Nongrata Sapu
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Vahepeal sai väheke jubinaid külge kruvitud ja jändasin ka pigimattidega. Paagi taha ja tagumise istme alla panin 4mm matid, sinna peale 8mm vildi, tunneli peale ainul vildi, põhja mati ja vildi. Kardan, et põhjas hakkab vilt niiskust koguma ja tuleb välja visata, eks paistab, plaan on asendada ka kummist põhjamatid tavalise musta hingava kattega (sellisega millega kaetakse supakate kaste), siis ehk ei hakka vilt niiskust koguma. Kumm põhjas on küll saatanast, vesi alla läheb, aga sealt enam välja ei kuiva kuidagi, isegi suvel mitte. Garaazis väheke tuuritasin, tundub vaiksem, tuleb veel uksed ja tagaistuja külg ka ära matistada ja vildistada, siis peaks bingo- bongo olema.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Mõnus. Garaažis ilmselt petab peegelduste tõttu aga vaiksem on kindlasti. Tagumiste polstrite tagant tuleb ilmselt aga ka üsna palju müra.
Ja ei saa jätta mainimata, et A on ikka veider pill oma ühekontuurilise pidurisüsteemiga. Või on see auto ümber ehitatud vastavaks? Raamatust meenub ka A kohta ikka kahekontuuriline ja nagu näha siis potsikute jaoks on ka kolm auku olemas.
Ja ei saa jätta mainimata, et A on ikka veider pill oma ühekontuurilise pidurisüsteemiga. Või on see auto ümber ehitatud vastavaks? Raamatust meenub ka A kohta ikka kahekontuuriline ja nagu näha siis potsikute jaoks on ka kolm auku olemas.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Mul on raamat ZAZ968A, seal on kahe kontuuriga, sellel lehel http://www.autosoft.ru/online/acat/?idm ... =6&atype=0 näitab mõlemat- ühe ja kahje kontuuriga, ju siis osa on ühega ja mingist ajast edasi tehti kahega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Võimalik.
Kas sa kasutasid spetsiaalset pigimatti või on ehitusel kasutatav?
Kas sa kasutasid spetsiaalset pigimatti või on ehitusel kasutatav?
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Spets matti, ehitusmatt pidi haisema hakkama, eriti kuuma ilmaga. Maksab 15€ pakk autoladu.ee-s, pakis on 4 lehte 40x50cm, 2 pakki on juba läinud. Ustesse peaks õhema panema, 4mm pidi kergelt ära kukkuma, ustel tuleks polstri poolsed avad ka kinni kleepida. Plaan veel esirattakoopad seest matiga katta, need on ka päris suured müraallikad. Vildi kulu on umbes 4m (laius 1m, 7€/m), liimib seda väga hästi sprei kontaktliim, saab neid Luise Noorest Tehnikust. Tegelikult peaks ka armatuuri aluse ja taguse ka ära matistama, aga ei viitsi nii palju jännata. Kui tahta odavalt läbi ajada võib mingit mastiksit paar purki rulliga paksult peale määrida, abiks ikka.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Väheke blingi
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Ilus
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Vaibaparadiisis. Ega ei taha sinna jalgupidi peale minnagi, peaks kilesussi süsteemi sisse viima.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Juhtus selline asi- kohapeal andsin paar korda gaasi ja tulemus on selline. Mootor käib käega rihmast pöörates kuskil kolmandik pööret. Mis veel võib katki olla? Ega ennem lahtikiskumist teada ei saa? Kurat, maikuus nüüd selline asi!
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Tekstoliithammakas ilmselt lendas. Otsakaan maha ja pead ka igaks juhuks.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Nonii, klapp mootoris. Stsenaarium oli tõenäoliselt selline, et klapitaldrik läks pooleks, klapp kukkus silindrisse ja ülejäänud on juba ajalugu. Mis nüüd oleks mõtekas- kas remontida või leida kuskilt uus mootor?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Uus pea, kolb ja silinder ning asi peaks jälle korras olema. Uue mootori järgi ei pea küll kohe jooksma.
Päris karm välk on selgest taevast igatahes tulnud.
Päris karm välk on selgest taevast igatahes tulnud.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
Nongrata wrote:Spets matti, ehitusmatt pidi haisema hakkama, eriti kuuma ilmaga. Maksab 15€ pakk autoladu.ee-s, pakis on 4 lehte 40x50cm, 2 pakki on juba läinud. Ustesse peaks õhema panema, 4mm pidi kergelt ära kukkuma, ustel tuleks polstri poolsed avad ka kinni kleepida. Plaan veel esirattakoopad seest matiga katta, need on ka päris suured müraallikad. Vildi kulu on umbes 4m (laius 1m, 7€/m), liimib seda väga hästi sprei kontaktliim, saab neid Luise Noorest Tehnikust. Tegelikult peaks ka armatuuri aluse ja taguse ka ära matistama, aga ei viitsi nii palju jännata. Kui tahta odavalt läbi ajada võib mingit mastiksit paar purki rulliga paksult peale määrida, abiks ikka.
Mis paksusega vilti kasutasid?
Ja ega sa sõita ei saanud mürasummutusega enne mootori probleemi?
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Nongrata Sapu
8mm vilt. Oli tunduvalt vaiksem, nii mootori- kui ka rehvimüra oli vähem, aga nüüd on domineerima hakanud tuulemüra, peab tihendid üle vaatama.
Sain pea ja silindri, nüüd oleks kolbi vaja koos rõngastega, et kui kellelgil vedeleb, siis ma võtaks ära.
Sain pea ja silindri, nüüd oleks kolbi vaja koos rõngastega, et kui kellelgil vedeleb, siis ma võtaks ära.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests