Ilus roheline isend. 56000km läbisõitu. Vewidike roostet, kuid mitte kohe märgatav. Tõenäoliselt on parem tiib ja uks vahetatud. Esiratas lääpas all. Ei lae, Pidurid ei tööta korralikult. Originaalraadio ei võta voolu sisse. Osad tuled ei põle. Kummid mõrasid täis. Käsigaasi tross ei liigu.
Sellest pillist saab veel kaunitar.
ZAZ 968M
-
- Posts: 89
- Joined: Fri Jan 23, 2009 12:28 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Väike putitamine andis üllatavalt palju tulemusi. Kõik tuled töötavad peale korralikult klemmide ja pistikute puhastamist. Laadimisega saab ka hakkama, kui relee külge pistik korralikult kinni panna. Raadio võttis voolu sisse, kui kaitse ära vahetada sai. Mootor nurrub mõnusasti, kui karbussist minev läbipaistev voolik mingisse junni, kus juhtmed küljes, ära parandada. Nüüd veel pidurid, kummid ja esisild.
Rajal - sapakate kiirendusvõistlusel olla aega võetud kalendriga.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
Töökojas - keevitame peale ja treime maha.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
Originaal raadio. Milline luksus. Mu sapikal küll pole olnud sellist asja. Ja olen kuulnud et ainul 966 exportidele pandi raadioid.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: ZAZ 968M
pilte ka tuleb?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests