Tere
Sapikas jõudis meie majja 1999a, mina olin siis 14, kui vanaisale seda autot pakuti. Algne hind oli 1000 kr, siis selgus, et pole akut ja hind langes 700-le. Läksime siis vanaisaga seda vaatama, kohapeal selgus, et tegu on päris viisaka välimusega kõrvikuga, värskelt värvitud ja puha. Panime kaasavõetud aku peale aga ei saanud käima, proovisime teise auto pealt voolu võttes käivitada, ikka ei läinud. Panime nööri otsa ja tõmbasime, kui siis käima läks pidi teisele autole sisse sõitma kuna sidur oli kinni ja karbuss väga valesti reguleeritud, lõpuks õnnestus sidur kuidagi toimima saada ja masin jäi isegi kuidagi käima, tühikäigu pöörded laes ja toores pidi ka lõpuni peal olema, muidu suri ära. Kogu selle jama peale langes hind 500-eek-ile, autoga tuli kaasa ka terve hunnik uusi varu osi.
Pilt peale ostmist
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/62157557
Peale ostu sai teda päevake nokitsetud, vahetasime starteri ja puhastasime karpa ning masin töötas ideaalselt. Vanaisa sõitis sellega igapäevaselt terve 99a suve. Auto oli igati asjalik kuni vanaisa 2000a suvel ühele opelile veits pihta sai, peale seda jäi auto seisma, kuigi vigastused olid tühised. Katki läks ainult vasak park ja suunakas ja väike mõlk oli ka tiiva sees, mille ma välja lõin ja tuled tegin ka korda.
Siis läks 5 aastat mööda -olin vahepeal load saanud, kooli lõpetanud ja käinud ka sõjaväes, tuli jälle sapikas meelde. Aga auto jäi meil ümber kirjutamata kui ta ostsime, õnneks selgus et vana omanik oli ühe sõjaväe kaaslase naaber olnud ja tema kaudu sain vana omaniku uue aadressi ja tel nr-i teada. Saime siis vana omanikuga kokku ja vormistasime ostu -müügi lepingu, nad olid tõsiselt üllatund ,et see auto ikka veel alles on, nad olid arvand et, ju ta juba ammu vanarauda veetud on.
enne arki
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/62157579
Saingi siis sapika enda nimele ja sõitsin sellega suvi otsa, Ega see seismine talle eriti hästi ei mõjund, igasugu huvitavaid asju juhtus ikka. Järgmisel suvel tekkis mootorisse äkki päris kõva kolin siis jäi jälle sapikas seisma, arvasin et ju tal läksid raamsaaled kokku ja hakkasin uut mootorit otsima. Sai siis mingi mootor kuskilt hangitud kuid sellest kõlbas vaid ploki osa ,kuna oli õues seisnud ja silindrid vett täis, ning hülsid roostes.,
Vahepeal oli kätte jõudnud 2008 suvi ja sapikas oli kõrvale jäänud kuna tegelesin ühe teise projektiga. Võtsin siis lõpuks sapika mootori maha ja lammutasin laiali mõttega, et teen kehest ühe kokku. Selgus, et hoopis tasakaalustusvõll oli see kurja juur seal sees, sellel oli polt otsast lahti tulnud ja jooksis otsaga vastu otsa kaant. Tegin siis hoopis oma motole remondi, vahetasin kolvid, saaled, rõngad, klapid jne.
Siis jõudis järg autoni, vaatasin, et seegi vajab veits pleki- ja värvitöid. Hakkasin seda harutama ja asi läks ikka päris põhjalikuks. tuli välja et vasak esitiib on 968m-i oma ja esipõll on üsna pehme aku alt. Võtsin siis autost kõik välja mis sealt võtta oli ja saatsin kere liivapritsi. Tagasi tuues mingeid erilisi üllatusi ei olnud, vahepeal hankisin uued esitiivad ja esipõlle, (tänud Marek-ile) tagapõll oli autot ostes kaasas. Nüüd tuleb siis keevitama hakata.
auto hetkeseis
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/62158243
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/62158223
siin rohkem pilte
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/sets/897927
Sai hirmus pikk jutt
elar93 1977 ZAZ-968
-
- Posts: 20
- Joined: Tue Jan 06, 2009 11:20 pm
- Contact:
elar93 1977 ZAZ-968
Last edited by elar93 on Tue Dec 08, 2009 5:33 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: elar93 1977 ZAZ-968
Sidaks äge pill, need kilbid meeldivad, peaks enda omale ka sellised sebima.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: elar93 1977 ZAZ-968
kui kokkulappad vaata, et sa klaasidelt toonkiled maha kisud
minuarust on väga inetu kui sapikal tumedad klaasid.
minuarust on väga inetu kui sapikal tumedad klaasid.
Last edited by incz on Wed Dec 09, 2009 4:49 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Posts: 20
- Joined: Tue Jan 06, 2009 11:20 pm
- Contact:
RE: elar93 1977 ZAZ-968
Toonkile kiskusin juba enne lammutust maha.
Tekkis küsimus nende kilppide suhtes, kas need on originaalid või kellegi omalooming? Pole veel teisi selliseid näind, kui muidu on sipika kilbid alumiiniumist siis need on rooste vabast. Ise arvan et tegu vist vana omaniku loominguga, kuna autol oli veel roostevaba sumps ja veel mõned vidinad roostevabast tehtud .
kilbid
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/62204867
Tekkis küsimus nende kilppide suhtes, kas need on originaalid või kellegi omalooming? Pole veel teisi selliseid näind, kui muidu on sipika kilbid alumiiniumist siis need on rooste vabast. Ise arvan et tegu vist vana omaniku loominguga, kuna autol oli veel roostevaba sumps ja veel mõned vidinad roostevabast tehtud .
kilbid
http://fotoalbum.ee/photos/elar9/62204867
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: elar93 1977 ZAZ-968
Ma arvan, et kilbid on omalooming. Kuid ma arvan ka, et nad sobivad sinu autole kui rusikas silma-auku.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests