Läbisõit

Siia kõik muu, mis mujale teemadesse ei sobi.
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: Läbisõit

Post by uve6 »

see loll jutt et 500 000 lääne auto :):):):):):):):):):):)
http://www.luaz969.tk
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Läbisõit

Post by Jossu »

njaa...mul ema sharan 1,9tdi on pea 300k läbi vuhanud, ilma suuremate remontideta
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: Läbisõit

Post by uve6 »

X5 2005a läbisõit 200 000km ja kast õhtul:)kuna vazil või zazil läheb??
audi B4 2,3 läbisõit 180 000km klapid pähe :):)
ja neid on palju palju,kuid vaadake mis ,määrdeained hetkel kasutusel on.
võrdle kas ziguli õli ja valvoline maxlife??siit tuleb juba erinevus.
vene autol igal pool tavot,läänekal spets määrded:)
http://www.luaz969.tk
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Läbisõit

Post by marek »

Minu zaz on sõitnud 89K ja linnas, ühe korra selle vältel on olnud reis Võrru ja mootor päris hea siiani ,ise max 20km sõitn`d.
Üks 40 aastase štaasiga sapikaomanik rääkis, et zazi mootor kannatab mnt-l sõitu kuni 80 km/h, aga kui sõita 100+ km/h pikemalt, siis mootor suhteliselt kohvi, sest ülekoormusel kulumine suurneb ja temperatuur üle 100 kraadi, (mis zazi moto tööd ei häiri märgatavalt) mõjub väga kurnavalt.

Mina ise hakkan üritama sõita 80km/h zaziga, mis korras mootoriga hoiab temp. normis ja ülekoormusest vaba.

*vabandan kirjavigade pärast
Image
Zetec
Posts: 133
Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
Contact:

RE: Läbisõit

Post by Zetec »

Kui OT jätkata siis sellelt kellelt zazi sain tema teine zaz 968a läbisõit oli 130tuh. Selle jooksul ei võtnud isegi klapikambri kaant maha. Hoidis muidugi korralikult. Mootorit ei näppinud, ainult karburaatorit ja sellist värki.
Isal Transit 350tuh sõitnd, häda ei midagi, sõidab veel. Mootorit remonditud pole.
Sierral kohekohe täitumas 600tuh km. Mootorit remonditud pole.
Mondeol nõks üle 200tuh. Mootorit remonditud pole.

Võiks lõpmatuseni tuua neid näited. Kui nomraalselt hoiad autot ja hooldusi teed ei ole mingi probleem sõita 500tuh.

Ja KAMOON inimesed, enamus 90alguse autoaedades seisvad pannid on sõitnud 300tuh vähemalt. Pool milli sõitnud autod pole mingi haruldus. Lihtsalt keritud 140tuh peale lollide tarbeks.
Iga läbitud kilomeetri kohta 1tund remontimist.
vend15
Posts: 287
Joined: Sat Dec 30, 2006 4:40 pm
Contact:

RE: Läbisõit

Post by vend15 »

hmm...ise olen näinud sasserit mis on umbes 180 tuhat kilti maha vuranud..ühe omaniku käes olnud eluaeg..omanik auto lukksepp ka ametilt...rääkis et kui õigesti hooldada sõidab 250 tuhat kilti ära..
[b]normaalne on olla ebanormaalne...[/b]
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

RE: Läbisõit

Post by marek »

Vanasti, kui E-klassi taksomersud meile Saksast tulid, need beežid, siis oli ls kõigil 6-700+K ja õlirõhu tuli põles tühikäigul. keriti paarisajale ja õlirõhu pirn välja ning need kestsid siin veel sada või sadu tuhandeid km...

Isa mul tegelnud u. 15 aastat automüügiga ning mul ak suht. selge see läbisõiduvärk...

Näiteks hooldusraamatuga 250K sõitnud Volvo oli nagu uus võrreldes keskmise raamtuta Volvoga, mille ls 100-200K

Ja ükspäev tulid kaks vanemat inimest omale autot vaatama ja isa pakkus oma Mazda-t täidetud servise raamatuga, penskarid ütlesid, et oh ei nii suur läbisõit 238K ei saa osta. Isa ütles seepeale, et tulge esmaspäeval tagasi ja on 100K vähem...

Vanasti, kui veel mehhaanilised odomeetrid olid, siis ikka kella taga oli mõnikord silt: Mina kerisin 50K, palju sina kerid?
Image
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests