Tarmo89 ZAZ 968A '75 powered by Jossu
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
Tarmo89 ZAZ 968A '75 powered by Jossu
Jossu: Traditsiooniks kujunevalt on ka see talv sisustatud ühe klubilise sapika ehitamisega/ restaureerimisega, võib selle kohta täpsemini öelda, kuna põhi eesmärk on kahe aastapärast taodelda musta numbrit.
Alustus: Kõik algas sellest masinast, mis siin klubis läbi käinud juba
Esialgsetel plaanidel pidigi saama sellest taastatav masin, kuid lähiajal toimunud hea pakkumise puhul, mis oli see...muutusid plaanid
, mis ilmselt ka paljude siinviibijate poolt nähtud on.
Odavalt sai Tarmo selle kätte, tehtud olemas.
Kere oli sellel praktiliselt mõlgivaba(kätteasaamise hetkel)
Edasi toimus Tarmo poolt osaliselt küljesolevate juppide demonteerimine, mille järel rändas kere liivapritsi.
Mis aga tehti liivapritsis, selgesõnaga oli öeldud, et ära laske katust. Ja mida tegid nemad? Puhastasid katuse täielikult korralikult värvi, katuse ise täitsa tuksi keerates(katus üleni laines)
Mida nemad ei teinud? Põhilisi roostes kohti(salongi põhi, kapoti alused jms) roostest korralikult puhastamata. Sestap tuligi endal ikka liivaprits kätte võtta aga kuna minu tehnika ja võimalused pole masstoodangu jaoks siis juba kõrvalistuja jalgadeesise puhastamine võttis omajagu aega(mitmed tunnid)
Vaikselt alustasin ka kere puhastamist liiva/ tolmu jääkidest kasutades relaka otsas käivat traatharja.
Kuna puutumata oli veel põhi, mis oli roostele väga vastuvõetav siis otsustasin selle esmalt kruntida
Põhjaalt sai eemaldatud ohtralt asfalti, sõna otseses mõttes asfalti. Bituumen-tõrva-pigi-killustiku segu, välistelt omadustelt paistis täiesti asfalt.
Ahjaa, mis saab valgest 968a-st? Temalt saame kõik tehnika ja muud osad, mis kvaliteedilt on 4+(mõned osad vajavad taastamist).
Minu päevik:
01. okt : Liivapritsist kere kättesaamine ; külgejäänud detailide eemaldamine; olukorra hindamine
02. okt : Kere traatharjaga puhastamine; Põhja kruntimine
03. okt: Piduritorude eemaldamine: viimaste detailide eemaldamine; kere puhastamise jätk ; kõrvalistuja salongipõhja liivaprits
Jätkame tööd hilisemalt esmaspäeval.
Kõike head, loodame, et peasüüdlane Tarmo ise ka vahepeal kostitab meid oma postitutustega.
Alustus: Kõik algas sellest masinast, mis siin klubis läbi käinud juba
Esialgsetel plaanidel pidigi saama sellest taastatav masin, kuid lähiajal toimunud hea pakkumise puhul, mis oli see...muutusid plaanid
, mis ilmselt ka paljude siinviibijate poolt nähtud on.
Odavalt sai Tarmo selle kätte, tehtud olemas.
Kere oli sellel praktiliselt mõlgivaba(kätteasaamise hetkel)
Edasi toimus Tarmo poolt osaliselt küljesolevate juppide demonteerimine, mille järel rändas kere liivapritsi.
Mis aga tehti liivapritsis, selgesõnaga oli öeldud, et ära laske katust. Ja mida tegid nemad? Puhastasid katuse täielikult korralikult värvi, katuse ise täitsa tuksi keerates(katus üleni laines)
Mida nemad ei teinud? Põhilisi roostes kohti(salongi põhi, kapoti alused jms) roostest korralikult puhastamata. Sestap tuligi endal ikka liivaprits kätte võtta aga kuna minu tehnika ja võimalused pole masstoodangu jaoks siis juba kõrvalistuja jalgadeesise puhastamine võttis omajagu aega(mitmed tunnid)
Vaikselt alustasin ka kere puhastamist liiva/ tolmu jääkidest kasutades relaka otsas käivat traatharja.
Kuna puutumata oli veel põhi, mis oli roostele väga vastuvõetav siis otsustasin selle esmalt kruntida
Põhjaalt sai eemaldatud ohtralt asfalti, sõna otseses mõttes asfalti. Bituumen-tõrva-pigi-killustiku segu, välistelt omadustelt paistis täiesti asfalt.
Ahjaa, mis saab valgest 968a-st? Temalt saame kõik tehnika ja muud osad, mis kvaliteedilt on 4+(mõned osad vajavad taastamist).
Minu päevik:
01. okt : Liivapritsist kere kättesaamine ; külgejäänud detailide eemaldamine; olukorra hindamine
02. okt : Kere traatharjaga puhastamine; Põhja kruntimine
03. okt: Piduritorude eemaldamine: viimaste detailide eemaldamine; kere puhastamise jätk ; kõrvalistuja salongipõhja liivaprits
Jätkame tööd hilisemalt esmaspäeval.
Kõike head, loodame, et peasüüdlane Tarmo ise ka vahepeal kostitab meid oma postitutustega.
Last edited by Jossu on Sun Oct 19, 2008 6:54 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 52
- Joined: Sat Aug 30, 2008 8:25 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
5+ tõõ
Priit
tel:58052933
[url]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715166[/url]
tel:58052933
[url]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715166[/url]
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 52
- Joined: Sat Aug 30, 2008 8:25 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
tere
mul üks küsimus ka et ma märkasin et sul on ka õhe summuti otsaga (mul ka)aga kas see on originaalis nõnna või peaks ikka kahe otsaga olema?
mul üks küsimus ka et ma märkasin et sul on ka õhe summuti otsaga (mul ka)aga kas see on originaalis nõnna või peaks ikka kahe otsaga olema?
Priit
tel:58052933
[url]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715166[/url]
tel:58052933
[url]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715166[/url]
-
- Posts: 249
- Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Neid pngi kahte varjanti....mõlemad originaalid
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Kas see on mingi seisnud toorikkere? Ja mis sellel http://sapikaklubi.org/forum/viewthread ... ead_id=289 autol siis viga oli?
Kod. Mesilasetapjale: originaalis on üks pütt.
Vaata linki:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idm ... =6&atype=0
Ja pilt sealt:
Kod. Mesilasetapjale: originaalis on üks pütt.
Vaata linki:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idm ... =6&atype=0
Ja pilt sealt:
Last edited by krister on Mon Oct 06, 2008 10:38 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Kristerile:
Valgel kere suhteliselt nukker, piltidelt seda ei paista aga siiski.
Sinise kere oli valge kõrval lausa uus:)
Valgel kere suhteliselt nukker, piltidelt seda ei paista aga siiski.
Sinise kere oli valge kõrval lausa uus:)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 52
- Joined: Sat Aug 30, 2008 8:25 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
krister kirjutas:
Kas see on mingi seisnud toorikkere? Ja mis sellel http://sapikaklubi.org/forum/viewthread ... ead_id=289 autol siis viga oli?
Kod. Mesilasetapjale: originaalis on üks pütt.
Vaata linki:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idm ... =6&atype=0
Ja pilt sealt:
Tänud!!;)
Priit
tel:58052933
[url]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715166[/url]
tel:58052933
[url]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=715166[/url]
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
06.10-08.10 Tegelesin õhtuti agaralt liivapritsiga
09.10- Liivapritsitud, hoolikas puhastamine ja kruntima
Sai kaetud kõigepealt siis väga õrna kihina happekrundiga
Ja kohe tavaline krunt selga...
Sai küll auto kolm korda tolmuimejaga ja suruõhuga üle käidud, kuid värvimise ajaks tekkis ikkagi kusklt nurkadest liiva otse plekile...
btw fotokas ei teinud just kõige kvaliteetsemaid pilte:)
Vaikselt tuleb teha sillad ära, siis saab juba põhja ära teha ja sillad alla panna...
09.10- Liivapritsitud, hoolikas puhastamine ja kruntima
Sai kaetud kõigepealt siis väga õrna kihina happekrundiga
Ja kohe tavaline krunt selga...
Sai küll auto kolm korda tolmuimejaga ja suruõhuga üle käidud, kuid värvimise ajaks tekkis ikkagi kusklt nurkadest liiva otse plekile...
btw fotokas ei teinud just kõige kvaliteetsemaid pilte:)
Vaikselt tuleb teha sillad ära, siis saab juba põhja ära teha ja sillad alla panna...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Super!!
ootame infot ja fotosid:)
ootame infot ja fotosid:)
Last edited by uve6 on Thu Oct 09, 2008 10:01 am, edited 1 time in total.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Tänane päev möödus jällegi edukalt, auto põhi sai kaetud mastiksiga, asume sildade rekonstrueerimisele ja värvimisele mis uue nädala alguseks võiks valmis saada:)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
11.10.08
Eile õhtul ja täna hommikul tegelesin rattakoobaste värvimisega.
Eile õhtul ja täna hommikul tegelesin rattakoobaste värvimisega.
Last edited by Jossu on Sun Oct 12, 2008 4:15 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 31
- Joined: Sun Mar 04, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Hea töö:) 5+:D:D
"Kujutage nüüd endale ette, et remondime ülivana ZAZ-i , naudime kehva ilma ning õliseid sõrmi".
-
- Posts: 207
- Joined: Mon Jun 04, 2007 12:40 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
Vapustavalt hea tõõ on tehtud ära, hea kohe vaadata, kui midagi paremat on tulemas. Edu!
Parimat,
Kevin.
Parimat,
Kevin.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Tarmo89 ZAZ 968A '75
12.10.08
Täna puhastasin tagasilladetailid liivapritsiga, kruntisin ja katsin musta värviga. Muidugi peale liivapritsiga puhastamist polnud meeles pilte teha, seega ainult kahe värvi etapp.
Viimane pilt tehtud esimese poole värvimisel, varsti keerasin jupid ümber ja teiseltpoolt värv.
Täna puhastasin tagasilladetailid liivapritsiga, kruntisin ja katsin musta värviga. Muidugi peale liivapritsiga puhastamist polnud meeles pilte teha, seega ainult kahe värvi etapp.
Viimane pilt tehtud esimese poole värvimisel, varsti keerasin jupid ümber ja teiseltpoolt värv.
Last edited by Jossu on Sun Oct 12, 2008 6:59 pm, edited 1 time in total.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest