Zaz 968m - Plekkvelg

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
Z@Z
Posts: 202
Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
Location: Võru, Tartu
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Z@Z »

Dot 4 sööb pidurite silindrite mansetid lihtsalt ära
ZAZ 968M 91a., ZAZ 968MG 86a., LUAZ 969M 87a.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Selge, üritan seda arvesse võtta. Ei uskunud, et asi kohe nii hull on.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
madis1080
Posts: 529
Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by madis1080 »

Neva kõlbab ka kui seda millegiga segamini ei pane, ise olen endale nevat lisanud mõlemasse sapikasse ja mossesse.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by pooltelg4 »

Asi on hull. DOT4...5,1 mõjub kiiresti ja halvavalt piduri/siduri mansettidele, muudab need plastiliinitaoliseks massiks, ei taga silindri ja manseti vahele õlitust(mansetid paisuvad ja jäävad kinni). Midagi muud ei tohiks eriti juhtuda, kui eelnev polnud juba piisav. Vedelik mida sa anumasse kallad, peaks olema punast värvi(PSK), mitte kollane(DOT...). :) loodan et oli abiks ja pole veel hilja. p.s. PSK-d peaks leiduma igas hästivarustatud ehituspoes, ka tanklakettides.
Last edited by pooltelg4 on Thu Oct 08, 2009 12:36 am, edited 1 time in total.
Image
Image
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Õnneks veel ei ole asja käsile võtnud - aega nii vähe. Hakkan siis PSK-d otsima:) Mis vahe on PSK ja BSK(vist)?
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Sapi-Vana »

No kui uskuda maailmakirjandust, siis on tegemist tõlkest tuleva tähtkombinatsiooniga. PSK peaks siis olema Puhas Sperma Kamakas ja BSK peaks olema Batsillidega Sperma Kamakas.

No et ei olegi nagu vahet. Üks haiseb enam, aga oma töö teevad ära mõlemad samahästi.

Allikas: BBC "Modern Oil Components".
von Zapp ehk Sapi-Vana.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Käisin täna Volga poes ja ostsin PSK ära. 68.- liiter. Ostsin kaks liitrit.
Tegu siis Eesti toodanguga ja on heledat värvi (kollane vms). Venemaa punane PSK ei pidavat erinev olema v.a. värvivahe.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Sapi-Vana »

Omamoodi huvitav on siis se, et PSK Eesti eri piirkondades hinnati nii erinev on. Meil siin Tõrvas maksis PSK siis, kui mul teda vaja läks, miski 16 krooni pool liitrit. Seega siis 32 krooni liiter. Järelikult klassifitseerub Volga pood ka kullaäriks.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Jossu »

eitea mis hinnad sul on.. alla 60 eegu per liiter pole juba väga mitmeid aastaid kuskil näind...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Sapi-Vana »

No seda minagi kuulatama jäin... aga Beetela bensiinijaamas viimati kui ostsin ühele remonditavale mitsule piduriõli, siis näiteks pooleliitrine DOT-4 maksis 20 eeku. Ma ei oska muud kommenteerida kui et ju ma elan sellises fantastilises kohas, kus kasumiahnus ei ole inimlikkust kaotanud ja kus osatakse aru saada inimeste reaalsest keskmisest netosissetulekust. Näiteks see on fakt, et Pikasilla bensiinijaamas on ALATI olnud kõige odavam kvaliteetne bensiin vabariigis, AXB täidab iga tellimuse odavaimalt kui võimalik, alati võib minna kuskile töökotta ja seal omad asjad joonde ajada ning kõik asjad üldiselt on kättesaadavad, sest kõik tunnevad kõiki ja kõik teavad, kellel midagi on või kes midagi oskab.

Noh, isegi peaminister ütles, et Valgamaa on alati olnud pärapõrgu. Eks siis meil siin ongi pärapõrgu hinnad. Kus kantakse lipse ja isegi peer haiseb raha järele võib ka hinnakese rohkem lakke kruvida.
Last edited by Sapi-Vana on Fri Oct 09, 2009 6:27 pm, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by uhmer »

Jossu kirjutas:
eitea mis hinnad sul on.. alla 60 eegu per liiter pole juba väga mitmeid aastaid kuskil näind...
Falleroonist sai minumeelest 50 eegu kanti liiter....
Zaz 968A 1976a.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Noh, vaja teda oli ja ei hakanud mööda linna tormama ja odavamat otsima. DOT oli muidugi poole odavam.
Igatahes täna saime ühe poole pidurid puhastatud/korda. Teine pool jääb järgmiseks korraks. Samuti sai peale uued küünlajuhtmed ja muu stuff.
Tekkis aga järgmine mure - sidur kinni, pedaal liigub ilusti. Mida teha? ainuke võimalus mootor maha?
Last edited by plekkvelg on Fri Oct 09, 2009 10:25 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by uhmer »

Sidurisilinder paistab ilusti toimivat?
Zaz 968A 1976a.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Paistab küll jah.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by pooltelg4 »

Oled sa kontrollinud, kas siduri hoob sidurikoja külje peal töötab? Pump võib küll lüüa, kuid kui mingi probleem on torustikus/töösilindis, siis sidur ei lahuta. Võimalik on õhk torustikus. Kuid kui see on välistatud, võib ja, ketas olla roostetanud hooratta ja liikumatu ketta külge, seda juhtub.

On versioone, kuidas niiviisi kinni olevat ketast lahti saada, kuid üldjuhul on kokkupuutepind niivõrd suur ja võimas, et peaksid sidurikoja lahti võtma. Pole vaja tervet motot maha võtta, natuke lihtsam variant:
*paned mootori alla klotsid toetamiseks, sidurikoja poldid lahti(ka need mis kinnituvad mootorit hoidva tala külge), käigukasti tala kahest poldist lahti, käiguvahetushoob ka ja eemalda ka siduri töösilinder, ja spidoka tross keera lahti. Siis käigukast maha ja edasi saad juba siduri kallale. Aga eks sa küsi ka teiste käest nõu. Jõudu tööle ! :)
Last edited by pooltelg4 on Sun Oct 11, 2009 11:06 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests