, kas samasugust nagu üks auto küljes, või kahte siis nö teistsugust, norm seisukorras.
Rahvas, mis teil uudist?
Veermikus iseenesest ühtegi loksu pole, kõik on väga heas seisukorras.
Minu postitusele varuosade teema all lisaks, vajan kroom peeglit, kas samasugust nagu üks auto küljes, või kahte siis nö teistsugust, norm seisukorras.
Rahvas, mis teil uudist?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Täna sai piduritöö kõrvalt suunatuled korda, esilaternad funkama ning see must peegel normaalseks (Kui kellelgi pakkuda mosse ristkülikukujulist kroom peeglit siis võib kontakteeruda). Lihtsad tööd, ent annavad palju juurde.
Alguses oli parema täistule tööle saamine veider, selgus, et lihtsalt klemme painutades sai normi kontakti kätte ja super.
Alguses oli parema täistule tööle saamine veider, selgus, et lihtsalt klemme painutades sai normi kontakti kätte ja super.
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Täna jäi ühe ratta pidurisüsteem veel kokku panemata ning sai alustatud esipõlle nurgas oleva suure augu keevitamisega. Pidin jätma asjad pooleli, kuna oli vaja tööle minna.
Piduritorudest tuli välja KOHUTAV sitt, mis oleks pikemal sõitmisel vist kõik mansetid ära söönud.
Oleks teinud ka suuremalt keretöid, aga ei näe veel pointi, kui hakkan kunagi tegema siis võtan kõik ette.
Piduritorudest tuli välja KOHUTAV sitt, mis oleks pikemal sõitmisel vist kõik mansetid ära söönud.
Oleks teinud ka suuremalt keretöid, aga ei näe veel pointi, kui hakkan kunagi tegema siis võtan kõik ette.
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Sai keevitatud tükk esipõlle vasakusse äärde, juba pahteldatud, ei jõudnud värvida. Pidurivedeliku potsiku ja silindri vahelise toru vahelt immitses vedelikku välja, kiirelt sai löödud uus toru, hoiab hästi. Järgmine kord siis lõpetada keretöö ja õhutada pidurid. Vaatab kas genekas funkab, vb lihtsalt lihvida natuke relee kontakte. Veel keevitada kapoti üks tala ära. Enamvähem kiired tööd.
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Nüüdseks siis pidurid korras, mootorit timmitud, süüde õige, kõik ok. Vaatab kas teeb ÜV see aasta või järgmine
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Lahe.
Tee ikka see aasta. Siis ei pea enne järgmise suve lõppu sellepeale mõtlema.
Jõudu !
Mart
Tee ikka see aasta. Siis ei pea enne järgmise suve lõppu sellepeale mõtlema.
Jõudu !
Mart
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Vast on ÜV mõistlik teha see aasta ära jah!
Sellisel juhul on vaja paar väiksemat asja veel timmida:
1) Tagumine helkur punane on täiesti valgeks pleekinud, ma panen sinna arvatavasti mingi ajutise kile või helkuri peale.
2) Leidsin väikese toru kust lekib bensu, see seal mootoriruumis paremal põrandal, T-risti küljes olev toru, lihtsalt käpelt uus meisterdada.
3) Ma tuulepea unustasin tagurdustuled käima saada. Eeldan, et vaja see lüliti käigukasti juures üle vaadata.
Nüüd paar küsimust. Kus võiks asuda see käigukasti juures olev lüliti? Samuti tahaks vahetada ära küünlad ja võibolla küünlajuhtmed, oskab keegi öelda milliseid on norm sapakale külge kruttida?
Sellisel juhul on vaja paar väiksemat asja veel timmida:
1) Tagumine helkur punane on täiesti valgeks pleekinud, ma panen sinna arvatavasti mingi ajutise kile või helkuri peale.
2) Leidsin väikese toru kust lekib bensu, see seal mootoriruumis paremal põrandal, T-risti küljes olev toru, lihtsalt käpelt uus meisterdada.
3) Ma tuulepea unustasin tagurdustuled käima saada. Eeldan, et vaja see lüliti käigukasti juures üle vaadata.
Nüüd paar küsimust. Kus võiks asuda see käigukasti juures olev lüliti? Samuti tahaks vahetada ära küünlad ja võibolla küünlajuhtmed, oskab keegi öelda milliseid on norm sapakale külge kruttida?
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Tagurdustule lülitile pääsed ligi salongist tagaistme alt. Seal on plekist kate, selle keerad ära. Mul on küünlad NGK B9HS. Küünlaid ja juhtmeid võid küsida AhtiH käest, kunagi tema käest ostsin.
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Selge. Suured tänud!
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Täna sai vahetatud see kütusetoru suure mähistamise peale ära. Üks tagurdustuli ka põleb. Vasak pooltuli mis ei põlenud oli lihtsasti parandatav juhtme klemmi torkamisega. Tegelikult on asjad enamvähem nii kaugel, et homme proovib võibolla ÜV ära teha. Eks näis
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Täna siis natuke pikem ja huvitavam jutt siia.
Päev algas sellega, et tuli teha viimaseid ettevalmistusi ÜVks. Auto sai pestud, kleepisin igaks juhuks punase läbipaistva teibi taha helkurile ja täitsin klaasipesuvedeliku paagi, muud rohkem polnudki. Tegin veel igaksjuhuks kindlustuse ka ära. Võtsin veidi kütet ka igaksjuhuks. Alustasime sõitu Üv punktini.
Linnast väljudes hakkas auto jõudu kaotama, järk-järgult, vb kolme minuti jooksul auto seisis ning ei lubanud ka käivituda. Piibu otsast oli juhe ära tulnud, sai otsa painutatud, proovitud... teine juhe oli ka juhuslikult autos, sellegagi katsetatud, ei midagi. Juhuslikult sõitis mööda hea tuttav, proovisime käima tõmmata, ei toiminud. Vedasime sapaka siis tema juurde.
Küünal maha, täiesti kuiv ja sädet ei olnud, vb oli selleks ajaks kütus tegelikult juba ära auruand sellelt. Nagu ikka uuem küünal peale ja säde oli. Sain veel paar küünalt, ent neljas on veel puudu. Läkski käima, a karpa ajas üle. Seegi kiirelt maha, peale tagasi ja funkas. See kõik võttis siiski niikaua aega, et ÜVle ei jõudnudki, mõtlesime mis seal ikka, sõidame tagasi koju.
Linnapiiril võttis politseinikuonu meid maha, rääkisin talle loo ära, mille peale lausus "tore masin küll, aga ma ei taha teid enam siin tiirutamas näha". Ilmselgelt arusaadav, ÜVd ei olnud, kindl. isegi polnud veel kehtima hakanud.
Selline päev siis, järgmine kord saab ehk ÜV tehtud!
Päev algas sellega, et tuli teha viimaseid ettevalmistusi ÜVks. Auto sai pestud, kleepisin igaks juhuks punase läbipaistva teibi taha helkurile ja täitsin klaasipesuvedeliku paagi, muud rohkem polnudki. Tegin veel igaksjuhuks kindlustuse ka ära. Võtsin veidi kütet ka igaksjuhuks. Alustasime sõitu Üv punktini.
Linnast väljudes hakkas auto jõudu kaotama, järk-järgult, vb kolme minuti jooksul auto seisis ning ei lubanud ka käivituda. Piibu otsast oli juhe ära tulnud, sai otsa painutatud, proovitud... teine juhe oli ka juhuslikult autos, sellegagi katsetatud, ei midagi. Juhuslikult sõitis mööda hea tuttav, proovisime käima tõmmata, ei toiminud. Vedasime sapaka siis tema juurde.
Küünal maha, täiesti kuiv ja sädet ei olnud, vb oli selleks ajaks kütus tegelikult juba ära auruand sellelt. Nagu ikka uuem küünal peale ja säde oli. Sain veel paar küünalt, ent neljas on veel puudu. Läkski käima, a karpa ajas üle. Seegi kiirelt maha, peale tagasi ja funkas. See kõik võttis siiski niikaua aega, et ÜVle ei jõudnudki, mõtlesime mis seal ikka, sõidame tagasi koju.
Linnapiiril võttis politseinikuonu meid maha, rääkisin talle loo ära, mille peale lausus "tore masin küll, aga ma ei taha teid enam siin tiirutamas näha". Ilmselgelt arusaadav, ÜVd ei olnud, kindl. isegi polnud veel kehtima hakanud.
Selline päev siis, järgmine kord saab ehk ÜV tehtud!
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Rudolf ZAZ968A 1976
Kuidas edeneb?
Minuoma idee poolest sõidab, aga tegemist on väga lahke sapikaga- ta on valmis oma õlivarusid kogu maailmaga jagama.
Minuoma idee poolest sõidab, aga tegemist on väga lahke sapikaga- ta on valmis oma õlivarusid kogu maailmaga jagama.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests