Tervitus,
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada rääkimist oma Venemaa käigust. Nimelt piiril järjekorras olles sai juttu tehtud ees oleva autojuhiga. Tuli välja, et tal kodus üks vana sapikas. Võtsin talt numbri ja lubasin hiljem helistada. Tagasi olles saigi tal külas käidud ja auto üle vaadatud. Tegu siis 1975a. helesinist värvi Zaz 968. Autol passi järgi olnud ainult 1 omanik. Läbisõit natuke üle 10000km. Kerel läbivat roostet ei ole. Üldiselt kere oma vanuse kohta väga heas korras. Ja kui omanik ütles, et autoga saab kaasa veel TÄITSA UUE komplektse mootori ja käigukasti, ega siis pikka mõtlemist ei olnud. Lõime käed ja auto oligi ostetud. Nüüd jäi ainult üles leida passijärgne omanik ja temalt ostu-müügi lepingule allkiri saada.
Eile saigi võrus omanik üles otsitud. Omanikuks oli 80 aastane tore vanaproua. Ta oli üsna üllatunud algul.Siis aga rääkis kuidas ta 1975a. selle auto sai. Nimelt on ta õpetaja ja tänutäheks anti talle 1975aaastal sapika ostuluba. Sapikaga sõitis ta ilusa ilmaga tööle ja koju. Lõpuks andis meeleldi allkirja.
Täna sai siis sapikal järgi käidud ja koju toodud. Käima läks kohe poolest pöördest. Ainult sidur ei toimi korralikult. Juba esimesed sõiduki tehtud.
Autoga seis selline, et vaja sammal maha pesta, tehniliselt korda teha, ARK-s paberid korda ja siis sõitma. Värvimistöid kohe tegema ei hakka. Kannatab nii ka sõita. Eks talvel võtab keretööd ette. Plaanis selle sapikaga Septembis Maantemuuseumisse tulla.
rsz_968.jpg