Nongrata Sapu

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Uut kolbi pole aga mõne viisaka kasutatu peaks ikka leidma. Rõngad tahaks ilmselt uuendamist aga need saab Lada tutikatega asendada.


Aga paak istus kenasti tagasi oma kohale vaatamata pigimati ja vildi paigaldusele?
Ma pean ka ikka kiiremas korras selle töö ette võtma.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Paak läks nibinnabib, paar mm veel ja poleks saanud enam korki peale keerata.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Täna panin pea peale, aga üks tikkpolt andis otsad rsk. Kas kõige mõtekam on vedru või mis iganes selle värgi nimi on (keermeparandus vedru) sisse keerata? Või on remontmõõtu tikkpolte olemas (M12)? Kurat ma ütlen, ühest august teise :evil: .
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

On olemas ka selliseid tikkusid, kus üks ots on M12 ja teine M10. Ühe peaks veel leidma kui vajadus on. Aga võib ka lihtsalt V-Coili sisse panna.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Ei saa käima. Kolmanda poti surve on 3,5, no ok, vana silinder ja kolb, suuremat survet ei maksa sealt oodata, aga millegipärast on nüüd esimese poti surve 0, ennem pauku oli 8. Kas siis mingi kolmanda poti kild viskas esimese poti kolbi augu sisse või mis?
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

3,5 surve ilmselt ikka klappide ebatihedusest tingitud mitte kolvigrupist. Kas sa 1. silindri klapivahed kontrollisid ära?

Vaevalt, et mingid tükid sealt esimesse silindrisse jõudsid kuid nii mõnigi asi võis selle juhtumiga kannatada saada. Tekstoliit näiteks aga kui klapivahed on paigas siis ei jää muud vist üle kui pea maha võtta.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Vahed on ok, klapid lahti ei jää. Tuleb ikka teine pool ka lahti võtta.
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Teine pool ka nüüd lahti, klapid peavad. Tundub, et läbi sisselaske on löönud mettalipudi vastassilindritesse ja see on seal kolvi, silindri ja rõngad ära söönud.
Image
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Müstika. Kuidas ta sellises koguses sinna jõudis ja miks teistesse ei läinud.

Sa kolbi alla ei keeranud, et silindri olukorda näha?
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by pooltelg4 »

No kui klapitaldrik läks, siis jäi klapp lahti, tugev imev tuul, mille tekitasid teised silindrid, imes puru ka teistesse silindritesse. Aga kas teistes polnud siis seda puru? Suur jama küll ühe väikese klapirikke pärast.
Image
Image
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Puru on esimeses ja teises, neljandas pole. Esimese silindri võtsin maha (selle kompressioon on 0), seintel on sügavad kriimud ja esimene rõngas on kergelt kinni kiilunud. Ma vist otsin kuskilt uue mootori, ei viitsi sellega jamada, kurat teab mis pahandust mettalipuru veel teinud on. Teisalt on tuliterad silindrid, sõrmed ja kolvid olemas, aga mootor on vaja nii ehk naa pulkadeks võtta ja üle kontrollida.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by pooltelg4 »

Jajah, eks neid tükke võis alla ka minna õli sisse.
Image
Image
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

Eile oli mingi täielik või peaaegu täielik deja vu. Nimelt käisin sõitmas ja järsku tundus, et midagi logiseb, lasin hoo väheke alla ja sain aru, et vasak esiratas logiseb. Jäin seisma ja keerasin poldid kinni. Deja vu-st- 1979 käisime automatkal Gruusias, minu isa sappariga ja 2 sigulli. Kuskil Venemaa avarustes juhtus sama asi, mingi kolin, vibra jne, isa arvas, et äkki bensukanister katusel on lahti tulnud ja logiseb, hakkas kiirust alla võtma, et kontrollida ja järsku käis pauk ja vasak esiratas lahkus tööpostilt. Ratas leiti kuskilt 200m kauguselt võsast, lisaks käidi mutreid otsimas, neid muidugi ei leitud ja sai siis igalt rattalt mutter laenuks võetud. Ema istus kraaviserval näost valge ja teatas, et tema läheb bussiga või lennukiga tagasi Tallinnasse. Eile tuli mulle see lugu selgelt meelde, aga õnneks ajalugu sedakorda ei kordunud.
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by AhtiH »

Et siis auto sõidab ja mootor töötab kenasti?

Suvi on varsti läbi ja suur osa sapikaid sõitnud minimaalselt :?
Nongrata
Posts: 222
Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
Contact:

Re: Nongrata Sapu

Post by Nongrata »

So far so good! Täna sain üv ka läbi. Käisin Keilas tegemas, algul ei saanud gaase paika, vana tükk aega pusis karpa kallal ja sättis väheke süüdet, lõpuks näitas aparaat rohelist. Tuli välja, et vana oli omal ajal ka sapparimees, rääkiseme törts sapaka juttu ka. Nõelklapp jupsib aegajalt, ujutab üle. Hommikul panin paugust käima, hakkasin sõitma järsku soss, seisab, karpast bena tilkus, siis läks jälle käima ja töötas nagu kellavärk, üv punktis hakkas jälle üle ajama, sain kuidagi käima ja käis jälle tiptop. Kas jääb ujuk kuskile taha kinni või mis, peab mingi aeg uurima.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests