

Mis probleemid selle näidikuga olid teise anduriga? Oli see eelmine teist tüüpi või lihtsalt rikkis? Ja kas seier ei liikunud üldse ja hoidis end põhjas?pooltelg4 kirjutas:
Sain ka temperatuurinäidiku probleemidest jagu, leidsin õige anduri TM100A karteripõhja külge ja nüüd kõik okei, näitab ilusti ja õigesti kui soe õli parasjagu on.
Suhteliselt sile, nõustun, aga lohud on vasakul pool õhuvõtu ``kõrva`` juures, vasaku ukse peal ja ees iluvõre all ka. Loodan et palju ei pea pahteldama seda.Jossu kirjutas:
väga kahltaselt sile auto tundub sul, pahtlitööd vähe...
Ilus töö, jätka samas vaimus;)
Ma kirjutasin sinna teemasse väheke probleemidest ja lahendustest:uhmer kirjutas:Mis probleemid selle näidikuga olid teise anduriga? Oli see eelmine teist tüüpi või lihtsalt rikkis? Ja kas seier ei liikunud üldse ja hoidis end põhjas?pooltelg4 kirjutas:
Sain ka temperatuurinäidiku probleemidest jagu, leidsin õige anduri TM100A karteripõhja külge ja nüüd kõik okei, näitab ilusti ja õigesti kui soe õli parasjagu on.
Küsin kuna endal on ka mingi kala, seier koguaeg põhjas ja pole leidnud, et midagi valesti oleks juhtmestikus...
tereteremadis1080 kirjutas:
Väga vägev värk:D Ise teen ka eraldi pütidega summutaja. Mis pütte kasutasid muidu?
Seda tööd tehakse siiski keevitusega ja sestap ongi vask torusi sinna raske vedada. Klaasriie sulab ja põleb, ei pea see teps mitte kaua seal vastu. Samuti sumpa parandus pastad mis minu bemaril pidasid vastu kaks päeva...Sapi-Vana kirjutas:
... Vasktoru viiks siis pütti nii, et auk sisse, toru läbi, vahe siis klaasriidega tihedaks ja see hall sumpatihendusmöks kõige peale.....
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests