Mootori töö

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

Mootori töö

Post by secumen »

Sai pandud uued küünlad, uued juhtmed, uued piibud. Jagaja on igati korralik ja kontaktivahe puhasatatud ka. Imelikult käib kuidagi. Kui gaasi järsku vajutada, siis sureb välja, kui gaas põhja jätta. Tegemist on 968M zaziga. Mida temaga veel ette võtma peaks. Kiirendust nagu ka eriti pole. Kuidagi lahja on see. Kas äkki karbuss jamab ja tahab puhastust? Pole seda nagu veel torkinud. Lasin kohe pikalt sõita seekord. Ilusti veab, kui pöörded ülesse saab. Temp. on mingi 70-80 ringis. Väljas täna siin sooja 24. Täitsa norm selles osas. Mingi 5 l bensa oli ka sees. Sain oma 40 km sõita ja viimase lõpu ca 150m lükata. Õnneks suht sile asfalt ja pigem kallak õiges suunas. Mis ma nüüd veel peaks tegema. Kuidas seda karbussi regullida. Äkki keegi spets oskab seletada.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
veka
Posts: 249
Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by veka »

ehk kiirednus pump läbi?
Mis teised arvavad?
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by secumen »

Karbuss sai lahti kistud ja puhastatud. Kiirenduspump täitsa toimib. Igasugu tüüsid said ka üle kontrollitud. Kõik igati ok. Kuid viga endine. Järsult gaasi vajutades ja seda põhjas hoides sureb mooror välja. Huvitav küll, mis kuradi jama see on selline.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
batmannu
Posts: 3
Joined: Sun May 10, 2009 9:33 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by batmannu »

siis kui mina enda masina ostsin, siis alguses oli ok, aga sõitsin liiga kiiresti ja siis iga kord kui gaasi vajutasin suri välja aga tühikäigul käis..
siis kui mootorilt gaasijuhet näppida, siis võttis küll tuure ülesse aga muidu ei midagi, nii kui gaasi andsin, suri välja..

sõitsime sellega maanteel ja aint nii sai sõita, et gaasipedaali tuli kuidagi imelikult hoida.. a'la poole peal vms.. aga lõpuks läks iseenesest korda.. XD
kui karbuss puhastatud, siis kas kuskil mingeid auke on? vb võtab mingit õhku sisse vms.. ma ei tea ka.. paarutand oled vä?! XD
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by secumen »

Mingi 40 km tegin ja ajasin peeneks asja mitmel korral. Proovisin pidureid ja tahtsin nad ilusti sisse kulutada. Kõik toimib. Aga see gaasiga jama on endiselt. Selline tunne oleks nagu üks pütt ei tööta korralikult. Said küll uued juhtmed ja küünlad. Eks peab veel sõitma. 95 on vist liiga karm bensiin ka :D:D:D Süüde tahab ka kindlasti timmimist veel. Pealegi on karbussil mingi 2 kruvi, kust saab vist midagi keerata. Aga mida, vot ei tea :D
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
veka
Posts: 249
Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by veka »

asi võib olla ka veel selles et karbussist jookseb sinine vaakumvoolik jagajasse.Selle vaakumi ülesanne on järgmine: kui sina paned järsult gaasi siis see vaakum mis karpas tekib keerab jagajas süüte varajasemaks.Ehk sul see keeratav osa jagajas kinni jäänud.Proovi ime voolikust vaata ka s jagajas sees liigub miskit.Kui liigub siis asi vb karpas ikka.Kui üldse selles üldiselt on.Aga proovi kindlasti
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by secumen »

Jagaja võib sul tõesti hea mõte olla. Karpa oli küll puhas ja heas seisus. Düüsid puhtad ja igalt poolt liikus õhk vabalt läbi. Jagaja võtan järgmisena maha. Kisun lahti ja teen puhtaks. Eks siis paistab, mis muutub, kui muutub.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by Sapi-Vana »

Võib olla ka, et pumbaklapid on tiba väsinud. Kõrge gaasiga maurates ei toida pump enam karpat ära, segu läheb hõredaks ja ongi korras.

Kontrollida saad nii, et paned pudelist otse karpasse kütuse sisse voolama, pudeli kinnitad näiteks katuseraami külge. Kui nüüd peenestamise ajal kütuseprobleeme ei ole, siis on mure pumbas.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
secumen
Posts: 89
Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by secumen »

Pump paneb korralikult ikka. Bensufilter on uus ja paistab läbi ja see on 3/4 bensa täis. Paar laksu ja tuleb nii et tapab. Kartsin, et isegi üle hakkab tulema, aga ei. Selles asi ongi, et igasugu mõtteid mõlgutanud, aga miski nagu ei ole põhjuseks.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by Sapi-Vana »

Võibolla pead siis õhuklappi koomale reguleerima. Mitte trossist, vaid karpast endast. Mul on käest läbi käinud kaks sapika karpat - K133 ja K127 - ühel neist igal juhul seda klappi regullida natuke sai.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
zazihull
Posts: 14
Joined: Sat Feb 16, 2008 1:38 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by zazihull »

endal sama jama peab gaasi edasi tagasi jõnksutades andma et põõrdeid ülesse saaks.
zazihull
Posts: 14
Joined: Sat Feb 16, 2008 1:38 pm
Contact:

RE: Mootori töö

Post by zazihull »

endal sama jama peab gaasi edasi tagasi jõnksutades andma et põõrdeid ülesse saaks. kakkusin karbussi maha ja leidsin vea kiirenduspumba juppe polnud:(
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests