Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Olen juba aastaid sapika-austaja olnud ja viimased 5a ka erinevaid masinaid omanud. Ainsaks taastamiskõlbulikuks osutus aga
üks hall 966 1970 a.
Auto sai soetatatud umbes 4a tagasi Tallinnast. Müüjaks oli üks eakas vanahärra, kes end ka auto ainsaks omanikuks nimetas. Väidetavalt oli auto kõige kaugemal käinud korra Tallinnast-Kuressaarde Tänu sellele on ka auto odomeetrinäit oma 40 a. vanusele vaatamata üsna tagasihoidlik.
Kahjuks lubas vanahärra auto enne müüki oma lapselapsele lõbusõiduks. Too jõudis enamuse plekke kenasti ära mõlkida ja mulle sellega muidugi mõnusalt lisatööd tekitada
Õnneks otsustas vanamees siiski auto maha müüa ja nii ma ta 1500- eeku eest sain Pärast paari aastast mõttepausi võtsin zazi taastamise lõpuks käsile. Kuna auto asub Läänemaal ja ise Tallinnas, siis teha jõuab ka ainult nädalavahetusel, aga ehk jõuan siiski suveks sõitma
Auto on paberitega ja kenasti minu nimel.
Tänaseks on tehtud:
1.Vahetatud mõlemad esimesed poritiivad.
2.Teine esi-kapott.
3.Uued uksed (kuna 966 omi ei õnnestunud leida, siis panen 968 omad)
4.Mõned mädad kohad välja lõigatud ja keevitatud. (Üldiselt on kere tugev ja korraliku konserveerimise tulemusena hästi säilinud)
5. Terve ring pahteldatud ja plekid sirgeks (sirgemaks) aetud.
Plaanis teha:
1.Üle värvida
2.40hj mootor.
3.Veermik korda jne.
Mõned pildid :
http://nagi.ee/photos/indrek966
üks hall 966 1970 a.
Auto sai soetatatud umbes 4a tagasi Tallinnast. Müüjaks oli üks eakas vanahärra, kes end ka auto ainsaks omanikuks nimetas. Väidetavalt oli auto kõige kaugemal käinud korra Tallinnast-Kuressaarde Tänu sellele on ka auto odomeetrinäit oma 40 a. vanusele vaatamata üsna tagasihoidlik.
Kahjuks lubas vanahärra auto enne müüki oma lapselapsele lõbusõiduks. Too jõudis enamuse plekke kenasti ära mõlkida ja mulle sellega muidugi mõnusalt lisatööd tekitada
Õnneks otsustas vanamees siiski auto maha müüa ja nii ma ta 1500- eeku eest sain Pärast paari aastast mõttepausi võtsin zazi taastamise lõpuks käsile. Kuna auto asub Läänemaal ja ise Tallinnas, siis teha jõuab ka ainult nädalavahetusel, aga ehk jõuan siiski suveks sõitma
Auto on paberitega ja kenasti minu nimel.
Tänaseks on tehtud:
1.Vahetatud mõlemad esimesed poritiivad.
2.Teine esi-kapott.
3.Uued uksed (kuna 966 omi ei õnnestunud leida, siis panen 968 omad)
4.Mõned mädad kohad välja lõigatud ja keevitatud. (Üldiselt on kere tugev ja korraliku konserveerimise tulemusena hästi säilinud)
5. Terve ring pahteldatud ja plekid sirgeks (sirgemaks) aetud.
Plaanis teha:
1.Üle värvida
2.40hj mootor.
3.Veermik korda jne.
Mõned pildid :
http://nagi.ee/photos/indrek966
Last edited by Inc966 on Thu Dec 02, 2010 8:45 pm, edited 2 times in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Mis uste vahe on kui küsida tohib? Väljast paistavad üks sama. Või on 968sal tüüblitega polstrid ja 966 mingit teist moodi kinnitatud?
Aga hea näha et 966 ka veel leidub
Aga hea näha et 966 ka veel leidub
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
966-l on seespool ukselingid ja kogu see hoovastik teist moodi. Uksepolster ka natuke erinev. Väliselt ei ole vist tõesti vahet.
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Mul oli endal muidu peale selle 966 veel kaks 968-t. Kuna nad üsna kehvas seisus olid, siis otsustasin neid mitte originaalina hoida.
Ühele aretasin peale 1.3 siku mootori, ehitasin turvapuuri, panin sportistmed jm krossiks vajaliku. Tegin uued 14" veljed (ilma õhukummita)
. Ühe jooksu talverehvide ja teise krossikummide tarvis.
Selle aparaadiga sai mõned aastad ka võistlustel osaletud ja üsna edukalt :)eeliseks oli hea stardikiirendus.
Kolmandast sai doonor kahele olemasolevale. Tollel oli kere täitsa läbi.
Lõpuks siis otsustasim et selle 966 üritan võimalikult originaali lähedasena taastada. Ühesõnaga tööd on
Ühele aretasin peale 1.3 siku mootori, ehitasin turvapuuri, panin sportistmed jm krossiks vajaliku. Tegin uued 14" veljed (ilma õhukummita)
. Ühe jooksu talverehvide ja teise krossikummide tarvis.
Selle aparaadiga sai mõned aastad ka võistlustel osaletud ja üsna edukalt :)eeliseks oli hea stardikiirendus.
Kolmandast sai doonor kahele olemasolevale. Tollel oli kere täitsa läbi.
Lõpuks siis otsustasim et selle 966 üritan võimalikult originaali lähedasena taastada. Ühesõnaga tööd on
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Vahepeal on asi natuke edenenud ka.
Auto sai uue värvi. mootor on peal.
Jätkan salongi koostamisega, seejärel veermik korda. Varsti hakkab juba lootius tekkima, et järgmiseks suveks saab sõitma
Paar uut pilti ka.
http://nagi.ee/photos/indrek966/?lastin ... 47&start=1
Auto sai uue värvi. mootor on peal.
Jätkan salongi koostamisega, seejärel veermik korda. Varsti hakkab juba lootius tekkima, et järgmiseks suveks saab sõitma
Paar uut pilti ka.
http://nagi.ee/photos/indrek966/?lastin ... 47&start=1
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
966-el käib ukselukustus lingi üleskeeramisega, uuematel on uksenupp juba ja ukselink ka teine seespool.madis1080 wrote:Mis uste vahe on kui küsida tohib? Väljast paistavad üks sama. Või on 968sal tüüblitega polstrid ja 966 mingit teist moodi kinnitatud?
Aga hea näha et 966 ka veel leidub
Muidu kõva auto, adu ja jaksu!
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Tundub,et tuleb üks ilus sapikas jälle teedele juurde Lada mootori peale pole mõelnud üle minna?
-
- Posts: 152
- Joined: Sat Jul 17, 2010 11:44 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Mina arvan et võiks ikka proovida hoida seda võimalikult originaalsena.madis1080 wrote:Lada mootori peale pole mõelnud üle minna?
Auto ikkagi 40 aastat vana.
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Seda ei raatsi jah väga tuunida, üritan ikka originaali lähedasena hoida.
-
- Posts: 147
- Joined: Thu Oct 28, 2010 1:29 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Seda mõtet pooldan minagi et sapikad ikka originaalis hoida kuna neid ju niigi vähe.Muidu tundub igati kena sapikas.Edu selle masinaga!
Kuidas muidu vana mootor on?
Kuidas muidu vana mootor on?
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
zaz 968A
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Panin peale 40 h mootori. Hetkel ei ole veel käivitada jõudnud,kuid lähiajal on plaanis.
Kui pead silmas vana 30h mootorit, siis viimati oli see töökorras, kuid limastas õli liiga palju ja vahetasin välja 40h vastu.
Kui pead silmas vana 30h mootorit, siis viimati oli see töökorras, kuid limastas õli liiga palju ja vahetasin välja 40h vastu.
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Nagu näha võis siis oli see masin kohal Nostalgiapäevadel. Niimoodi salaja.
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
Käisime jah salaja
See tundmatu punane 968 oli ka koos minuga muidu. Klubis ta ei ole.
See tundmatu punane 968 oli ka koos minuga muidu. Klubis ta ei ole.
-
- Posts: 25
- Joined: Mon Oct 04, 2010 9:13 pm
- Contact:
Re: Inc966 Zaz 966 1970 a. hall
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] and 2 guests