Kuna erilist suurt arutelu kuskile koondatud karburaatoritest pole siis mõtlesin ,et teeks teema.
Mure siis selline, et originaal karbussiga on sapikas suht uimane ja ega see originaal just mingi töökindluse etalon ka pole. Selle pärast ongi paljud sapikamehed otsustanud seda muuta ja panna mõne teise auto karburaatori masina peale.
Enda sapikale panin Weberi 32icev51 karburaatori mis oli pärit 1.1 fiat unolt, seda pole siiamaani käima saanud sapikapeal normaalselt, gaasi vajutades ei reageeri auto kohe vaid jäeb toppama ja peab korra veel pumpama ennem kui pöörded ülesse saab, ja külmal pea võimatu käima saada. Tõdema peab, et kannika järgi tundub,et minek on nagu paremaks läinud. Ehk aitab ujuki taseme tõstmine? Või peaks kiirendus pumpa veidi moodima?
Lisaks veel, et otse peale istuvad vanad mosse karburaatorid ja golf 1 ühelõõrilised karburaatorid, lisaks pidavat veel minema vanema ford taunuse oma.
Lisaks veel siia,et sapikale tehasest pandud lada karubraator andvat väidetavalt juurde 5hp ja koos suurendatud surveastmega(mootoritel memz 968) peaks hobuste arv olema vapustavad 50
Kuna endal on kõigelihtsama ehitusega lada karburaator olemas siis mõtlesin, et võiks selle sapikale peale aretada. Plaan oleks järgmine, et lada sisselaske koldest flants lõigata, sapika sisselaske koldele suur auk lõigata ja flants lasta kinni keevitada kuskil.
Igatahes kirjutage siia mis karburaatoreid olete pannud sapika peale ja kuidas asi mõjunud on.
Kui piisavalt infot kogunenud võiks teema teha kleepsuks vms, et uuel liitujal oleks hea lugeda.
Ja pilt Weberist.
Karburaatorid.
-
- Posts: 4
- Joined: Mon Feb 07, 2011 6:39 pm
- Contact:
Re: Karburaatorid.
pildi järgi ütleks, et kõigepealt tasuks see weber ultraheli vannist läbi lasta.
ja seejärel vajadusel näiteks sobivad düüsid külge keerata.
ja seejärel vajadusel näiteks sobivad düüsid külge keerata.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Karburaatorid.
Kes ultraheli vanni teenust pakub?
-
- Posts: 4
- Joined: Mon Feb 07, 2011 6:39 pm
- Contact:
Re: Karburaatorid.
peast ei mäleta. siin foorumis pole ka justkui silma jäänud. aga näiteks automotos on mitmes teemas asjast juttu tehtud ja teenusepakkujaid on ka. no ja alati on sõber google olemas.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Karburaatorid.
Endal oli vahepeal Solex karpa pealt. Pärit 1,2-1,3 Kadett D pealt. Ainuke parem omadus oli see, et läks kohe käima, ei pidand kaua käiama nagu originaal karpaga. Tühikäik oli väga kõrge ning seda regullida eriti ei andnud ning regullimiskruvid olid ka kehva nurga all. Bensiini võttis ca. 15 sajale, originaalkarpaga oli kütsikulu 7-8 sajale, nii et läks originaal peale tagasi.
Originaalkarpa jumalasta timmis, ainult käivitamisel soojalt tõmbab täis ja vaja gaas põhjas käiata. Selle väikse vea elab üle.
Kinnitused istusid 1:1-le, tarvis oli ainult kõrgemaks tõsta karpa nende plastjunnidega, mis karpa all tavalsielt.
Originaalkarpa jumalasta timmis, ainult käivitamisel soojalt tõmbab täis ja vaja gaas põhjas käiata. Selle väikse vea elab üle.
Kinnitused istusid 1:1-le, tarvis oli ainult kõrgemaks tõsta karpa nende plastjunnidega, mis karpa all tavalsielt.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Karburaatorid.
Mu zaz-il on peal sama karpa, mis Marekil, 1,2-1,3 87a Kadett.
Olen sellega ülimalt rahul (erinevalt Marekist), käivitub igas asendis, kütte kulu on u 6-7 l/100km. Tühikäigu reguleerimine oli algul tõesti keeruline, kuid nuputasin selleks väikesed abinõud ja asi toimib nagu kellavärk. Võin vanduda, et mootori töö on võrreldes originaal karpaga oluliselt ilusam ja jõudu on hulga enam. Paigaldamine on ka imelihtne, istub otse poltidele, mis oleks vaja vaid asendada pikematega, jala alla on vaja lõigata kõrgendus u 20mm ja jahutus plekile lõigata väike auk kiirenduspumba hoova jaoks.
Olen sellega ülimalt rahul (erinevalt Marekist), käivitub igas asendis, kütte kulu on u 6-7 l/100km. Tühikäigu reguleerimine oli algul tõesti keeruline, kuid nuputasin selleks väikesed abinõud ja asi toimib nagu kellavärk. Võin vanduda, et mootori töö on võrreldes originaal karpaga oluliselt ilusam ja jõudu on hulga enam. Paigaldamine on ka imelihtne, istub otse poltidele, mis oleks vaja vaid asendada pikematega, jala alla on vaja lõigata kõrgendus u 20mm ja jahutus plekile lõigata väike auk kiirenduspumba hoova jaoks.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Re: Karburaatorid.
Mu masinal peal Solexi 0.9L karpa Fiat Uno pealt. Geniaalne asi sapika jaoks. Jebi oli tema pealepanekuga ja seadistamisega omajagu, aga küttekulu vähenes meeletult. Ei julge enam nii kindlalt väita, et 3L sajale, aga alla 4 kindlasti. Mootoriks 968A.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Karburaatorid.
Ise enda fiat uno karburaatoriga pole üldse rahul, ei lähe käima, poob kinni kui järsult vajutada, ning seadistamine on pea võimatu. Üritan lada karburaatori peale ehitada.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Karburaatorid.
Minu MeMz 968 peale sai proovitud Opel Kadett 1.6L karpat, sai ideaalselt puhtaks pestud, kokku tagasi pandud aga kohe kui mootor käivitus, jooksis pöördesse ja õhupuhasti august sisse vaadates oli näha jube bensiinikeeri, mis suundus sisselaskekollektorisse :s
ju tal mingi viga oli, aga käivitus kohe, ilma probleemideta hetkel taas peal originaalkarburaator K133, väha hästi töötab, pole veel alt vedanud Samas soovitan ikka lääne karpadega edasi katsetada
ju tal mingi viga oli, aga käivitus kohe, ilma probleemideta hetkel taas peal originaalkarburaator K133, väha hästi töötab, pole veel alt vedanud Samas soovitan ikka lääne karpadega edasi katsetada
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 19 guests