K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
zebra
Posts: 40
Joined: Fri Jul 17, 2009 8:54 pm
Contact:

K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by zebra »

Selline küsimus ,karbuss K133 mis hetkel peal jamab pisut,tühikäigul õrnalt gaasi andes ei lähe koheselt pöördesse.Gaasi põhja vajutades pisut mõtleb ja siis võtab pöörded üles,kuid õrnalt vajutades sureb välja.Tahaks proovida sinna teist karbussi peale panna,mul on kolm vanemat tüüpi karbussi (kaks neist 30 hj mootori pealt).Küsimus on selles,et antud (k133) on bensiini tagasivool karbussi küljes(enne nõelklappi),kuid vanematel ei ole kust peaks tagasivoolu vooliku panema.
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by Sapi-Vana »

Ei olegi vaja tagasivoolu tekitada. Pumba oma jõudlus on nii mannetu, et nõelklapp hoiab kütet ise kinni ja pump mingil hetkel ise enam kütet edasi ei löö, vaid hoiab ainult survet.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by Jossu »

tee tihendid ja kiirenduspump korda, siis pole vaja jebima hakta
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
zebra
Posts: 40
Joined: Fri Jul 17, 2009 8:54 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by zebra »

Tihend tundub liigagi hea aga seda vedru mis kolvi taga proovin seda peale keerata eks siis paistab .Tahaks lihtsalt teist peale proovida,eks siis paista mis saab.(Üks karbussidest tutikas).Pump mis peal on weberi oma ja mõeldud 2101 -le,äsja ostetud .Homme õhtul proovin eks paista mis saab.
zebra
Posts: 40
Joined: Fri Jul 17, 2009 8:54 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by zebra »

Kust võiks leida karburaatori K 133 tööpõhimõtte kohta mingit kirjeldust.Mul igasugu raamatuid vene ajast aga ühegis pole seda karbussi sees .
Sapi-Vana
Posts: 745
Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by Sapi-Vana »

Mul on ´85 aasta Zazi venekeelne käsiraamat ja seal ka ei ole K 133 esindatud. Ega siis nõuka trükikodade jõudlus püsis reeglina kordustrükkide tasemel. Kordustrükk võis olla ka 10 aastat vana esmatrüki baasil. Nii et imestada ei ole siin midagi - kõik teadsid Suurel Venemaal, et kui ise hakkama ei saa, siis tuleb teise pudeliga naabrimehe juurde minna ja süsteemi ümber jaurata, kuni see on kas tükkideks või korras.

Ise viskasin K 133 ammu kus kurat ja proovisin mõnda aega K 127-t. Sest K 133 ilusate tööpõhimõtete kohta käis Jenkinsoni seadus kogu aeg, K 127 kohta alguses vahetevahel, siis juba järjekindlalt.

Jenkinsoni seadus Murphy seaduste kogumikus ütleb ilusti, et "See ei hakka tööle."
von Zapp ehk Sapi-Vana.
zebra
Posts: 40
Joined: Fri Jul 17, 2009 8:54 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by zebra »

Päris hea lähenemine asjale:).Sai siin kiirenduspumba vedru veel timmitud aga ei miskit.Täna polnud aega jamada eks nädalavahetusel uue hooga.Tegelt olen järjekindel (ja seega ka loll) aga ei anna mitte enne järgi kui probleem leitud.Karburaator on nii lihtne isend ,et sellega peaks ikka hakkama saama ,eks paista.Inimeste tehtud asi ikkagi.
TPK 967M
Posts: 21
Joined: Tue Feb 10, 2009 9:31 pm
Contact:

RE: K 133 väljavahetamine vanema tüübi vastu

Post by TPK 967M »

Inglise keelne manual, lk 50 on K133 skeem. Edasi on muud pildid ja jutt.

http://luazforum.narod.ru/manual/ContentsEN.htm
LUAZ 967M
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests