Antud Renault kasti teema siin:
http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Kunagi kui lugesin siis oli vist jama selles, et oli tarvis leida ümberkeeratava difriga(nagu sapakal võimalik) varianti kast, et Renault 25 on erinevat sorti kaste olnud.
Antud Mitsu mootoriga sapikal neid kaste mitu tükki ära lagunenud, tõsiasi, et kõik on "poolpidused" olnud, kui uue leiaks siis kindlasti kestaks kauem, aga mingilt maalt laguneb ikka ära.
Sapika kaste kasutati ju ka Estonia vormelitel, aga seal olevat kõik muu uus tehtud peale kasti korpuse ja vist diffri, et kestaks.
Teine mootor sapikale!
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
-
- Posts: 56
- Joined: Wed Nov 23, 2011 3:43 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
jäärajal 1.8 volkari käimar pole küll ära lagunend, samuti sõbra 1.6 järeleaidatud lada mootoriga sapikas. Ei tea küll kuidas asfaldil lood on.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Teine mootor sapikale!
Rallikad ju võimalikult kergeks tehtud. Antud mitsu mootoriga sapakas lisaks igasugu muule kolale vedas pidevalt Skif käru(telkhaagist) ja ka Zubrjonoki põhjal autosauna, üks pilt ka juurde:
Skif pole veel hullu, aga saunahaagis nii raske, et ragistas vahel kasti ka käiguvahetusel kui õigesti mäletan.
Skif pole veel hullu, aga saunahaagis nii raske, et ragistas vahel kasti ka käiguvahetusel kui õigesti mäletan.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests