Kuna üks isend mulle kätte sattus, siis mõtsin ,et võiks suuremad erinevused uutematest mudelitest välja tuua.
Rool Jalta rooli kujuga, kuid must, paigaldati ka Jalta valget rooli koos ilurõngaga, käigukangi nupp valge, nagu muhul. Rool muutus 1970.
Väike muhu suunatuli, kadus 1971 aastal.
Pikad kõrvad, 1971 olid veel kasutuses.
Uksepolster ja istmeakkted samast materjalist ja sarnase lõike peal nagu muhul. Samuti tagaistuja käetoed. 1969 hakati ainult dermatiinpolstrit paigaldama.
Bensiinipaagi ava tagapaneelil, mittelukustatava korgiga. Paagil teine asend ja 30 liitrine. 1970 paigaldati veel kindlalt seda paaki.
Mootoriruumis 30 hj jahutusplekid olid kasutusel kuni 1970, 1968 tulid ka 40 hj omad ning 1971 hakati aint neid paigaldama, tagapaneelil puuduvad tagurdustuled ja numbriauk on väikesemõõdulisele numbrile.
Ukselukustusnupud puuduvad, kõrvalistujal selle asemel ukselingi lisa faas ning juhi oma lukustub võtmest. Ukselingid ja süsteem sama, mis muhul.
Piduripedaal kinntub koos pumbaga põhjale ,nagu muhul.
Stanged üleni kroom ning koosnevad ainult kahest osast, tootmine lõpetati 1968-1969. Edaspidi käisid stanged 4ks osaks ja 968A-l juba 3ks aint.
"Pirka" asub tulemüüril nagu muhul, edaspidi liikus see tagapaneeli peale.
Aknatihenditel on kinnitus liist, ümara kujuga ning poole peenem, kui 968A, paigaldamine lõpetati 1969, 1969-1975 olid üldlevinud kinntusliistuta aknatihendid. 1976-1981 olid jälle liistuga, aga liist oli laiem ja teistsugsue ehitusega.
Sidurivedeliku anum laiem, kui uuematel.
Numbrivalgustustuled teistsugused-peenemad, pikemad ja ümaramad.
Võib olla tekkis mõningaid vigu aastaarvude vms. asjadega. Kui keegi saab pildimaterjali või andmete täpsustamsiega aidata andke teada.
MArek
Varajase seebikarbi tunnusjooned.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
Üks säilinud isend Moskvas:
Muide see on Müüa ka 3000€
1967 aasta masina tunneb ära erilise kapotimärgi järgi:
Muide see on Müüa ka 3000€
1967 aasta masina tunneb ära erilise kapotimärgi järgi:
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
kas see raadio sellel korras autol on originaal
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
Kuivõrd originaal see on ei tea, tegu ju eksport variandiga ja vb. paigaldati see raadio ühele partiile vb. kõigile. Siseturu variantidel seda polnud ,aga 1968 oli väga väike osa toodangust seebikarbid, enamus ikka muhud veel sel aastal.mati kirjutas:
kas see raadio sellel korras autol on originaal
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
mind huvitab millised need lühikesed kõrvad siis on
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
72 aasta ja edasi tulid lühikesed.mati kirjutas:
mind huvitab millised need lühikesed kõrvad siis on
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
vaata 968a-d sel on lühiksed körvad
kui 966 ja 968a körvad körvuti panna siis nääd
kui 966 ja 968a körvad körvuti panna siis nääd
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Varajase seebikarbi tunnusjooned.
30l bensupaak, külili asendis oli ka veel 71 aasta masinatel peal...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests