Mootor maha

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor maha

Post by AhtiH »

Keps on siis ilma kolvi ja silindrita ning ei liigu üldse vabalt vända kaela peal?
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Mootor maha

Post by Nongrata »

Koos kolvi ja silidriga. On võimalus, et kunagi on pandud eelmise omaniku poolt valetpidi.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor maha

Post by AhtiH »

Proovi ilma silindrita kas keps liigub vända peal vabalt. Kolb uute rõngastega teeb asja niikuinii oluliselt raskemaks. Õli kepsu ja vända vahele ja silindrisse ka loomulikult.

Ma ei mäleta kuidasmoodi kaas pidi olema kuid selle saab üle kontrollida. Kiri kepsul igatahes käib ettepoole. Ja kaane sobivust saad silmaga hinnata kui paned kokku ja vaatad, et sisemised pinnad (ava ääred) oleks täpselt samal joonel ja ilma astmeta.

On olnud ka juhuseid kus kepsud on laiemad kui väntvõll ja kiilub kinni. Aga kui need enne ka kasutusel olid siis peaks see olema välistatud.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Mootor maha

Post by Nongrata »

Õli panin nii, et lainetas. Kas kolb läheb ükskõik mispidi? Remontkolvidel nool puudub. Sellel joonisel on justkui sõrme ja kolvi teljed erivatel joontel: http://s768.photobucket.com/user/madis1 ... ort=3&o=29
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor maha

Post by AhtiH »

Kolb läheb ikka sisse ainult ühtepidi. Kui nool puudub siis tuleb ära mõõta sõrme asukoht ja seda vanaga võrrelda. Ei mäleta hetkel kummale poole laiem läks. Vahe oli u 2mm vist.

Aga see annab tunda alles siis kui mootor töötab. Niisama kohapeal keerates sa sellest aru ei saa.

Ja kas kolb koos rõngastega liigub silindris vabalt ja rõngaste lukuvahe paigas?
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Mootor maha

Post by Nongrata »

Nonii, sain asja korda ehk ise loll. Olin kahel kepsul alumised pooled vahetusse ajanud. Panin kõik 4 külge ja saab käega hoorattast pöörata. Teisalt pole halba ilma heata, ilma selle veata oleks kolvid läinud suvaliselt sisse, peab nüüd kuidagi ära märkima sõrme telje ja kolvi telje.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Mootor maha

Post by Nongrata »

Kepsu poltidele käivad külge plekist stoppermutrid. Kas need on vajalikud? Mulle tundub, et need küll suurt ei stoperda.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor maha

Post by AhtiH »

Insener on need sinna pannud siis on ehk abi ka. Eks ta vedru põhimõttel toimib vibratsiooni vastu.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Mootor maha

Post by Nongrata »

Sain oma pilli käima. Laupäeval plaanin teha pikema otsa, kuna kolvid- silindrid on uued, siis kui pikalt peab sisse sõitma? Mingi aeg mõõdan surved ka huvipärast ära. Ei mäleta enam kuhu käis mootori ja kere vaheline massijuhe. Vaatasin kõik kohad mootoriruumis ja all üle, no ei leia sellist kohta kuhu sobiks.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Mootor maha

Post by AhtiH »

Minul on massijuhe vasakpoolse mootoripadja kanduri ning käigukasti raami vahel.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests