Zaz 968m - Plekkvelg

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by incz »

Ma ise lasin Sauel oma sapikal värviparandused ja keevituse teha, aga nö. odav lõbu see ei olnud seega sulle see koht eeldustekohaselt ei sobi. Aga tähetorni mäe all on suurem kompleks kus igast auto reomondi, värvimise jne kohti ( endine ETKVLi Autobaasi territoorium ) mine uuri sealt!
968; 968M
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Mis sa täpsemalt teha lasid ja palju selle hinnaks sul tuli?
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by incz »

esipõlle ja tagatiiva keevitamine ja värvimine ning hinnaks oli paar tuhat.
Last edited by incz on Fri Sep 11, 2009 1:11 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Paar tuhat oleksin nõus selle eest välja käima. Tagumise juhipoolse koopa alumine äär on roosteme. Kapoti peal 1 roostekoht 10cm pikk ning parema külje peal.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Sapi-Vana »

Tsiibus kraist... esipõlle ja tagatiiva keevitamine ja värvimine ja 2000 eeku! RÄMEDALT HEA teenistus, muud ma ei ütle. Masu pole meesteni jõudnud. Kui te tahate saada kindlasti sama head tulemust ilma sellise suurusjärgu pappi välja rögistamata, siis tulge Tõrva Üllar Jaani firmasse.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Uurisin hindu ka erinevatest firmadest ja kogu kupatuse eeltööd ja värvimine maksab ca 16000.- :D Tegu siiski väga korralike firmadega ja arvatavasti on neil enamus töid ikkagi seotud kasko ja muude kindlustusjuhtumitega.

Kuna nokitsemist sapaka kallal ikka on, siis ma usun, et 2000.- selle korda tegemise eest maksta pole patt - juhul kui tulemus jääb hea.
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by incz »

Sapi-Vana kirjutas:
Tsiibus kraist... esipõlle ja tagatiiva keevitamine ja värvimine ja 2000 eeku! RÄMEDALT HEA teenistus, muud ma ei ütle. Masu pole meesteni jõudnud. Kui te tahate saada kindlasti sama head tulemust ilma sellise suurusjärgu pappi välja rögistamata, siis tulge Tõrva Üllar Jaani firmasse.
Selge see, et harjumaalt väljasõites hinnad kukuvad, kuid sisuliselt mingit säästu konkreetselt minu näitega ju ei saavuta. Sõit sinna kahe autoga , ühe autoga tagasi, siis ühe autoga jälle järgi ning siis kahe autoga tagasi sõit. bensiini kulu ületab paari tuhendet juba. Eelis seisundis on nö. kohalikud ja ümbruskaudsed inimesed. Tallinnas on leibkondade sissetulek kordades suurem kui mõnes lõunapool asuvatest asulatest ning ka igasugused kulutused sh. ruumide rendid jne kordades suuremad, sellega seoses on ka teenuse hinnad suuremad. Et siis kui teenida ca 15k + ( ei too näidet oma sissetulekutega ) ühes kuus ning maksta sealt 2000.- keevitustööde eest või siis teenida ca 5000 - 8000 kuus ning maskta sealt 2000 on see vahe juba tuntav. Selge on see, et kõige suurem kokkuhoid kuskil kaugemal auto keevitamisel on siis kui lasta teha juba kapitaalne renoveerimine siis ma arvan,et hoiaks kokku juba viiekhalise summa. Ma arvan ,et igasugune hobi mis puudutab tehnikat eriti veel autosid tuleb arvestada ikkagi suuremate väljaminekutega ma arvan,et ei ole mõtet endale õhulosse joonistada asjaga mis käivad üle jõu. mul on olnud see zaz ca 4 kuud ning et see auto normaalselt töötaks ja kõik ametlikult tehniliselt korras oleks siis ligikaudse arvestuse järgi läheneb summa juba 20 000.- sealhulgas on muidugi imeodav auto ostuhind + ülevaatus. Kui päris aus olla siis minu imestuseks on mul hetkel sapika ülalpidamiskulud suuremad kui 2008.a. uuena poest ostetud ford focusel. Aga eks nagu igal asjal on ka sellel kaks otsa, kõik sõltub ka mis otstarbel on auto, kui sõita põlluvahel või niisama kätt harjutada siis on pole mõtet sinna väga raha magama panna, kui aga soovid omada autot mille võid igakell poolestpöördest käima lüüa mis näeb värske välja ja on korralik ning on võimaline sõitma ükskõik kuhu ja ükskõik mis kell, siis on juba teised kulud.
Last edited by incz on Fri Sep 18, 2009 10:40 am, edited 1 time in total.
968; 968M
JOALANA BX
Posts: 92
Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by JOALANA BX »

jah,ega see hinna värk ole nii nagu on;)töö tegiale odav,töö telliale kallis..arvan et 2000 eeki norm.hind kui on töö hästi tehtud.ise tegelen ka auto remondiga,hinda küsin nii et klient rahule jääb ja ise ka rahul olen.pole vaja hinda löhki ka ajada et klient maksta ei jõua ja masin mitu kuud mul hoovis vedeleb.muidugi enne töö tegemist arutame kliendiga hinna üle ka,kas sobib. ega see auto remont mee lakumine pole:)
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Jossu »

Sapi-Vana. Ei tasu kvaliteettööd ja küla Volodjat kuskil külapealt võrdlema hakata. Enamuskohtades on juba kere eeltööd 300 eeku tund, keevitamine 500 raha kanti tund...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Mina olen ka seda meelt, et raha läheb selle auto alla niikuinii ja midagi pole sinna teha, sest see on hobi auto. Lihtsalt hetkel ei tahaks keretöödesse väga metsikuid summasid investeerida. Minu esimene prioriteet on tehnika korda saada nii, et ülevaatuselt puhtalt läbi pääseks. Seega, järgmine suvi saaks sellega rahulikult juba kulgeda. Lihtsamad värviparandused ära teha, et päris käest ära ei mädaneks ning aasta-kahe pärast siis teha kere otsast peale korralikult.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Täna sai siis kiiresti koostatud pisike nimekiri, mida läheks kohe vaja. Ehk keegi annab veel mõtteid, mis tasuks kindlasti profülaktika mõttes uue vastu vahetada. Lähen homme Hiiule ning Volga poodi ja võrdlen hindu ning tasapisi hakkan juppe ostma.
Last edited by plekkvelg on Tue Oct 06, 2009 5:29 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

Nonii, pole siia ammu kirjutanud. Käisin siis šoppamas nii Hiiul kui ka Volga poes. Sain päris palju asju ostetud. Panen siia nimekirja koos hindadega, et kunagi hea vaadata oleks :p

Volga poest siis:

1) Jagaja kaas - 45.-
2) Jagaja rootor - 25.-
3) Küünlapiibud - 4x20.-=80.-
4) Süüteküünlad (champion) - 4x42.-=168.-
5) Piduriklotsid - ostsin esialgu ainult 4, kuna kohapeal oli neil olemas ainult 7. 4x72.-=288.-
6) Küünlajuhtmete komplekt - 79.-
7) igaksjuhuks 2,5 meetrit bensuvoolikut - 140.-
8) Generaatori rihm - 59.-
9) Žiguli õli 5l - 172.-
10) Mootori sisepesulisand - 54.-
11) PSK 2l 2x68.-=136.- kokku
Kokku läks seal siis 1110.-

Hiiult:

1) Rooliotsad 2x95.-= 190.-

Rimist:

1) ..
2) Exportkast Saku Originaali ligi 210.-

Praeguse seisuga on koos auto ostuga läinud raha siis umbes 5100.-. Auto pole veel minu nimel, ülevaatus on ära teha, mõningaid osi veel osta jne.. 10k peaks ta sõitma saama vist :)
Last edited by plekkvelg on Fri Oct 09, 2009 1:13 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
uhmer
Posts: 74
Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by uhmer »

Dot 4 viska kaugele. PSK või BSK soeta. Muidu pärast remondid piduri peapumpa ja pidurisilindreid, võisiis vahetad neid. Omadest kogemustest räägin.
Zaz 968A 1976a.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by Sapi-Vana »

Kas küünlajuhtmed olid need vana tüüpi jäigad või siis juba elastsed?
von Zapp ehk Sapi-Vana.
plekkvelg
Posts: 187
Joined: Thu Sep 03, 2009 8:12 pm
Contact:

RE: Zaz 968m - Plekkvelg

Post by plekkvelg »

uhmer kirjutas:
Dot 4 viska kaugele. PSK või BSK soeta. Muidu pärast remondid piduri peapumpa ja pidurisilindreid, võisiis vahetad neid. Omadest kogemustest räägin.
PSK-d ja BSK-d Volga poes polnud. Kas tõesti on siis nii hull asi? torud lasen surveõhuga niikuinii kõik puhtaks. Seda ma tean küll, et kokku neid segada ei tohi. Keegi veel jagab äkki kogemusi?

Ma praegu küünlajuhtmete kohal jään vastuse võlgu. Ei osanud selle pilguga neid vaadata. Tundusid siiski jäigad.
Zaz 968M 87'
Ford Focus 05'
Goped 03'
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests