blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
ei tohi lapse pihta tulistada,tuleb ju lapse suust määäää nagu lambal.aga tal ongi lamba aru peas:psoolapüssiga peab ikka laskma,jääb meelde ka lambal;);)
-
- Posts: 30
- Joined: Sat May 16, 2009 7:06 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Tüübid said oma karistuse, nüüd on naabrimees kodus ja ma rääkisin talle mis toimus.Mingi tund aega peale seda kõndisid need samad vene poisid mööda, helistasin naabrimehele kes oli õues ja ütlesin, et need kõnnivad kohe ta majast mööda.Naabrimees läks neile tee peale vastu ja rääkis nendega pikalt juttu, lõpuks ilmusid ühe poisi vanemad kohale ja rääkisid naabrimehega.Pärast küsin naabrimehelt mis edasi saab.Loodan, et kahjud hüvitatakse ja mosse jääb alles.
[url=http://userbars.torrents.md][img]http://userbars.torrents.md/data/media/16/zaz_fan.png[/img][/url]
-
- Posts: 14
- Joined: Tue Jun 02, 2009 4:53 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Eh ma ei julgegi enda Sapakat õue ajada mine tea ekki on mul siin kylas ka mõni auto vihkaja:)
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
ummmmmmmmmmm... noooo.. täna siis juhtus nii, et vaata pidur on peale jäänud... krt küll! jubedasti vigises.. vandaalitseajaid ei süüdista seekord! õhupüssi mul pole aga munadega viskaks küll XD
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Las ma pakun- klassikaline fixitud pidurite ämber mille otsa siit paljud on komistanud.
Sapikad ei kannata "kõige tavalisemat" piduriõli nimega DOT4. Neile kõlbab ainult BSK (PSK) nimeline.
Kui neid kahte veel kokku segada saab eriti huvitava "segu number viie" mis mansetid üles paistetama ja pikapeale plödiks muutuma paneb.
Tõega loodan et mul selle pakkumisega täppi ei läinud.
Sapikad ei kannata "kõige tavalisemat" piduriõli nimega DOT4. Neile kõlbab ainult BSK (PSK) nimeline.
Kui neid kahte veel kokku segada saab eriti huvitava "segu number viie" mis mansetid üles paistetama ja pikapeale plödiks muutuma paneb.
Tõega loodan et mul selle pakkumisega täppi ei läinud.
Last edited by metsamees on Mon Jun 15, 2009 11:49 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Kõrge õhuniiskusega võib kässar ka peale roostetada. Oma masina juures olen seda tähele pannud.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
see pidur läks ise lahti,ma ei tea.. tagurdada sai ja kõik ok.. ma ei usu et see kässar oli kui aus olla.. vast lihtsalt pidurdasin liiga äkiliselt vms..
haha.. ma loodan sama..metsamees kirjutas:
Tõega loodan et mul selle pakkumisega täppi ei läinud.
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Üle katuse käimise aitab väga hästi pakiraam - ilma igasuguse kolata loomulikult. Minu ühe eelmise masina omanik rääkis kuidas nii mõnigi oli üritanud, komistanud ja oma ninaluu murdnud
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
nonii, täna keegi hirmsasi lehvitas kristiine juures :3 siuke mõnus tunne oli
OK.. niisiis, jama ikka piduritega! Esipidurid jäävad lambist peale ja kütavad kõik rattad ja kogu süsteemi tuliseks. Vedrud katki pole, rattaid on korduvalt peale ja maha keeratud.
Tekkis idee, et see võib olla tingitud asjaolust, et see piduriõli pütt on liiga tihke.. (st see auk korgis umbes vms)..
igatahes praegu ma ei viici välja minna, aga kindlasti järgin seda..
aga kui see ka ei aita, siis ma ei tea! siis mul on abi vaja teadjamatelt inimestelt! aga praegu veel pole vaja
eh.........
11.07.09 on pühajärve jooks. Võib juhtuda, et satun sinna sapikaga, aga ei tea kas masin on nii pikaks sõiduks valmis Narr oleks teepeale jääda!
rohkem update pole
OK.. niisiis, jama ikka piduritega! Esipidurid jäävad lambist peale ja kütavad kõik rattad ja kogu süsteemi tuliseks. Vedrud katki pole, rattaid on korduvalt peale ja maha keeratud.
Tekkis idee, et see võib olla tingitud asjaolust, et see piduriõli pütt on liiga tihke.. (st see auk korgis umbes vms)..
igatahes praegu ma ei viici välja minna, aga kindlasti järgin seda..
aga kui see ka ei aita, siis ma ei tea! siis mul on abi vaja teadjamatelt inimestelt! aga praegu veel pole vaja
eh.........
11.07.09 on pühajärve jooks. Võib juhtuda, et satun sinna sapikaga, aga ei tea kas masin on nii pikaks sõiduks valmis Narr oleks teepeale jääda!
rohkem update pole
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Piduriõli pütt kindlasti liiga tihke pole. Seal seda "käiku" on vaja ju ainult mõni millimeeter ja kui potis juba natukenegi õhku sees on siis on sellest maa ja ilm. Isegi kui pott täiesti täis ja hermeetiline oleks ei jääks pidurid peale. Plastikust pott ei saa mittekuidagi säilitada seda mitmesaja barist rõhku mida on vaja hoida et ratas "plokkis" oleks.
Pidurite peale jäämise arstimiseks kõige loogilisem rohi oleks ratta sees kolvid üle vaadata. Need peavad olema keeratud kinni ja siis pool tiiru tagasi. Selle tagasi keeramisega tekibki see "loks" millevõrra vedrud jõuavad klotse tagasi tõmmata.
Peale poolt tiiru tagasi keeramist tuleb tõenäoliselt kolbe sissepoole koputada veidi.
Pidurite peale jäämise arstimiseks kõige loogilisem rohi oleks ratta sees kolvid üle vaadata. Need peavad olema keeratud kinni ja siis pool tiiru tagasi. Selle tagasi keeramisega tekibki see "loks" millevõrra vedrud jõuavad klotse tagasi tõmmata.
Peale poolt tiiru tagasi keeramist tuleb tõenäoliselt kolbe sissepoole koputada veidi.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
ma proovin seda!metsamees kirjutas:
Pidurite peale jäämise arstimiseks kõige loogilisem rohi oleks ratta sees kolvid üle vaadata. Need peavad olema keeratud kinni ja siis pool tiiru tagasi. Selle tagasi keeramisega tekibki see "loks" millevõrra vedrud jõuavad klotse tagasi tõmmata.
Peale poolt tiiru tagasi keeramist tuleb tõenäoliselt kolbe sissepoole koputada veidi.
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
aga kas klotsi vedrud on korras.ei ole välja veninud.proovi kõik see veelkord läbi mida metsamees kirjutas.kolvid koputa täitsa põhja sisse peale poole tiiru keeramist.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
noo okay.. täna siis nii, et pidurite ühe kolvi sisu läks pooleks (no mis iganes selle nimi on, mida keerad noh ) .. sai küll õigesse asendisse, aga kas tagasi ka sai nii palju kui vaja ei oska öelda.. noo ma ei tea, lihtsalt murdus ära noh!! sõitnud veel pole et teada kas kõik ok. ratas jooksis enam vähem normaalselt.
Veljed tegin sprayga üle.. vähemalt ei ole enam inetu ussitanud punane, vaid naiss hõbedane
Veljed tegin sprayga üle.. vähemalt ei ole enam inetu ussitanud punane, vaid naiss hõbedane
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Ai jummal,mis sääl pooles läts:(tegelikul sees -kolvi otsas võru ongi lõhkine.ja kolvi väline ots ehk hark käib ka otsast ära.nii et ei peaks hullu viga olema;) tubli et veljed ära värvisid;)
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
no ma ei saanud seda kolvi ju enam kuidagi põhja ega tagasi keerata kui ühe selle pooliku osa ära olin murdnudJOALANA BX kirjutas:
Ai jummal,mis sääl pooles läts:(tegelikul sees -kolvi otsas võru ongi lõhkine.ja kolvi väline ots ehk hark käib ka otsast ära.nii et ei peaks hullu viga olema;) tubli et veljed ära värvisid;)
oo ja siis ühel rattal keerasin poldi pea küljest ära.. aga see ei sega :3
no mai tea, homme proovin, täna mai viitsind enam sõitma minna
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 8 guests