blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
Paar päeva tagasi poole sõidu peal tankima minnes, peale tankimist enam tööle ei läinud. arvasin et vb sõitsin aurude peal kuna paak oli jube tühi. pumpasin bena filtrini ja helistasin z@zile nõu ja jõu jaoks.. aga siis tulid mingid autoparandaja poisid ja siis selgus et oi oi, hoopis aku oli tühjaks läinud. tuli armatuuril mittelaadimist ei näidanud. vb mul juhtmed sassis selle pruuni karbi juures, homme kontrollin just in case. poisid kontrollisid ja laadimine toimus. ei tea mis müstika. Arvan, et aku klemmid tsipa korrodeerunud vms,...
Igatahes täna hommikul jooksis mingit jama sidurit vajutades jalale ja miskit kõrises kuskil taga kui sidurit põhja vajutasin..
õhtul töölt koju sõites.. kadus sidur...
kui vajutan sidurit, siis kohati oleks nagu miskit pedaalil eest, a'la kui pumpan seda, siis tuleks nagu miskit sinna sidurile ette, et täitsa alla seda vajutada ei saa. kui pumbata, siis eest mingit häält ei tule, küll aga taga miski susiseb a'la nii kui käsipumbaga õhku pumpad.
näpuga katsudes oli vedelik pütis olemas, aga homme valges vaatan uuesti mis värk sellega on.
Näib, et sidur jõudis enne katki minna kui seda "parandama" sain hakata.
Poisid, any ideas?
Uurisin juba varuosade kohta ka, a'la kettad ja värgid ja et vahetamine pidi ilgem nusserdamine olema
Igatahes täna hommikul jooksis mingit jama sidurit vajutades jalale ja miskit kõrises kuskil taga kui sidurit põhja vajutasin..
õhtul töölt koju sõites.. kadus sidur...
kui vajutan sidurit, siis kohati oleks nagu miskit pedaalil eest, a'la kui pumpan seda, siis tuleks nagu miskit sinna sidurile ette, et täitsa alla seda vajutada ei saa. kui pumbata, siis eest mingit häält ei tule, küll aga taga miski susiseb a'la nii kui käsipumbaga õhku pumpad.
näpuga katsudes oli vedelik pütis olemas, aga homme valges vaatan uuesti mis värk sellega on.
Näib, et sidur jõudis enne katki minna kui seda "parandama" sain hakata.
Poisid, any ideas?
Uurisin juba varuosade kohta ka, a'la kettad ja värgid ja et vahetamine pidi ilgem nusserdamine olema
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
kui susinat kostub tagant siis ilmselt tagumine siduri töösilinder läbi või voolik puru. Piilu alla pumba juurde, vaat mis nägu on. Kui on õline siis viga lihtsam...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
pole mõtet teist ju talveks seisma jätta, talvel just lõbusam, 5x5 cm aknasse ruut kraabitud ja saabud kurvist külg ees, üsna lõbus...
siduri peasilidnrit ei ole raske remontida, samuti ka töösilindrit, kui hästi läheb loovutad vaid nelipaki hinna, ja kui ise ei saa hakkama siis meistrimehele teine samapalju
siduri peasilidnrit ei ole raske remontida, samuti ka töösilindrit, kui hästi läheb loovutad vaid nelipaki hinna, ja kui ise ei saa hakkama siis meistrimehele teine samapalju
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
HAI!
täna vahetasin nii pea kui töösilindri ära. Aga ikka ei lahuta käike, suure sudimise peale saab hoo peal käigu sisse, aga kohalt minnes asi ei toimi. seega.. käigukasti vaja regullida ja vaadata kas seal kõik ok on.
töösilindril on mingi kang või midagi sellist, mille küljes on see vedru, mul käis see jube kergelt, oli näpuga eemale lükatav. kas see peabki niimoodi kergelt liikuma või peaks see pigem jäik olema?
Kui sidurit pumbata, siis mingi aeg tuleks nagu sein ette, tõuseb üles ja alla ei lähe. Kas see võib olla seotud selle "kangiga" töösilindri juures? Kas see kang on käigukastiga seotud kuidagi?
Kas keegi soovib selgitada mida ma võiks proovida ning kuidas neid käike täpselt regullima peaks.
Kui hästi läheb, siis homme vb kisun käigukasti lahti või viskan selle mõtte kevadesse.. pole veel otsustanud. Aga eks näis mis homne toob! Igatahes poisid, mul on teie abi vaja, sest mai oska ise üldse mitte midagi
PS! täna sain peaaegu täitsa ise hakkama selle siduri jamaga
edit: proovin veel siduriga tegeleda...palvetan et ketas katki pole :3
täna vahetasin nii pea kui töösilindri ära. Aga ikka ei lahuta käike, suure sudimise peale saab hoo peal käigu sisse, aga kohalt minnes asi ei toimi. seega.. käigukasti vaja regullida ja vaadata kas seal kõik ok on.
töösilindril on mingi kang või midagi sellist, mille küljes on see vedru, mul käis see jube kergelt, oli näpuga eemale lükatav. kas see peabki niimoodi kergelt liikuma või peaks see pigem jäik olema?
Kui sidurit pumbata, siis mingi aeg tuleks nagu sein ette, tõuseb üles ja alla ei lähe. Kas see võib olla seotud selle "kangiga" töösilindri juures? Kas see kang on käigukastiga seotud kuidagi?
Kas keegi soovib selgitada mida ma võiks proovida ning kuidas neid käike täpselt regullima peaks.
Kui hästi läheb, siis homme vb kisun käigukasti lahti või viskan selle mõtte kevadesse.. pole veel otsustanud. Aga eks näis mis homne toob! Igatahes poisid, mul on teie abi vaja, sest mai oska ise üldse mitte midagi
PS! täna sain peaaegu täitsa ise hakkama selle siduri jamaga
edit: proovin veel siduriga tegeleda...palvetan et ketas katki pole :3
Last edited by blondiinid on Sat Nov 28, 2009 10:49 am, edited 1 time in total.
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
käigukasti ära puudu. Ega sa pole seda hooviastiku vahelist kummipatja vahetanud vms?
Siduripedaal peabki igakorraga aina raskemaks minema, Põhja ei lähe sellepärast vblla et hoob on põhjas ja kaugemale seda lükata pole võimalik. Veel on lisaks pumba otsas(käimari küljes) pumbast välja tulev pulk, millel mutrid otsas, sealt saad regullida kuk kaugelt ta lükkama hakkab.
Ise olen keeranud need mutrid niikaugele, et see käigukastist väljatulev hoob enam kerge vaevaga edasi ei liigu(ongi mõeldud hüdralulisele jõule vaid)
Jõudu tööle!
Siduripedaal peabki igakorraga aina raskemaks minema, Põhja ei lähe sellepärast vblla et hoob on põhjas ja kaugemale seda lükata pole võimalik. Veel on lisaks pumba otsas(käimari küljes) pumbast välja tulev pulk, millel mutrid otsas, sealt saad regullida kuk kaugelt ta lükkama hakkab.
Ise olen keeranud need mutrid niikaugele, et see käigukastist väljatulev hoob enam kerge vaevaga edasi ei liigu(ongi mõeldud hüdralulisele jõule vaid)
Jõudu tööle!
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
vahetasin küll seda kummijublakat käigukasti otsas. Aga mul siin paar ideed tekkisid tänu Joalanale. Ma proovin seda asja mis tema ja jossu soovitasid
muidu peale kummijublaka vahetamist ma käigukasti ei reguleerinud ja õli ka vahetanud pole :/ vb siis kui siduri tööle saan peaks seda ka tegema.
muidu peale kummijublaka vahetamist ma käigukasti ei reguleerinud ja õli ka vahetanud pole :/ vb siis kui siduri tööle saan peaks seda ka tegema.
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
peale selle kummijublaka vahetusega suure töenäosusega käigud ei toimigi. seal pead tiiru haaval proovima hakkama.
Sidurit saad niivõinaa proovida. Paned auto käima, käik sees ja sidur all. Kui autot liigutama ei hakka siis sidur tip-top
Sidurit saad niivõinaa proovida. Paned auto käima, käik sees ja sidur all. Kui autot liigutama ei hakka siis sidur tip-top
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
aitäh, ma kindlasti proovin jälle hakkama saadaJossu kirjutas:
peale selle kummijublaka vahetusega suure töenäosusega käigud ei toimigi. seal pead tiiru haaval proovima hakkama.
Sidurit saad niivõinaa proovida. Paned auto käima, käik sees ja sidur all. Kui autot liigutama ei hakka siis sidur tip-top
aga seda järgmisel nädalal
PS! Poisid, mis ma küll ilma teieta teeksin!!
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
tere!
Täna vaatasin uuesti üle, regullisin käike jne aga ei miskit, ei saanud sidurit lahutama. Praegu pole enam finantsi ja aega ja tahtmist kah, et sellega edasi tegeleda. Jätan seisma kuni jaanuarini. Jaanuaris millalgi pean ikkagi mootori maha kiskuma ja vaatama mis täpselt katki on kas siduriketas või mingid muud asjad.
Seniks, head putitamist
Täna vaatasin uuesti üle, regullisin käike jne aga ei miskit, ei saanud sidurit lahutama. Praegu pole enam finantsi ja aega ja tahtmist kah, et sellega edasi tegeleda. Jätan seisma kuni jaanuarini. Jaanuaris millalgi pean ikkagi mootori maha kiskuma ja vaatama mis täpselt katki on kas siduriketas või mingid muud asjad.
Seniks, head putitamist
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 39
- Joined: Sun Feb 22, 2009 2:28 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
no kui taga mingit kolinat, kõrinat kuulsid siis ilmselt midagi sidurijuures laiali jooksnud...
endal juhtunud selline asi et ka ei lahutanud ja pedaali vajutades ka takerdus poolepeal kinni....asi oli siis selles et siduriketta nö leevendusvedru oli välja hüpand ja ennast sinna risti keeranud.
auto polnud küll sapikas...a sidur on sidur
endal juhtunud selline asi et ka ei lahutanud ja pedaali vajutades ka takerdus poolepeal kinni....asi oli siis selles et siduriketta nö leevendusvedru oli välja hüpand ja ennast sinna risti keeranud.
auto polnud küll sapikas...a sidur on sidur
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
sidur korras, töötab, survelaager oli läbi ja muud asjad olid ka kulunud, mis oli siis üls peamine põhjuseid miks sidur ei lahutanud.
vahetatud ka käigukasti õli(
järgmiseks:
* regullida käigud ära
* tuled/elektrisüsteem (mingi kala sees kuskil, pidurdamisel panevad segast).
* käsipidur on kuskile kadunud
* uued rehvid
kui need ok, siis peaks ülevaatust proovima!
vahetatud ka käigukasti õli(
järgmiseks:
* regullida käigud ära
* tuled/elektrisüsteem (mingi kala sees kuskil, pidurdamisel panevad segast).
* käsipidur on kuskile kadunud
* uued rehvid
kui need ok, siis peaks ülevaatust proovima!
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
kevadekuulutaja säbo käis nätuke piltnikule siristamas :3
EDIT: speshul jossule pildid nätuke väiksemaks tehtud.......
EDIT: speshul jossule pildid nätuke väiksemaks tehtud.......
Last edited by blondiinid on Sat Apr 24, 2010 10:37 pm, edited 1 time in total.
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
tee pildid väiksemaks plz..
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
venkud lõid akna sisse, täna lõpuks jõudsin ära vahetada...
tegelikult polnudki nii raske kui alguses tundus, aga võttis jube kaua aega, mingi 2 tundi.. -.-
tegelikult polnudki nii raske kui alguses tundus, aga võttis jube kaua aega, mingi 2 tundi.. -.-
[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: blondiinid 968M (1983) MAD349 (lehvitamiseks)
said aru mu juhtistest ?B)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 0 guests