Zazerati 968 - Elvis
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Zazerati 968 - Elvis
Tervist,
Nagu lubatud, hakkan pidama siin oma rallisapakast päevikut. Kokku on see masin lapatud 3 aastat tagasi. Selle aja sees palju jamamist olnud, alles eelmine hooaeg sai asja enam-vähem ilusti veerema. Siiamaani on suht räbalas seisus sõidetud, kuid nüüd sai lõpuks enne talve hakatud masinat ehitama, mitte nagu tavaliselt, enne võistlusi veidi aega kuidagi sõitma. Hetkel vaikselt iga päev keretöid, kuna kere ühissõitudes suhteliselt vedelaks ja romuks muutunud(viimane sõit sai korraliku paugu tagaossa, nüüd üles pekstud, tagaots veel teha, tugevdada(rauad sisse) ja värvida, hetkel tagaosani krunt peal.
Mootoriks on originaal 1,2 V4 õhkjahutusega mootor. Vahetatud üleelmine hooaeg kolvirõngad, webberi karpa peale pandud, kollektorid paremaks tehtud, klapid lihvitud,puhastatud ja regullitud. Muud nagu midagi, selleks talveks plaan aretada korralik väljalaskesüsteem ja kubatuuri suurendada. Kere poole pealt on masin aetud võimalikult kergeks. Jäärajaks on laiendatud veljed.
Auto ajaloost nii palju, et sõitnud on ta isegi korra laitses show sõidul, seal sai nopitud 1 koht, raplamaa lumerajasõitude eelmine hooaeg sai tagaveos pandud kinni 1. koht + ühissõitude üldliider. Ehk siis eelmine talv tõi selle autoga 20 karikat. See aasta loodab samahästi ja pareminigi. Sõitnud olen muidu sapikatega alates 12. eluaastast ehk 6 aastat, see mu teine sapakas.
Esimene:
http://www.rallifotod.eu/album2/zaz934.jpg
Plaanid:
Amordid jäigemaks ja kere madalamaks
Mootor korda, võimsamaks ja paremini käima
Sidur korralikult vunksima
Pidurid
Kere jäigaks ja tugevaks
Värvimine + rallidisain
Lattrool vb
Korralik sumpasüsteem teha
Käiguhoovastik korda
piduri- ja gabariittuled (uued nõuded)
Originaal bensiinipaak (nõuded)
Rallidisain
Kere tugevdamine
Värvimine
Tehtud:
Kollektor + webber karpa
Klapid
Iste
Rool väiksem
Värvimisi
45hj silindripead
kolvirõngad vahetatud 2 aastat tgasi
Kombainiaku ees
Laiendatud veljed (3cm ees, 5cm taga)
Laagrid
Soojapuhur 12v pealt
Koopaääred
Pilte rajalt:
Vahepealsed pildid:
Kunagi sai ka sisu ilusaks tehtud, aga pole enam sellest järgi väga:
Nagu lubatud, hakkan pidama siin oma rallisapakast päevikut. Kokku on see masin lapatud 3 aastat tagasi. Selle aja sees palju jamamist olnud, alles eelmine hooaeg sai asja enam-vähem ilusti veerema. Siiamaani on suht räbalas seisus sõidetud, kuid nüüd sai lõpuks enne talve hakatud masinat ehitama, mitte nagu tavaliselt, enne võistlusi veidi aega kuidagi sõitma. Hetkel vaikselt iga päev keretöid, kuna kere ühissõitudes suhteliselt vedelaks ja romuks muutunud(viimane sõit sai korraliku paugu tagaossa, nüüd üles pekstud, tagaots veel teha, tugevdada(rauad sisse) ja värvida, hetkel tagaosani krunt peal.
Mootoriks on originaal 1,2 V4 õhkjahutusega mootor. Vahetatud üleelmine hooaeg kolvirõngad, webberi karpa peale pandud, kollektorid paremaks tehtud, klapid lihvitud,puhastatud ja regullitud. Muud nagu midagi, selleks talveks plaan aretada korralik väljalaskesüsteem ja kubatuuri suurendada. Kere poole pealt on masin aetud võimalikult kergeks. Jäärajaks on laiendatud veljed.
Auto ajaloost nii palju, et sõitnud on ta isegi korra laitses show sõidul, seal sai nopitud 1 koht, raplamaa lumerajasõitude eelmine hooaeg sai tagaveos pandud kinni 1. koht + ühissõitude üldliider. Ehk siis eelmine talv tõi selle autoga 20 karikat. See aasta loodab samahästi ja pareminigi. Sõitnud olen muidu sapikatega alates 12. eluaastast ehk 6 aastat, see mu teine sapakas.
Esimene:
http://www.rallifotod.eu/album2/zaz934.jpg
Plaanid:
Amordid jäigemaks ja kere madalamaks
Mootor korda, võimsamaks ja paremini käima
Sidur korralikult vunksima
Pidurid
Kere jäigaks ja tugevaks
Värvimine + rallidisain
Lattrool vb
Korralik sumpasüsteem teha
Käiguhoovastik korda
piduri- ja gabariittuled (uued nõuded)
Originaal bensiinipaak (nõuded)
Rallidisain
Kere tugevdamine
Värvimine
Tehtud:
Kollektor + webber karpa
Klapid
Iste
Rool väiksem
Värvimisi
45hj silindripead
kolvirõngad vahetatud 2 aastat tgasi
Kombainiaku ees
Laiendatud veljed (3cm ees, 5cm taga)
Laagrid
Soojapuhur 12v pealt
Koopaääred
Pilte rajalt:
Vahepealsed pildid:
Kunagi sai ka sisu ilusaks tehtud, aga pole enam sellest järgi väga:
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
mingid videod eelmisest talvest
( peale sarjasõite, lõpp on hea
( peale sarjasõite, lõpp on hea
Last edited by AhtiH on Sun Nov 04, 2012 9:14 pm, edited 1 time in total.
Reason: Videod otse nähtavaks
Reason: Videod otse nähtavaks
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Tagaots nüüd enam-vähem valma, vajab mõningat keevitamist, tulekohtade ümbert ja alt keskelt. Vinkelraudadest tugevdused kapoti all valmis.
Mingi pilt ja natuke aimu tulevast disainist.
Mingi pilt ja natuke aimu tulevast disainist.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Ma vaatan, et sapikaid on hulgim sõitmas ja astuvad kenasti edasi. Kui kusagil midagi toimumas siis anna teada ja tuleks ehk vaatamagi.
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Eks ma annan teada, kui mingi info olemas. Mis sind kindlasti huvitaks, seal on üks miilitsasapakas, mis on keskmootoriga(volkari mootor) ja vahepeal on käind ka kohal üks lattrooli, ketaspidurite ja ka mingi lääne mootoriga sapikas. Me oleme isaga 2 sapakaga see aasta esindatud, vb ka kolmas kui vend viitsib enda oma teha.sipelgas wrote:Ma vaatan, et sapikaid on hulgim sõitmas ja astuvad kenasti edasi. Kui kusagil midagi toimumas siis anna teada ja tuleks ehk vaatamagi.
See sari ongi zapikatest arenend, kunagi oli täitsa sapikaliiga, 2007 oli viimane aasta, siis jäi sapikaid vähemaks ning tulid kõik pillid võistlema. Samast sarjast on näiteks tulnud rallisõitja Priit Oliino ja Kristen Kelement. viskan siis ühe isafilmitud video ka, mis küll naljapärast kiirendatud:
Last edited by AhtiH on Sun Nov 04, 2012 9:14 pm, edited 1 time in total.
Reason: Video otse nähtavaks
Reason: Video otse nähtavaks
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 32
- Joined: Thu Oct 11, 2012 9:16 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Väga lahe! Ei uskunudki, et Sapikatega nii vingelt lumerada sõidetakse ja et neid nii palju osaleb. Aastaid tagasi kirjutati, et Kaiul noored mehed talvel võistlevad Sapikatega, aga viimasel ajal polnud neist midagi kuulda.
Tuleks ka kindlasti vaatama, kui talvel kuskil mingid sõidud peaks toimuma...
Ootan samuti infot...
Tuleks ka kindlasti vaatama, kui talvel kuskil mingid sõidud peaks toimuma...
Ootan samuti infot...
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Sapikaliigast olin ma teadlik aga olin minagi arvamusel, et see sai otsa ja sinna kõik jäi. Aga ootav huviga uudiseid.
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
tagaots krunditud, homme siis ehk õige värv peale ja kui jõuab, siis ka värvilahendus ära teha.
Kõrval valmib teine rallikas... :
Kõrval valmib teine rallikas... :
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Millega te muidu sõidate? Piikidega?
Ja kas kõik sõidud samal rajal või neid mitu?
Ja kas kõik sõidud samal rajal või neid mitu?
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
ainult tänavarehvid lubatud.sipelgas wrote:Millega te muidu sõidate? Piikidega?
Ja kas kõik sõidud samal rajal või neid mitu?
Mul siis testivõitja Continental Ice Contact-id all.
Radu oli 5 eelmine aasta. See aasta peaks sama olema, vb isegi 1 rada veel.
Kaiu, Ohekatku, Hõreda, Valtu, Ingliste
Tavaliselt on esimene ja viimane etapp Kaiu rajal. Minu arvates Ingliste rada parim, pikk rada ja maastik on vägev, rajal 2 hüpekalaadset asja ja kumerusi ning palju kurve. Kiirus küündib kohati ligi 90-100 sapikaga
Võistluste korraldus on umbes selline:
On ajasõidud, kus palju osavõtjaid. Esi ja tagavedu mehed, naistel eraldi klass, noortel eraldi klass.
Eelmise aasta tipphetkel oli 86 osavõtjat. Muidu umbes 50-60.
E: ja muidugi ühissõidud.
Last edited by Elvis on Sun Nov 04, 2012 2:00 am, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Peaks vist endale ka midagi ehitama hakkama.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Ajasõitudes üksi rajal ja loeb siis aeg?
Ja ühissõidud siis juba eraldi teema? Äkki tuleks isegi huvi pärast sõitma aga autot väga lõhkuda ei tahaks ühissõidus.
Ja ühissõidud siis juba eraldi teema? Äkki tuleks isegi huvi pärast sõitma aga autot väga lõhkuda ei tahaks ühissõidus.
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
sipelgas wrote:Ajasõitudes üksi rajal ja loeb siis aeg?
Ja ühissõidud siis juba eraldi teema? Äkki tuleks isegi huvi pärast sõitma aga autot väga lõhkuda ei tahaks ühissõidus.
Ühissõidud jh eraldi teema, peale ajasõite.
Ajasõitudes 2-4 sõitjat korraga rajal, oleneb raja pikkusest.
Ajasõitudes plekimõlkimisi ei toimu jh, mõni sõidab seal isegi evoga.
Aja peale jah, esimesed kolm autasustatakse igast klassist.
Põhirõhk ongi tegelikult ajasõitudele, ühissõit on rohkem show, aga muidugi võistluse kõige huvitavam osa.
Teemasse ka veidi, ülbed laiendatud veljed, mis tunduvad siin pildil eriti laiad :
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
põhivärv peal, nüüd vaja disain peale võõbata
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Zazerati 968 - Elvis
Neeeh, täitsa valma, nüüd vaja normaalseid kleepse sebida.
Kõrval teine sapper ss, tuleb vb kolmas tiimisapakas ka:
Kõrval teine sapper ss, tuleb vb kolmas tiimisapakas ka:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests