NSU!!

Siia kõik muu, mis mujale teemadesse ei sobi.
Post Reply
blondiinid
Posts: 211
Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
Contact:

NSU!!

Post by blondiinid »

Poisid, mis selle masina kohta öelda oskate?
Image
NSU PRINZ

väike link lugemiseks..
http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Motorenwerke_AG
http://wapedia.mobi/en/NSU_Prinz
Last edited by blondiinid on Tue Oct 13, 2009 7:20 pm, edited 1 time in total.
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
Z@Z
Posts: 202
Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
Location: Võru, Tartu
Contact:

RE: NSU!!

Post by Z@Z »

selle järgi venelased töötasid välja sapika:D
ZAZ 968M 91a., ZAZ 968MG 86a., LUAZ 969M 87a.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: NSU!!

Post by Jossu »

Agnes sai ka lõpuks teada:D
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: NSU!!

Post by Sapi-Vana »

Nii ja naa. Kere osas võeti tõepoolest NSU Prinzi pealt snitti, aga see on ka kõik. Tegelikult oli muhu ja 966 vahel terve pikk joru modifikatsioone, millest osad meenutasid Fiati toodangut, osad Citroèni halvimaid unenägusid ja osad ei meenutanud midagi.

Kui nüüd vaadata NSU Prinzi kere ja 966 või 968 kere, siis sarnast leiad ikkagi ainult kabiini ülaosas. Kõik muu on ikkagi väga palju teistmoodi.

Sisuliselt võiks öelda, et sapikas on Prinziga võrreldes meeletu samm edasi, kuna NSU Prinz polnud ei miskit muud kui auto moodi mootorratas (kahesilindriline 0.6L mootor oli südameks), ZAZ 966 on aga midagi märksa enamat.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: NSU!!

Post by Sapi-Vana »

Ahjaa... Selle NSU ja DKW jõhker ristsugutis sai omale nimeks Trabant.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Z@Z
Posts: 202
Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
Location: Võru, Tartu
Contact:

RE: NSU!!

Post by Z@Z »

Sapi-Vana kirjutas:
Nii ja naa. Kere osas võeti tõepoolest NSU Prinzi pealt snitti, aga see on ka kõik. Tegelikult oli muhu ja 966 vahel terve pikk joru modifikatsioone, millest osad meenutasid Fiati toodangut, osad Citroèni halvimaid unenägusid ja osad ei meenutanud midagi.

Kui nüüd vaadata NSU Prinzi kere ja 966 või 968 kere, siis sarnast leiad ikkagi ainult kabiini ülaosas. Kõik muu on ikkagi väga palju teistmoodi.
Esipaneeli keskelt on näha mittetäielik villise märk (linnukese ümber puudub rõngas) või siis 0,5 tagurpidist Citroèni embleemi;)
ZAZ 968M 91a., ZAZ 968MG 86a., LUAZ 969M 87a.
jyrjo
Posts: 11
Joined: Sun Oct 04, 2009 10:50 pm
Contact:

RE: NSU!!

Post by jyrjo »

On ka mingeid jõhkraid NSU-d - NSU TT
Neil paistab jahutuse probleem, sest kapott on alati lahti :)
Image
Last edited by jyrjo on Wed Oct 14, 2009 10:34 am, edited 1 time in total.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests