ZAZ 968M incz

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

otsisin välja varasemalt hangitud porilapakad ning üllatuseks märkasin, et need on esimesed.
Minujaoks midagi uut, oskab keegi kommenteerida?

Image
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

Image
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

IDAVIRU

Image
Image
Image
968; 968M
karpaants
Posts: 62
Joined: Fri Jul 18, 2014 7:08 pm
Maakond: Põlvamaa
Location: Põlvamaa
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by karpaants »

Kena pill ;) mis mõõtu rehvid all on? :D
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

165/80 R13
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

Soomes käidud ning nagu alati oli kõik suurepärane!

Image

Kuid selleks korraks tuleb lugeda sapika hooaeg kahjuks varajaselt lõppenuks, kas tuleb mõni hooaeg veel ... ei tea. Lihsalt ei püsi see auto koos no mitte kuidagi.

Pidevad hädad mootoriga lõppesid seekord laupäeval , selgus, et kaaned ei pea ning lööb silindrivahelt läbi. Salongis tugev CO ja mootor raputab. Arvasin, et pääsen poltide pingutamisega (millest osad olid millegitõttu lahti) jõudsin juba korra rõõmustada... kogu lõbu sai lõpu 45nm jõuga mille tulemusel "plaks!" ja tikkpolt ilmselt siis koos tükikesega plokist eemaldus.
968; 968M
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by AhtiH »

Mis jutt see siis on. Lihtne ja kiirelt parandav viga.

Selle väikse asja pärast ei saa nüüd kahte viimast üritust kõrvale jätta.
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

Ükski üritus kindlasti vahele ei jää!

Küsimus vaid millega ilmun, kas võtan mootori käsile või tuulutan vahelduseks teist autot. eks pisut on veel aega otsustada - elame näeme.
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

keerasin siis kaane täna maha ja vaatasin seda õnnetust seal kapotiall.
Huvitaval kombel olin selle sama silindri tikkpolti juba mootorit komplekteerides parandanud, järgi andis just seesama kus Helicoil juba sees. Keermestasin uuesti, panin sisse uue "vedru" ja 40Nm pealt oli mul see tikkpolt jälle näppudevahel, ehk siis tulemus null. mis edasi? mutter taha ? või suurema keermega tikkpolt? samas kui ei hoidnud see eelmine siis loogiliselt ei päästa ka see suurem.
968; 968M
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by AhtiH »

Mutter ei ole variant.

1. Otsida/teha M12 tikkpolt, ava M14 keermestada ja siis helicoil sisse.

2. Keermestada ava M14 ja treida puks sisse, et paigaldada M10 tikkpolt.

3. Otsida uus plokk.
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

2016 esimesed ringid. Huvitaval kombel tossaas hirmasti, varem pole seda täheldanud, tasahilju jäi teda küll vähemaks kuid päris ära ei lõppenud.

Image
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

Ahi sai olemasolevatesse puksidesse laagrid:
mõõdud 6x13x5 (http://www.laager.ee) kui keegi soovib sama lahendust teostada siis tuleks leida võimalikult vähe kulunud mootor, kuna võib juhtuda, et võll on kulunud ja laager istub liiga "lõdvalt". Mina komplekteerisin kahest mootorist kokku ühe. Huvitav oli see, et mõlemad võllid viskasasid pisut trepingis.
Kokkuvõtteks töötab peale uuesti koostamist ja korrastust vaikselt ja palju intensiivsemalt, kindlasti on ka oma osa tihendatud õhutorudes ja läbiviikudes salongi.

Image
Image
Image

karpa seekord Solex 21083, kas ost ka õigustas, saab näha Pärnu sõidul.

Image
968; 968M
sapikafänn
Aktiivne Klubiline
Posts: 198
Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by sapikafänn »

Korralikult seadistatud Vaz 2108 Solex karpa on kindlasti parim lahendus sapika mootorile. See karpa on ka mõeldud 1.2 liitrisele mootorile. Nüüd tuleb ainult katsetada ja võib-olla düüsidega mängida. Sinu karpal peaks olema esimse kambri kütuse düüs 95 ja teisel 100. Ning õhu düüsid 155(150) ja 125.
Vene ajal kui tulid Osoon karburaatorid, siis pandi neid usinasti peale ladadele. Pidid olema ökonoomsemad ja paremad kui orig. karpad(tänu teise lõõri avamisele hõrendusega). Kui aga ilmusid välja 2108 solex karpad, siis visati teised kohe minema.
Minu autol hetkel vaz 2101 karpa. Samuti otsin 08 karpat, mida peale panna.
Ahju mootoriga tegin sama asja, vahetasin puksid laagrite vastu välja. Ainult et tegin asja natuke keerulisemalt. Sai tehtud vahepuks, kuhu sisse laager läks. Oleks pidanud valima sinu lahenduse!
1..jpg
2..jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

Täna sai seadistatud järgmiselt:

Kambrid: esimene 24; teine 26
Düüsid (bens/õhk): esimene 120/170 ; teine 120/135
Tühikäigudüüs 55
Kiirenduspump:40/40

abiks oli summuti otsast mõõtev lambda andur mis andis sõiduajal ülevaate seguga toimuva kohta
968; 968M
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: ZAZ 968M incz

Post by incz »

kevadpäevad 2016

Image
Image
968; 968M
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 5 guests