ARK!?!?

Siia kõik muu, mis mujale teemadesse ei sobi.
Post Reply
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

ARK!?!?

Post by Jossu »

on keegi käind oma autot ka arkis näitamas?
et endal tuleks asi ette võtta kuna puudub TÜÜBIKOOD
et mida seal üldse kontrollitakse?
endal avastasin mingi paraja sahkerdise, tundub et see number mis passis on on ise löödud ette juurde, vanad numbrid on ka alles ning vana number klapib tagumisega mis on mootori kõrval plaadile löödud...tegelikult peaks ju vist klappima ikka tagumine ka sellega mis passis on?
mida teha?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
meelis
Posts: 101
Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by meelis »

minul vaadati nii esimest kui tagumist. peale numbrite nad midagi muud pmst ei vaatagi seal. sul ei pea auto isegi sõidukorras olema. kui sul mõlemad vanad numbrid olemas on, siis võta see sahkerdis lihtsalt ära sealt vms.
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
Snoop
Posts: 22
Joined: Tue Dec 12, 2006 2:03 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by Snoop »

mis seal ark'is üldse selliste autode puhul kontrollitakse ?
on kellelgi kogemusi ?
katk
Posts: 213
Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by katk »

Minul vaadati kere nr't ja siis asjamehed otsisid tubli pool tundi kuskilt internetiavarustest (v kustiganes) seda tüübikodi - lõpuks leiti, tehti arvutisse vastav märge (et need paberitega majandavad neiud ka seda näeks) ja oligi kogu lugu, edasine paberimajandus oli siis nagu ikka
Snoop
Posts: 22
Joined: Tue Dec 12, 2006 2:03 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by Snoop »

et siis ei mingit pidurikontrolli, CO jms ?
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by Zetec »

Snoop kirjutas:
et siis ei mingit pidurikontrolli, CO jms ?
Ülevaatusel jah, muidu eilähe ta autosse sissegi. Mul vaatas lambiga kerenumbreid ja kõik.
Snoop
Posts: 22
Joined: Tue Dec 12, 2006 2:03 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by Snoop »

Zetec kirjutas:
Snoop kirjutas:
et siis ei mingit pidurikontrolli, CO jms ?
Ülevaatusel jah, muidu eilähe ta autosse sissegi. Mul vaatas lambiga kerenumbreid ja kõik.
kus kohas ÜV tegid ?
ja kui vana su auto on ?
Last edited by Snoop on Mon May 07, 2007 8:32 pm, edited 1 time in total.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by Jossu »

me ei räägi siin tehnilisest ülevaatusest vaid paberite ümbervormistamise eelsest ülevaatusest...
aga täna tõmbasin vana numbri pahtlit täis:D
tagumisega passis olev ei klapi
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by Zetec »

ütlesin et ülevaatusel jah pidureid ja co kontrollitakse, muidu ümbervormistamisel eiläind ta autosse sissegi.
krister
Posts: 55
Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
Contact:

RE: ARK!?!?

Post by krister »

Jossu kirjutas:
...
aga täna tõmbasin vana numbri pahtlit täis:D
tagumisega passis olev ei klapi
Hei! Võta aga pahtel kerenumbri pealt uuesti maha! Segadust tekitab vene aegne nummerdamine. Siis oli kasutusel kere numbrer (vene k. "kuzov") ja raami number - (vene k. "sašši"). Loogiliselt võttes kandevkerega autol raami pole, kuid neid numbreid on ikka kaks.
Vene dokumentidesse (ja ka Eesti vanematesse) pandi miskipärast see number, mis oli plekitahvlikesel kirjas. Nüüd pannakse see number, mis on kere külge löödud.
Kui ARK onu avastab kinnipahteldatud kerenumbri ...

ARK-sse tasub kaasa võtta ZAZ raamatu. Minul igatahes vaatas ta sealt andmed üle - võimsuse, kohtade arvu (4) jms.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests