Gurja ZAZ968M 88a

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Lõppudelõppuks sain endale sapaka :D
Image

Kere on mäda. Esiparem nurk mingi aeg tagasi sai löögi. Pidurid läbi.
Image

Otsustasin teda korralikult korda teha. Puhastasin kõik kere liivaga
Image

Pärast liivapritsi panin roostesurma,
Image
tsink,
Image
ja epogrunt
Image
Tõin koju, nüüd hakkan otsima aega et tegeleda keevitustöödega
Image
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by pooltelg4 »

Gurja wrote:Lõppudelõppuks sain endale sapaka :D
Tubli, tore näha, et sapikaid ikka ehitatakse :D oled saanud päris hea keretooriku.
Image
Image
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Nongrata »

Väga äkiline algus. Kas liivaprits suuri pindu lainesse ei lase? Kus teha lasid?
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Võimas, tööstuslik liivaprits teeb lained. Väike, isetehtud propaanibaloonist, ei tee. Aga sellega puhastada on liiga kaua. Puhastasin tööl.
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Sain lõpuks tagasi oma sapaka kere. (Veebruaris viisin Tartu S.....t k.......sse keevitama.)
Kes ei viitsi kaua lugeda, ütlen kohe, minu kogemus/arvamus, vääääääga sitt koht. Kallis, töökvaliteet täielik porno, koguaeg ainult lubadused.
Nüüd põhjalikum.
Viisin 12.02.2020 Kokkuleppe oli vahetada välisplekk (andsin kaasa) siin ja seal kus on augud, panna uus plekk. Arvestati umbes 3-4 päevaga umbes 1000 eurot. Mulle see sobis ja mina andsin kere keevitamiseks. Kahe nädala pärast otsustasin helistada ja küsida, miks nii kaua? Vastati et nendel oli üks töö ees, ja nemad alustavad keevitama minu sapaka kere jargmisest nädalast. Sellised lubadused mina kuulsin 6 kuud. Lõpuks otsustasin tagasi võtta kere. Aga ei jõudnud. Sain sõnumi, et auto on tehtud. Ja hind on 2665!!! :evil: Mitte 1000 nagu oli kokkulepitud. Öeldi et läks rohkem aega, kui nemad algul arvestasid. Läks rohkem, sellepärast et nemad hakkasid omavolitsema, aga mitte nii tegema nagu oli kokkulepitud. Välis plekk oli vaja vahetada, aga nemad peksid teda haamriga enam vähem sirgeks. Ja pandi lappid.
Image
Loomulikult see võtab rohkem aega. Olgu kui nad teeksid seda korralikult. Aga neemad, minu arust, rikkusid kõik ära. Selle asemel, et panna uus küljeplekk nemad lõikasid sealt juppid välja ja panid vana plekki lappideks.

Image

Tagapaneeliga on sama lugu. Alumine osa maha lõigatud ja vana plekkile peale keevitatut. Ülemine osa sai haamri

Image


Selle asemel et vahetada tiib, nemad läksid talle haamriga kallale . Tulemus? Mõtetu aega raiskamine ja alla nulli tulemus.


Image
Image


Nüüd vist pean ise seda vahetama, kuna pärast nende peksmist uks on vastu tiiva


Image

Ja leidsin veel palju kohti, kus pean ise kõik tegema. Näiteks põhi keevitatud ainult punktidega


Image
Image

Kui vaadata seda seestpoolt, siis veel ilusam


Image

Samuti karbi seest poolt, kõik keevitatud plekkid on töötlemata. Selleks et kaheaasta pärast uuesti keevitada???


Image

Mul kõik uued plekkid olnud ettevalmistatud. Seest poolt liivapritsitud, roostesurmaga, grundi ja värviga lastud

Image


Mootoriruumis nähtavad õmblused üldse nagu mingi praktikant keevitas

Image

Ja palju palju kohti, kus on jäänud tegemata


Image
Image
Image
Image
Image
Image

Sellest on kokkuvõte. Minu arust, peteti mind seal. Väga räigelt. Seelline töö ja sellise kvaliteediga ei saa maksta 2665. Ma arvan maksimum 250. Veel parem, kui nad üldse ei tee seda tööd, kui ei oska. Huvitav et firma omanik vaatab sulle silma ja räägib, et see on väga kvaliteetne ja odav töö. :evil: :evil: :evil: Mitte kellegile ei soovita pöörduda S....t k......esse. Huvitav, et googlis selle töökoja kohta ainult head sõnad. Selline tunne, et see on sõbrad kirjutanud. Veel üks. Plekki painutamiseks ma ei näinud seal midagi. Nagu ise omanik ütles, teevad kõik haamriga põlve otsas. Plekki peal seda näha. Ja selline tunne, et mitte spets haamriga aga tavalisega.
Last edited by Gurja on Mon Aug 10, 2020 6:45 pm, edited 3 times in total.
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
Posts: 198
Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by sapikafänn »

Tervitus,
Kole lugeda ja töö kvaliteeti vaadata üldse ei kannata. See firma peaks ise peale maksma peale sellist tööd. Tegelikult nad ju selle kere ära rikkunud. Sina viisid terved keredetailid, nemad aga peksid vanad ebakvaliteetselt ülesse. Mis sul siis lõpuks sai? Kas tõesti maksid ka selle jama eest? Kui natuke viitsid, siis võiksid selle asja suure kella külge panna. Kõigepealt nendega rääkida. Kui tulemust ei ole, siis teisest firmast võtta pakkumine, et palju sellise asja korda tegemine nüüd maksma läheb. Siis anda asi tarbijakaitsesse.
Ma Tartu inimene ja mul oleks olnud Sulle üks tõeline spetsialist pakkuda.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by marek »

Edu asjaajamisel! Alustuseks mina prooviks lasta kerele võtta eksperdi hinnang tehtud tööde kvaliteedi kohta, analoogselt siinse olukorraga: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... e=1#348838

Järgmisena võtaksin kolm pakkumist tehtud vigade likvideerimiseks erinevatelt firmadelt ning saadaksin need praagitegijale, et kas on nõus ümbertegemise kinni maksma või peab pöörduma alustuseks tarbijakaitsesse nagu ülevalpool soovitati.

1000 eurot vs. 2665 eurot on veel täiesti omaette teema. Kui on kirjalikud tõendid, et algne pakkumine oli 1000 eurot, siis saaks sellega ka edasi protsessida. Selline käitumine võiks teoorias minna kelmuse/petturluse/väljapressimise alla. Toon siinkohal näite:

Võtad kolm pakkumist erinevatelt firmadelt: 1000, 1500 ja 1700 eurot. Otsustad soodsaima 1000 eurose kasuks. Pärast selgub, et 1000 euro eest teenusepakkuja tegi meelega alla turuhinna pakkumise juba algse plaaniga hiljem palju suurem summa kliendilt välja petta. Seda toetab väga selgelt olukord, et hinna suurenemisest töö käigus klienti ei informeeritud. Lisaks ajaolu, et kokkulepitud hind ei suurenenud veel mõistlikes piirides ca. 10% kuni 25%, vaid 166% !!!

Liiga odava lõpphinna pakkumine teenusepakkuja poolt on tema enda kogenematusest või vähesest analüüsivõimekusest tulenev iseenda viga ning selle peaks ta kirjutama ka vastavaks koolirahaks.

Aga veelkord edu asjade kordasaamisel!
Image
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Ei hakka ma mitte midagi tegema. Nagu räägitakse Pärast kaklust rusikatega ei vehita. Elu ise pärast karistab.
Ise olen loll. Enne töö alustamist ma ei teinud kirjaliku kokkulepet. Kokkulepe oli ainult suusõnaline. Lootsin nende aususe peale. Nagu näitab tulemus, ei tohi kõiki uskuda, aga tahaks. Aga ilma selle paberita, isegi kui tahaks midagi tõestada, ma ei saa. Ja teine asi see, et ma maksin kohapeal sularahaga. Ja kviitungi ma ei saanud. Nüüd mul on selline asi, et mul ei ole mingit korralikut paberit, mis võivad olla tõendiks. Ainult tavaline leht, kus on käsitsi kirjas mis on tehtud, ja palju läks aega.
Sain korraliku õppetunni. Jargmine kord olen targem. Lihtsalt kahju, et on olemas inimesed, kes ei pea oma sõnadest kinni.
marek
Posts: 661
Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by marek »

Teistele hoiatuseks oleks hea oma kogemus selle firmaga kasvõi siin facebooki grupis välja tuua:
https://www.facebook.com/groups/1757988561133043

Aga siis ikkagi edu auto ehitamisel!
Image
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Mul ei ole facebooki
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Vaja vasak esi tiib

Image

Olemas 2 968A oma. proovisin panna, tulede kohas ei soobi. nüüd variant kas vahetada mõlemad, või otsida üks õige.

Image



Põhi ka juba valmis :D

Image
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by metsamees »

okidokis hetkel keegi pakub 968M-i esitiibasid. Äkki on abiks.

https://www.okidoki.ee/item/eesmised-po ... /10344536/
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

metsamees wrote:okidokis hetkel keegi pakub 968M-i esitiibasid. Äkki on abiks.

https://www.okidoki.ee/item/eesmised-po ... /10344536/
Aitäh. huvitav kuidas mul eile jai see kulutus kahe silma vahel. vaatasin soov, kuldnebörs, osta, okidoki.
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Sain esitiivad. võib edasi jätkata.
Vanad panen müüki.

Samuti sain värvi ja proovisin värvida mõned osad.
Image
Image
Arvan et kvaliteet käib küll. eriti kui arvestada, et mina hoidsin värvipüstoli esimene kord käes.

Värvikamber selleks ka idiaalne :lol:
Image
Gurja
Posts: 48
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:03 pm
Contact:

Re: Gurja ZAZ968M 88a

Post by Gurja »

Image
Lõppude lõpuks ta on värvitud :D
Värvimise kvaliteet muidu nõrk, aga rahuldav. Korralikult lasta värvida ei olnud mõtteid. Pärast kõrgkvaliteediga keevitust, mitte keegi ei tahtnud teda pahteldama ja värvida. Pidin tegema seda ise. Ise ka ei hakkanud teda ideaalseks tegema. Ei ole aega.
Viimasest postitusest tehtud:

Pidurid
Peapiduri tsilinder on vaz 2101 oma. Piduriveedeliku paak anduriga vaz 2108 oma.
Kõik ued vask torud. Esi piduri volikud on golf2 omad. Esi piduriklotsid on vaz 2108. Tagumised pidurivoolikud on bmw3 e30. Tagumised piduritsilindrid on vaz 2107.

Tagumine vedrustus.
Uued amordid, tolmukaitse, puhvrid, padjad, lühikesed vedrud vaz 2108
Amordi puksid vist gaz53 ressoripuksid.

Käsipiduri tross, roostevaba.

Kõik rooliotsade otsikud on mb 124 kerega omad.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests